Renault yeni fikirler arıyor…

®
Çok Okunanlar

OE’den satış sonrası pazarına – Mükemmel frenleme

ZF Aftermarket, kapsamlı ürün portföyü, dijital ekosistem entegrasyonu ve güvenilir iş ortağı ilişkilerinden oluşan üç temel üzerine inşa ettiği...

Mercedes-Benz’den Temmuz ayına özel finansman

Mercedes-Benz Otomotiv ve Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, yeni otomobil ve hafif ticari araç alımlarında Temmuz ayına özel finansman seçenekleri sunuyor. Mercedes-Benz...

Automobile Magazine, “Yeni MINI COUNTRYMAN”ı jüri oylamasında birinci sıraya yerleştirdi

Automobile Magazine, dergisi künye yazarlar ve editörlerinden oluşan seçilmiş jüri üyeleri BYD SEAL U, JAECOO 7, Kia EV3, MINI...

TOSFED Pist Şampiyonası İstanbul Park’ta Başladı

2025 Türkiye Pist Şampiyonası'nın ilk ayak yarışları, Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) tarafından Spor Toto, ICRYPEX, AVIS, Tuzla Belediyesi...

MG “En İyi Üretici” ödülüne layık görüldü

MG, İngiltere’de 2025 Yılının En İyi Üretici Ödülünü Kazandı! Autocar Ödülleri 2025’te En İyi Üretici MG Seçildi!  Dünyanın en...

Petrol Ofisi Grubu 17. kez zirvede

Türkiye akaryakıt sektörünün geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu 17. kez zirvede Türkiye'deki yurt içi akaryakıt satışları 2024 yılında 32,7 milyon...

Opel, Yeni Frontera GRAVEL Konsepti

Alman otomotiv üreticisi Opel, yeni nesil Frontera için çok özel bir konsept versiyon hazırlayarak XS CARNIGHT Wörthersee etkinliğinde görücüye...

Groupe Renault, tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi şartlarına kafa tutacak otomobil fikirlerinin peşine düştü. Fransız otomotiv devi, en uygun maliyetle en hijyenik araç deneyimini sunacak çözümleri keşfetmek için uluslararası çapta bir yarışma düzenliyor. Groupe Renault Satış Sonrası Direktörlüğü, araçları daha hijyenik hale getirecek inovatif çözümleri; gerçekleştireceği “Licence to Clean” isimli dijital hackathon yarışmasıyla bulmayı hedefliyor. Groupe Renault, son başvuru tarihi 14 Eylül 2020 olan “Licence to Clean” inovasyon yarışmasını Türkiye dahil 6 ülkede gerçekleştiriyor.

 Groupe Renault, araçlarda hijyen konusunu zirveye taşıyacak fikirleri bulmak amacıyla Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 6 ülkede “Licence to Clean” dijital hackathon yarışmasını düzenliyor. Yarışmanın amacı, pandemi döneminde yeni şartlara uyum sağlayacak şekilde araç paylaşım operatörleri, kısa süreli araç kiralama şirketleri, filolar ve son kullanıcılara sunulacak araçların uzun süreli, kalıcı ve uygun maliyetli dezenfeksiyonu için tasarım fikirlerini ortaya çıkarmak. Groupe Renault Satış Sonrası Direktörlüğü’nün düzenlediği ve Fransa, Türkiye, İsrail, Romanya, Rusya, ve Hindistan’dan üniversite öğrencilerinin, start-up’ların ve bu konuda fikri olan herkesin katılabileceği yarışmaya başvurular, 27 Agustos-14 Eylül 2020 tarihleri arasında “LicenceToClean” linki üzerinden yapılabilecek.

 Dereceye Giren Projelere Özel Destek Verilecek

Her ülkeden toplanacak fikirler, önce ülke çapında değerlendirilecek. Projelerin değerlendirilme aşamasında ise; farklı ve özgün olması, geliştirilebilir ve uygulanabilir olması, Ar-Ge niteliği, teknolojik yönü, çevreye katkısı ve topluma katkısı gibi kriterler göz önünde bulundurulacak.

Türkiye’den yarışmaya katılacak projelerin seçimi Oyak Renault Otomobil Fabrikaları ve Renault Mais yetkilileriyle, alanında uzman üniversite temsilcileri tarafından yapılacak. 16 Eylül 2020’de düzenlenecek Türkiye finali ile dünya finalinde ülkemizi temsil edecek 3 proje belirlenecek. Yarışma kapsamında seçilecek ülke finalistlerine 2 adet elektrikli scooter ödülünün yanı sıra, kuluçka merkezlerinde projelerini hayata geçirme fırsatı sunulacak.

Yarışma kapsamında her ülkeden seçilen finalistler ise 21 Eylül – 5 Ekim 2020 tarihleri arasındayapılacak dünya finalinde yarışmaya hak kazanacak. Ülke finalistleri daha sonra 16 Ekim 2020’de dijital platform üzerinden gerçekleştirilecek dünya finalinde yarışacak ve her ülkeden birinci, bir de dünya genelinde bir birinci seçilecek.

Groupe Renault Satış Sonrası Direktörlüğü tarafından dünya birincisi olarak seçilecek proje; 2 kişilik 2 günlük Paris seyahati, Groupe Renault ekipleriyle tanışma, Groupe Renault Satış Sonrası Direktörü Hakan Doğu ile Champs Elysées’de akşam yemeği ve Groupe Renault ile global ölçekte iş yapma fırsatıyla ödüllendirilecek. Başvurular https://licencetoclean.group.renault.com/ linki üzerinden yapılabilecek.

 Yarışma Takvimi:

Yarışmanın başlangıç tarihi27/08/2020

Son başvuru tarihi14/09/2020

Ülke çapında finale kalan projelerin seçimi 17/09/2020

Dijital platform seçmelerinin başlangıcı21/09/2020

Finalist seçimleri05/10/2020

Ödül Töreni16/10/2020

Diğer Haberler

TOSFED Pist Şampiyonası İstanbul Park’ta Başladı

2025 Türkiye Pist Şampiyonası'nın ilk ayak yarışları, Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) tarafından Spor Toto, ICRYPEX, AVIS, Tuzla Belediyesi ve Salados katkılarıyla 05-06 Temmuz...

Tosfed İstanbul Park Yarış Pisti’ne bekliyoruz…

Tosfed İstanbul Park Yarış Pisti halkın kullanımına açıldı. İstanbul Park’ın heyecan verici virajlarında adrenalin dolu bir sürüş deneyimi yaşamak ister misiniz? Bu özel günde, kendi aracınızla...

Subaru, Auto Express Sürücü Gücü sıralamasında üst üste ikinci kez zirvede

Subaru, Auto Express Driver Power müşteri memnuniyeti anketinde üst üste ikinci kez 'Yılın Üreticisi' ödülüne layık görüldü ve on puan kategorisinden yedisini domine etti...

Automobile Magazine, “Yeni MINI COUNTRYMAN”ı jüri oylamasında birinci sıraya yerleştirdi

Automobile Magazine, dergisi künye yazarlar ve editörlerinden oluşan seçilmiş jüri üyeleri BYD SEAL U, JAECOO 7, Kia EV3, MINI Countryman, Opel Grandland, Peugeot 3008,...

ATMO Group SWM Motors G01 Pro modeli Türk tüketicilerinin beğenisine sunulacak

SWM Motors ile Türkiye’nin en ulaşılabilir SUV modellerini pazara sunan ATMO Group, Urzema Holding ile kurduğu ortak girişimle yatırım çalışmalarına hız verdi. Türkiye’de üretime...

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan Yeni 3008 Plug-in Hybrid Açıklamaları ve Değerlendirmelerde bulundu

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan, yılın ilk yarısında 41 bin 640 satışla geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 29 büyüyerek, yüzde 6,8 pazar payı...

Almanya’ya ihracat yüzde 74 arttı

Haziranda, sektörün en büyük pazarı olan Almanya'ya ihracat, yüzde 74 artışla 556 milyon dolar oldu. Fransa 429 milyon dolar ihracat rakamıyla ikinci büyük pazar olurken,...