ZF Aftermarket Live: Automechanika Frankfurt’ta

®
Çok Okunanlar

Automobile Magazine, “Yeni MINI COUNTRYMAN”ı jüri oylamasında birinci sıraya yerleştirdi

Automobile Magazine, dergisi künye yazarlar ve editörlerinden oluşan seçilmiş jüri üyeleri BYD SEAL U, JAECOO 7, Kia EV3, MINI...

ATMO Group SWM Motors G01 Pro modeli Türk tüketicilerinin beğenisine sunulacak

SWM Motors ile Türkiye’nin en ulaşılabilir SUV modellerini pazara sunan ATMO Group, Urzema Holding ile kurduğu ortak girişimle yatırım...

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan Yeni 3008 Plug-in Hybrid Açıklamaları ve Değerlendirmelerde bulundu

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan, yılın ilk yarısında 41 bin 640 satışla geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 29...

Subaru, Auto Express Sürücü Gücü sıralamasında üst üste ikinci kez zirvede

Subaru, Auto Express Driver Power müşteri memnuniyeti anketinde üst üste ikinci kez 'Yılın Üreticisi' ödülüne layık görüldü ve on...

Almanya’ya ihracat yüzde 74 arttı

Haziranda, sektörün en büyük pazarı olan Almanya'ya ihracat, yüzde 74 artışla 556 milyon dolar oldu. Fransa 429 milyon dolar ihracat...

Otomotivde 3,4 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirdi

Otomotiv endüstrisinin ocak-haziran dönemi ihracatı ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13 artarak 19 milyar 987 milyon dolar...

Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Hyundai’den büyük kampanya

Hyundai'den Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Temmuz Ayrıcalığı... Hyundai Motor Türkiye, öğretmen, öğretim görevlisi ve sağlık çalışanlarına yönelik özel satış destek...

Otomotiv yenileme pazarındaki dünyanın önde gelen ticaret fuarı Automechanika Frankfurt, 14-16 Eylül tarihlerinde “Automechanika Digital Plus” adıyla kapılarını ilk kez hibrit bir etkinlik ile ziyaretçilere açacak. ZF Aftermarket, müşterilerini “ZF Aftermarket Live” web platformunda ağırlayacak. Ziyaretçiler üç günlük online etkinlik süresince firmanın en yeni ürün ve hizmetleri ile sektördeki önemli gelişmeler hakkında bilgi edinebilecekler.

“ZF Aftermarket Live formatımızla, yalnızca yarının yeşil, sürdürülebilir ve veri destekli satış sonrası vizyonumuzu paylaşmakla kalmayacak, aynı zamanda iş ortaklarımızla etkileşimli bir şekilde gelecek nesil mobilite konularını tartışma imkânı yakalayacağız. Ziyaretçilerimiz elektrikli, otonom ve bağlantılı araçlara dönüşümü desteklemek için tasarlanmış en son ürün, hizmet ve teknolojilerimiz hakkında derinlemesine bilgilere erişebilecekler” diyen ZF Aftermarket Başkanı Philippe Colpron, “Üç günlük etkinlik boyunca, uzman bilgi birikimini paylaşma, satış sonrası ve filo müşterilerimizle fikir alışverişinde bulunma ve müşterilerimizin operasyonlarına katma değerli hizmetler sunma fırsatını değerlendirmek istiyoruz.” şeklinde sözlerini tamamlıyor.

ZF Aftermarket “ZF Aftermarket Live” aracılığıyla açılış konuşmaları, canlı bir yuvarlak masa oturumu ve etkileşimli eğitimler içeren “Yeni Nesil Aftermarket” stratejisinin en son yeniliklerini tanıtacak. Gündemdeki konular arasında: Elektrikli ve otonom araçlara yönelik tekliflerin yanı sıra, ZF, Lemförder, Sachs, TRW ve Wabco gibi satış sonrası markalarının ürün portföyü ile Transics gibi dijital filo çözümlerine ve özellikle Wabco’nun satın alınmasının ardından şirketin önemli ölçüde genişleyen ticari araç ürün portföyüne odaklanılacak.

Yeni Mobilite Hizmetleri

Diğer önemli noktalar arasında toplu taşıma için otonom araç teknolojilerinin yanı sıra yedek parçalar ve önleyici diyagnostik teşhis çözümleri yer alacak. Bu araçlar yalnızca son teknoloji ZF bileşenlerini içermekle kalmıyor, aynı zamanda geleceğin hizmetlerine somut bir bakış sunuyorlar. Kalıcı dijital ağları, elektrikli sürüş sistemleri ve uzaktan takip sistemleri ile geleceğin tamamen sürücüsüz araç hizmetleri için teknolojik bir taslak oluşturuyorlar.

Yeni ZF Aftermarket Live Programı

ZF Aftermarket Müşteri ve Strateji Birimi Başkanı Dr. Holger Hättich, ZF Aftermarket Live konsepti hakkında şunları söylüyor: “Dijital varlığımız sanal bir ticari fuar standından çok daha fazlasını temsil ediyor: ZF Aftermarket Live ile, küresel otomotiv yenileme pazarında dijital bilgi aktarımı ve ağ oluşturma için yeni bir kanal lanse ediyoruz.

Fuarın ilk gününde (14 Eylül 2021 Salı), binek otomobil pazarına yönelik en yeni ürün ve hizmetlere odaklanılacak. Canlı tartışmalar ve açılış sunumları, e-mobilite, otonom sürüş ve ZF’nin karbon nötr bir işlemden sonra üretilen fren balataları ve yeniden üretilmiş yedek parçalar gibi ürünlerinden hareketle, yedek parça pazarının nasıl daha sürdürülebilir hale getirilebileceği gibi konuları ele alınacak. Bugünün odak noktası, ZF’nin çevre dostu ve verimli şehir içi yolcu taşımacılığına katkısı olan tam otonom insan taşıma araçları olacak.

15 Eylül Çarşamba günü ZF Aftermarket Live, ticari araç pazarına odaklanacak. Konuşmacılar, kamyon, otobüs ve treyler segmentleriyle ilgili mega trendler hakkında bilgi verecek. Filo operatörleri ve yöneticileri, ZF’nin daha iyi filo kontrolü, uzaktan teşhis ve önleyici bakım sağlayan en son takip, ağ ve telematik çözümleri hakkında bilgi edinecekler.

Diğer Haberler

Subaru, Auto Express Sürücü Gücü sıralamasında üst üste ikinci kez zirvede

Subaru, Auto Express Driver Power müşteri memnuniyeti anketinde üst üste ikinci kez 'Yılın Üreticisi' ödülüne layık görüldü ve on puan kategorisinden yedisini domine etti...

Automobile Magazine, “Yeni MINI COUNTRYMAN”ı jüri oylamasında birinci sıraya yerleştirdi

Automobile Magazine, dergisi künye yazarlar ve editörlerinden oluşan seçilmiş jüri üyeleri BYD SEAL U, JAECOO 7, Kia EV3, MINI Countryman, Opel Grandland, Peugeot 3008,...

ATMO Group SWM Motors G01 Pro modeli Türk tüketicilerinin beğenisine sunulacak

SWM Motors ile Türkiye’nin en ulaşılabilir SUV modellerini pazara sunan ATMO Group, Urzema Holding ile kurduğu ortak girişimle yatırım çalışmalarına hız verdi. Türkiye’de üretime...

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan Yeni 3008 Plug-in Hybrid Açıklamaları ve Değerlendirmelerde bulundu

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan, yılın ilk yarısında 41 bin 640 satışla geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 29 büyüyerek, yüzde 6,8 pazar payı...

Almanya’ya ihracat yüzde 74 arttı

Haziranda, sektörün en büyük pazarı olan Almanya'ya ihracat, yüzde 74 artışla 556 milyon dolar oldu. Fransa 429 milyon dolar ihracat rakamıyla ikinci büyük pazar olurken,...

Otomotivde 3,4 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirdi

Otomotiv endüstrisinin ocak-haziran dönemi ihracatı ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13 artarak 19 milyar 987 milyon dolar olarak kayıtlara geçti. Bu rakam otomotiv...

Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Hyundai’den büyük kampanya

Hyundai'den Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Temmuz Ayrıcalığı... Hyundai Motor Türkiye, öğretmen, öğretim görevlisi ve sağlık çalışanlarına yönelik özel satış destek kampanyası başlattı. Kampanya kapsamında BAYON 1.0T...