Toyota’s Investment in WeaveGrid Signals Broadened Commitment to Battery and Plug-in Hybrid Electric Vehicle Customer Experience

®
Çok Okunanlar

Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) Başkanı Cengiz Eroldu

Cengiz Eroldu: Türk otomotiv sanayi olarak üretim ve ihracat rakamlarımızın 2024'e göre artış göstermesini bekliyoruz... OSD Başkanı Cengiz Eroldu, hem...

BMW Grubu, Çin’deki zayıflığa rağmen satışlarını ikinci çeyrekte artırdı

Alman otomobil üreticisi BMW Grubu, Çin'deki zayıflığa rağmen ikinci çeyrekte satışlarını yıllık yüzde 0,4 artırarak 621 bin 271'e yükseltti. BMW...

Türkiye Pist Şampiyonası İstanbul Park’ta Start Aldı

2025 Türkiye Pist Şampiyonası 05-06 Temmuz tarihlerinde İstanbul Park’ta gerçekleşen iki yarış ile start aldı. Geçtiğimiz günlerde pist işletme sorumluluğunun TOSFED’e...

LenaCars’ta Üst Düzey Atama…

Yenilikçi araç kiralama şirketi LenaCars, büyüyen organizasyonun stratejik hedeflerine katkı sunacak önemli bir atamayı duyurdu. Geçmişte YOYO, WindyCar, Otokoç...

BYD’nin İcra Başkan Yardımcısı Stella Li: fabrika kurma planlarını rafa kaldırdı…

Küresel belirsizliklerin artmasıyla birlikte yatırımlar askıya alınmaya başlandı. Çin'deki en büyük elektrikli araç üreticisi olan BYD, Meksika'ya büyük bir...

Honda, Goodwood Hız Festivali’ne damga vurmaya hazırlanıyor

Honda, 10-13 Temmuz 2025 tarihlerinde İngiltere’de gerçekleşecek Avrupa’nın en sevilen motorspor etkinliklerden Goodwood Hız Festivali’nde hız tutkunları ile buluşacak....

ATMO Group SWM Motors G01 Pro modeli Türk tüketicilerinin beğenisine sunulacak

SWM Motors ile Türkiye’nin en ulaşılabilir SUV modellerini pazara sunan ATMO Group, Urzema Holding ile kurduğu ortak girişimle yatırım...

Toyota Motor North America (TMNA) today shared further details regarding its commitment to develop a seamless home charging experience as the company prepares to ramp up for its next-generation electrified vehicles. With investment from Toyota’s growth fund Woven Capital, TMNA is collaborating with WeaveGrid to ensure that as more Toyota battery electric vehicles (BEV) and plug-in hybrid vehicles (PHEV) are introduced, these vehicles will be able to smoothly integrate with the electric grid, helping facilitate an efficient, equitable and resilient energy transition.

“Toyota is committed to making investments in technologies and solutions to provide greater insights for our customers and electric utility partners into how vehicles will interface with their homes and the electric grid,” said Christopher Yang, group vice president, Toyota EV Charging Solutions. “With more Toyota BEV and PHEV customers than ever before, we are looking to ensure that they will be met with a high-quality experience that enriches their ownership journey.”

Toyota’s investment strategy focuses on developing and providing cutting-edge solutions that can maximize the benefits of load flexibility with electric vehicles on the grid, while at the same time exploring potential financial advantages for customers.

By 2030, the National Renewable Energy Laboratory (NREL) estimates that there could be more than 10 times the number of BEV and PHEV vehicles on the road in the U.S., contributing to a dramatic increase in electricity consumption.

Anticipating the rapid expansion that will be needed to meet demand from EVs and other new loads, Toyota is collaborating with WeaveGrid and its partner utilities to launch programs and support a grid that is resilient and more affordable so that customers can charge their vehicles reliably and at a potentially reduced cost. The collaboration is also examining how vehicle batteries can serve dual purposes for vehicle propulsion and home energy needs in ways that benefit drivers of BEVs, PHEVs and the grid.

WeaveGrid takes a systems-oriented approach under the philosophy that the energy and transportation sectors will need to be further integrated and transformed to help utilities absorb the coming wave of vehicle electrification from automakers like Toyota.

“As Toyota aims to expand the number of BEV and PHEV vehicles we offer, our goal remains to ensure the ownership experience is as seamless and customer-friendly as it has been with the vehicles we’ve built our reputation on in the U.S. over the last 67 years,” Yang said. “Investing in our infrastructure with WeaveGrid has the potential to provide customers and power utilities with mutual benefits that align with our mission to contribute to the goal of a carbon-neutral society.”

Diğer Haberler

509.400 araç teslimatı gerçekleştirdi…

Škoda Auto, 2025 yılının ilk altı ayında dünya genelinde 509.400 araç teslimatı gerçekleştirerek geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13,6 oranında büyüme kaydetti. Türkiye...

Verstappen 2026’da nerede yarışacak?

Verstappen de gelecek sezon farklı bir takıma gidebilir. Geçtiğimiz ay F1'deki en büyük pist dışı konu, Mercedes'in onunla sözleşme imzalamakla ilgilenebileceğine dair söylentiler dolaşırken...

Formula 1: Red Bull, uzun süredir takım patronu olan Christian Horner’ı görevden aldı

Red Bull Racing, Christian Horner'ı yirmi yıl görevde kalmasının ardından işine son verdiğini duyurdu. Formula 1 takımı, Max Verstappen'in ayrılmasına yol açabilecek çalkantılı bir...

Factbox-Çin’in otomobil üreticileri Avrupa’daki varlıklarını genişletiyor

Çinli otomobil üreticileri, elektrikli araçlara yönelik küresel bir kaymanın ortasında, geleneksel olarak Avrupa ve Amerikan markalarının hakim olduğu bir pazara girmek için rekabetçi fiyatlarına...

Teknik Üstünlük ve Elektrikli Performans Bir Arada

Hyundai IONIQ 6 N, Yüksek Performansa Yeni Bir Standart Getiriyor Hyundai Motor Company, yüksek performanslı ikinci elektrikli model IONIQ 6 N'i Goodwood Hız Festivali'nde Oynadı....

Brent petrolün varili 68,56 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 68,56 dolardan işlem görüyor. Dün 69,90 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı günü 68,29 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün varil...

BMW Grubu, Çin’deki zayıflığa rağmen satışlarını ikinci çeyrekte artırdı

Alman otomobil üreticisi BMW Grubu, Çin'deki zayıflığa rağmen ikinci çeyrekte satışlarını yıllık yüzde 0,4 artırarak 621 bin 271'e yükseltti. BMW Grubu, ikinci çeyreğe ilişkin satış...