London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Test Sürüşü: Renault Austral E-Tech

®
Çok Okunanlar

Dacia’da Sıfır Faiz!

Temmuz ayında yeni bir Dacia sahibi olmak isteyen müşterilere sıfır faiz fırsatı sunuluyor. Dacia’nın tüm modellerinde geçerli olmak üzere...

KIA sahipleri artık daha avantajlı…

KIAFAN Premium Sadakat Programına üye olanlar, 3 yaş ve üzeri araçları için yüzde 30’a varan indirimlerden yararlanabiliyor. KIAFAN Premium...

Ağır Vasıta Yedek Parça Pazarı…

Otomotiv yedek parça bağımsız yenileme pazarında faaliyet gösteren satış, pazarlama ve dağıtım şirketi Martaş Otomotiv, 42 yılı aşan sektör...

Karting Sezon Finalinde Büyük Çekişme

Bursa Uludağ Motor Sporları Kulübü (BUMOSK) tarafından 04-05 Aralık tarihlerinde TOSFED Körfez Yarış Pisti'nde düzenlenen 2021 Türkiye Karting Şampiyonası 10. ayağında...

Yazar-Özgür SUNAY

Renault, elektrikli modellere somut olarak bağlı olmasına rağmen (pille çalışan otomobillere büyük yatırım yapan ilk üreticilerden biri olduğu unutulmamalıdır), E-Tech hibrit teknolojisi ile emisyonları azaltmada ama aynı zamanda ticari düzeyde de önemli sonuçlar elde etmeyi başardı. Sürüş tarzınızı nasıl uyarlayacağınızı bildiğiniz sürece, gerçekten düşük yakıt tüketimine izin veren ve House of the Lostillere’in stratejik C segmentinde pazarın büyük dilimlerini fethetmesine yardımcı olan ve %100 elektrikli Mégane’in yanı sıra iki E-Tech Austral ve Ariana modelini kullanan yüksek teknolojili bir çözüm sunuyor. Müttefiki Nissan ile birlikte geliştirilen kanıtlanmış CMF-CD platformuna dayanan yeni Renault Austral, özellikle üç farklı elektrikli benzinli motorla sunuluyor. Bunlar, 48 veya 12 Volt sisteme sahip iki Hafif Hibrit üniteye sahip ve testimizdeki Austral modeli olan daha performanslı 200 beygirlik Full Hybrid E-Tech modelini sunuyor. Renault Austral 4,51 metre uzunluğunda mükemmel bir xx vitesli otomatik şanzıman ve dört tekerlekten direksiyonlu şasi sayesinde yolculukları maceracı bir arkadaşa dönüştürüyor. Austral E-Tech Hybrid, 1.2 litrelik 3 silindirli turbo benzinli motorun elektronik kumanda tarafından kapatılmadığında birlikte çalıştığı son derece etkili bir tahrik sistemi ve iki elektrik motorundan güç alıyor. Bunlardan biri, elektrik modunda sürmek ve aküyü şarj etmek için çekiş e-motorudur. Diğeri ise Ice motorunu çalıştırmak, hızları değiştirmek ve akünün şarj edilmesine yardımcı olmak için kullanılan yüksek voltajlı bir marş jeneratörü.

Toplam’da güç 200 hp güç üretiyor. Tahrik bölümü ise elektrik modunda iki hızı ve ICE motoru için dört hızı birleştiren gelişmiş bir şanzımana bağlı. 15 kombinasyon ile bu şanzıman, ilk neslindeki torktan 350 Nm’ye kıyasla 410 Nm’ye kadar daha yüksek bir güç sunuyor. E-Tech Austral’da yer alan her şey elektrik bölümü içinde yer alan 400 Volt 2.0 kWh lityum iyon pil ile çalışıyor. Testte gördüğümüz sonuç, canlılık ve verimliliği birleştiren birinci sınıf bir sürüş deneyimi yaşatıyor. Austral E-Tech Full Hybrid, sürüş modlarını direksiyon başında oturanların zevklerine ve ihtiyaçlarına göre uyarlamaya yarayan en yeni nesil Multi-Sense teknolojisini de eklemiş. Bunlar, OpenR ekranı ve direksiyon simidinde bulunan Multi-Sense düğmesi aracılığıyla erişilebilen çeşitli özelleştirme seçenekleri. Trafiğe, yolun türüne ve hatta ruh haline bağlı olarak, ayarlar direksiyon eforundan motor tepkisine, şasi çevikliğine ve hatta iç atmosfere (iç aydınlatma, sıcaklık, ekran ve gösterge paneli renkleri) kadar her şeyi kişiselleştirip ayarlamanıza imkan sağlıyor. Önceden programlanmış üç moda (Eco, Comfort ve Sport) ek olarak, sürücüye her ayarı seçme özgürlüğü veren dördüncü bir mod (Kişiselleştirme) eklenmiş. Ve zorlu durumlar için, “Kar” ve All Terrain olmak üzere iki ek modu içeren Genişletilmiş Kavrama Paketi yer alıyor. Renault Austral E-Tech modelinde istediğiniz zaman bir moddan diğerine manuel olarak veya hatta Google Asistan’ın sesli komutuyla geçebileceğiniz yenilikler de eklenmiş. Austral ayrıca yakıt tüketimini azaltmaya yardımcı olmak için tamamen yeni bir proaktif özellik ile donatılmış. Kullanıcının alışkanlıklarına ve sürüş koşullarının gerçek zamanlı analizine dayanarak, yerleşik yapay zeka, merkezi ekrandaki bir uyarı aracılığıyla Eco moduna geçilmesini öneriyor. Bu nedenle, Austral E-Tech Hybrid’in 100 km’de sadece 4,6 ila 5,2 litre yakıt tüketimi ve sadece 105 – 117 g/km CO2 salınım emisyonu düşük olarak yer alıyor. Sonuç olarak, Renault’nun elektrifikasyon ve kalite iyileştirmelerine yönelik yeniden markayı konumlandırması, ileri teknoloji, rekabetçi işletme maliyetleri ve müşteri memnuniyetine odaklanmayı sunan hedefi aslında E-Tech Austral’da açıkça görülüyor.

 

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...