Yeni Dacia logosu ve yeni renkler

®
Çok Okunanlar

Yamaha MT-09 ve XMAX 300 Modelleri

Kurulduğu 1955 yılından bu yana müşterilerine, Japonca’da kuvvetli tatmin ve heyecanı ifade eden “KANDO” deneyimini sunan, dünyanın önde gelen...

Varil başına 88.02 dolarlık kapanış fiyatından %0.21 arttı

Petrol fiyatları, ABD stoklarındaki düşüş ve Orta Doğu'daki gerginlikler üzerine yükseldi - ABD'nin ticari ham petrol stoklarındaki düşüş ve Orta...

Her iki ülkenin otomotiv endüstrileri birbirlerine karşılıklı bağımlı

Albert Saydam, Taşıt Araçları Tedarik Sanayicileri Derneği (TAYSAD) Başkanı açıklamaları; Türkiye ve Almanya arasındaki ilişkiler yumağını bir vücuda benzetirsek iki...

Yeniden tasarlanan ve artık beyaz olarak kullanılacak olan yeni Dacia logosu, ön ızgaranın ortasında yer alıyor ve markanın yeni kimliğinin en güçlü özelliğini temsil ediyor.

Bir zincirin halkaları gibi minimalist çizgilerle birbirine kenetlenen ‘D’ ve ‘C’ harfleri yeni tasarımın güçlü ve sade yaklaşımını yansıtarak tamamen yeni bir logo oluşturuyor. Yeni tasarım hem yakından hem de uzaktan hemen fark edilebilen ve kolayca tanınan bir marka imajı oluşturuyor. Yeni logo ayrıca her bir jant göbeğinin ortasında da bulunuyor.

Yeni Dacia yazısı ise, her modelin arka panelinde ve direksiyon simidinde kullanılıyor. Tasarım gereği minimalist olan yazıda, her bir harf bütünlüğü bozmadan zarif bir şekilde birbirinden ayrılıyor.

Dış tasarım anlamında diğer önemli değişiklikler; Sandero Stepway ve Duster modellerinde bulunan ‘’Monolit Gri’’ renkli yan aynalar ve tüm modellerde bulunacak olan Monolit Gri tavan rayları, ön ve arka tampon altı koruma kaplamaları olarak öne çıkıyor.

Dacia CEO’su Denis Le Vot, Dacia ürün gamının yeni marka kimliğiyle pazara sunulmasının, bir yıldan uzun bir süre önce başlayan bir stratejiye dayandığını belirterek; “Marka değerlerimiz olan sadelik, sağlamlık ve özgünlük, yeni marka kimliğimiz ile daha iddialı ve modern bir şekilde uyum sağlıyor. Bu değişim, Dacia’nın hedeflerine ulaşmasında yeni bir itici güç olarak öne çıkıyor” dedi.

Dacia Ürün Performans Direktörü Lionel Jaillet, Dacia’nın tamamen yeni bir marka kimliğine kavuşmuş olsa da, hala aynı DNA’yı korumaya devam ettiğini vurgulayarak, “Ekiplerimiz yeni marka kimliğini Dacia ürün gamının tamamına uygulayarak harika bir iş çıkardı. Bu değişim, otomobil tasarımlarımızın hala özüne bağlı, aynı zamanda çekici olduğunu göstermek için güzel bir fırsat.

Marka kimliği ile birlikte Dacia da zamanla değişiyor. Markamız ulaşılabilir ve çevre dostu otomobillere akılcı bir yaklaşım getiriyor ve ihtiyaca yönelik donanımlarla çok yönlü ve sağlam otomobiller üretiyor. Yeni marka kimliğimiz bu mesajları vererek markayı daha da çekici hale getiriyor’’ dedi.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler