ZF, Hız Kesmeden Devam Ediyor

®
Çok Okunanlar

AB’de elektrikli otomobilin pazar payı dizeli geçti…

Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği (ACEA) verilerine göre, AB otomobil pazarı, 2022 yılına kıyasla geçen yıl yüzde 13,9'luk büyüme kaydederek...

PEUGEOT, ChatGPT yapay zekayı hizmeti….

Yenilikçi teknolojilere sahip göz alıcı modelleri ile çağın ötesinde bir ürün gamı sunan PEUGEOT, ChatGPT yapay zekayı hizmet olarak...

Yenilenen Nissan Juke ikonik sarı rengiyle geri döndü

Avrupa dijital ön gösterimi 14 Şubat tarihinde yapılan yenilenen Juke, Nissan’ın Sunderland Fabrikasında üretiliyor Nissan, 2010 yılından bu yana 1,3...

Wrangler Modeli 2024’ün En İyi SUV’u Unvanını Aldı

Cars.com editörlerinin, ABD’de sunulan tüm SUV’ları kapsamlı değerlendirmeler ardından en kabiliyetli, çok yönlü ve fiyat/performans konusunda en iddialı olanını...

Tüm dünyada etkisi devam eden koronavirüs salgını, ZF’nin elektrikli çözüm çalışmalarını hızlandırdı ve hedeflerine yenilerini eklemesini sağladı.

 30 Haziran 2020 tarihinde birçok ülkenin katılımıyla gerçekleşen ‘Yüksek voltaj altında bireysel hareketlilik – Koronavirüs sonrası elektromobilitenin geleceği nedir?’ konulu online toplantıda ZF’nin stratejileri, öne çıkan teknolojileri ve E-Mobilite çalışmalarının detayları paylaşıldı. Toplantıya ZF Friedrichshafen binek araç teknolojileri bölüm yöneticilerinden Stephan von Schuckmann ve Dr. Michael Ebenhoch ile Ar-Ge bölümü yöneticisi Dr. Dirk Walliser katıldı.

‘Yeni trend açık ve net: e-Mobilite hız kazanıyor. ZF ise bu konudaki gelişmelerin hızını belirleyen marka. 2030 yılına kadar yüksek voltaj sistemleri ile binek otomobil güç aktarma teknolojilerinin yarısından fazlasını biz üretiyor olacağız.‘ sözleriyle Schuckmann, ZF’nin büyüme hızını piyasanın üstünde tutmak istediklerinin vurgusunu yaptı.

Dr. Michael Ebenhoch toplantı sırasında ZF’nin artık içten yanmalı motorlara yönelik aktarma organlarını daha fazla geliştirmeyeceğini ve hibrit ile tamamen elektrikli araçlara uygun, yeni teknolojiye sahip çözümlerin üretimlerini yapacaklarını vurguladı.

Ar-Ge çalışmaları hız kesmeden ZF tarafında sürdürülmekte. Toplantı katılımcılarından Ar-Ge bölüm başkanı Dr. Dirk Walliser, elektrikli tahrik sistemlerindeki son gelişmeleri katılımcılarla paylaştı: ‘Binek otomobil araçlardaki aktarma organları teknolojimizi, elektrikli aks tahrikleri için olan modüler sistemimiz ile yeniden düzenliyoruz.‘ paylaşımında bulunan Dr. Dirk Walliser, elektrikli tahrik teknolojisi ile verimliliği arttıracaklarını sözlerine ekledi.

Son Haberler

MG, IM 2024 Cenevre fuarı’nda ilk kez…

IM L6 küresel bir çıkış yapacak... Tüm yeni MG3 Hibridinin dünya prömiyerinin yanı sıra, ım'den 2024 Cenevre şovunda başka bir...
- Advertisement -

Diğer Haberler