Volkswagen Binek Araç’tan dijital pazarlamada bir ilk daha…

®
Çok Okunanlar

FIAT ve Voltify’dan İş Birliği

FIAT ve Voltify’dan Sürdürülebilir Mobilite Yolunda İş Birliği Ülkemizde, Mikromobilite Alanında Bir İlk: FIAT, Voltify iş birliğiyle, Çevre Dostu ve Kompakt...

Kapalı otoparklar hayati tehlike yaratabiliyor!

Kapalı otoparklarda araçların egzoz dumanları sebebiyle oluşan karbonmonoksit ve azotmonoksit gazlarına dikkat! Bu gazların yüksek konsantrasyonlarda birikmesi, sizi zehirleyebilir. Hatta...

ZF Aftermarket, Automechanika Frankfurt 2024’te

ZF Aftermarket, Automechanika Frankfurt 2024'te geleceğe yönelik mobilite çözümlerini tanıtıyor  ZF Manager'ın Dünya Prömiyeri: Müşteri ilişkileri dijital dünyaya taşınıyor Yeni Sachs...

Volkswagen Binek Araç, Google’ın da desteklediği en yeni teknolojilerinden biri olan AMP Story uygulamasını Türkiye’de kullanan ilk marka oldu. Türkiye’de dijital medya ve dijital pazarlamada hayata geçirdiği başarılı örnekler ile Volkswagen dünyasında da öne çıkan Volkswagen Türkiye, dijital pazarlamada global ölçekte de trend haline gelen AMP Story uygulamasını Türkiye’de kullanan ilk marka oldu.

Volkswagen’in EO Tech Media ile işbirliğinde ve EO Tech’in Storyim ürünü ile hayata geçirilen yeni uygulama, mobil web sitelerinin içeriklerini otomatik olarak AMP Story formatına çeviriyor.Böylece markaya Google aramalarında, sosyal medya mecralarında aşina oldukları Story içeriklerini hatırlatan içeriklerle hedef kitleye ulaşmalarını sağlıyor.

 

Volkswagen Binek Araç Dijital Pazarlama Ekibi de“Bugün Günlerden Volkswagen” adlı Satış ve Satış Sonrası Hizmetler kampanyasını, Storyim ürünü ile AMP Story formatında duyurmayı seçti.

Son Haberler

The all-new G-Class electrifies Los Angeles

MERCEDES-BENZ ALL-NEW ELECTRIC G-CLASS WORLD PREMIERE LA_Kendall Jenner

Diğer Haberler