Zorlu Enerji A.C.E Awards’ta 5 kez üst üste ödüllendirildi

®
Çok Okunanlar

Uber satın alınacak mı?

Uber hisseleri, Waymo robotaksi ortaklığının genişletilmesinin ardından Cuma günü %5 yükseldi. Güçlü 2. çeyrek kazançları: Gelir %15,9 arttı, rezervasyonlar...

Yeni Transporter’ın dünya prömiyeri: yedinci nesil 15 Eylül’de açıklandı

AA Transportation 2024: Volkswagen Ticari Araçlar, Hannover'de bir dizi yeni modeli piyasaya sürüyor... Volkswagen Ticari Araçlar, Hannover'deki IAA Transportation 2024'te...

Autodrom’da Deneyimleme Şansı Yakaladı

Elektrikli ve Hibrit Araç Meraklıları En Beğendiği Modelleri Autodrom’da Deneyimleme Şansı Yakaladı! Türkiye’de ilk kez 2019 yılında düzenlenen Elektrikli ve...

Küresel Otomotiv Şampiyonlarını Ağırlayacak

Chery, 2024 Uluslararası Kullanıcı Zirvesi’nde yenilikçi yaklaşımlarıyla otomotiv endüstrisini bir adım öteye taşıyan fikir önderi tüketicilere ev sahipliği yapmak...

Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak yüksek hizmet kalitesi sağlamayı hedefleyen Zorlu Enerji, kusursuz müşteri deneyimini yaşatan markaların belirlendiği 8. A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde bu yıl beşinci kez ödüllendirildi. Zorlu Enerji, Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde sektörünün birincisi olarak “Diamond” ödülünün sahibi oldu.

Geleceğin enerji şirketi olma vizyonuyla faaliyet gösteren ve abonelerine sürdürülebilir, yenilikçi hizmetler sunan Zorlu Enerji, 8. A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde sektörünün birincisi olarak “Diamond” ödülüne layık görüldü. Zorlu Enerji böylelikle Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülleri’nde “Enerji” kategorisinde 5’inci kez üst üste müşteri memnuniyetini en iyi sağlayan firma oldu.

Zorlu Enerji’nin, abonelerine dokunduğu her alanda en iyi müşteri deneyimi yaşattığını belirten Zorlu Enerji Ticaret Genel Müdürü İnanç Salman“Etik, uyum ve şeffaflık temelleri üzerine kurgulanmış sürdürülebilir ve pozitif katkı sağlayan bir büyüme modeli izliyoruz. Parçası olduğumuz dünya ve toplumla uyumlu operasyonlar yürütmek en önemli önceliklerimiz arasında yer alıyor” diye konuştu.

“Tüketicilerimize dijital alanda sunduğumuz uygulamalarımıza yenilerini ekleyeceğiz”

İnanç Salman, Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1.5 milyonun üzerinde anket baz alınarak hazırlanan ‘Müşteri Deneyim Endeksi’ araştırması sonuçlarına göre belirlenen A.C.E. Awards’da üst üste elde edilen başarıda değer odaklı yaklaşımlarının katkısının büyük olduğunu belirterek şunları söyledi: “Müşterilerimize temas ettiğimiz her kanalda bütünleşik bir deneyim yaşatıyoruz. Öncelikli hedefimiz, abonelerimizin hizmetlerimizden en iyi şekilde yararlanmaları. Bu hedefimiz doğrultusunda teknolojiyi en iyi şekilde kullanarak hızlı ve müşteri odaklı hizmet sunma ilkemiz doğrultusunda dijitalleşen süreçler üzerinde yoğunlaşıyoruz. “Dijital Abonelik Hizmetleri” projemizle Zorlu Enerji’den perakende elektrik hizmeti alan tüketiciler için tüm işlem kanallarından mesafeli abonelik işlemlerinin (müşteri hizmet merkezleri, e-devlet, mobil uygulama, online işlemler, çağrı merkezi) kolayca gerçekleştirilmesini sağlıyoruz. 2023 yılında elektrik abonelik işlemlerinin yüzde 95’ini dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. A.C.E Awards’ta 5 kez üst üste ödüllendirmemize dijitalleşme ve teknoloji alanında yaptığımız bu yatırımların büyük katkısı oldu. Bu kıymetli ödülleri almamızda emeği geçen bütün ekip arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Geleceğin enerji şirketi olma vizyonumuz doğrultusunda her zaman olduğu değer odaklı yaklaşımımız odağında ulusal ve uluslararası düzeyde takdir gören başarılı çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz.”

Diğer Haberler