Opel’den Dikkat Çeken İmaj Filmi

®
Çok Okunanlar

DS Automobiles, ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası

Formula E’de ikişer defa Pilotlar ve Takımlar Çifte Şampiyonluğu bulunan DS Automobiles, ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonası’nın 10....

Avrupa’da en çok tercih edilen Lexus

Premium otomobil üreticisi Lexus, ocak-mart döneminde satışlarını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 48 artırdı. Şirketten yapılan açıklamaya göre,...

Yeni OMODA 7 Nisan Sonunda Yollara Çıkıyor

Çinli SUV markası OMODA, küresel boyuttaki ikinci modeli OMODA 7’yi yollara çıkarmaya hazırlanıyor. Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda uluslararası otoritelerin...

Barışın elçisi Türk zırhlıları

Türkiye, zırhlı araç üreticilerinin geliştirdiği koruma seviyesi ve hareket kabiliyeti yüksek, muharebe sahasında kendini kanıtlamış ürünlerle bu alanda dünyadaki...

Üstün Alman teknolojisini en çağdaş tasarımlarla buluşturan Opel, müşterilerinin  gelecekteki ulaşım taleplerinin karşılanmasını sağlamak için odak noktasında tuttuğu elektrikliye geçiş stratejisini destekleyen pazarlama çalışmalarıyla dikkat çekiyor. Opel Türkiye, hazırladığı yeni reklam filmiyle “Dramayı Geç, Elektrikliye Geç” mesajını hedef kitlesiyle buluşturuyor. Opel’in yeni imaj filmi, araçlarını herhangi bir sebeple değiştirmek isteyenlerin, elektrikli araca geçerken yaşadığı menzil ve şarj gibi kaygıları bir kenara bırakmaları gerektiğini vurguluyor.

Avrupa’nın en büyük otomobil üreticilerinden biri olan Opel, kapsamlı elektrikliye geçiş hamlesiyle 2024 yılı itibarıyla her modelinin elektrikli bir versiyonunu, 2028 yılından itibaren ise Avrupa’da sadece elektrikli modellerini piyasaya sürme stratejisini hedef kitlesine yönelik pazarlama çalışmalarında da ön plana çıkartıyor. Bu kapsamda Opel Türkiye, “Dramayı Geç, Elektrikliye Geç” sloganıyla hazırladığı yeni imaj filminde  araçlarını herhangi bir sebeple değiştirmek isteyenlerin, elektrikli araca geçerken yaşadığı menzil ve şarj gibi kaygıları bir kenara bırakmaları gerektiğini esprili bir dille ele alıyor. İmaj filminde yüksek menzilli ve hızlı şarj olan Opel elektrikli araçlar “Opel’in Enerjisi Elektriklendi” sloganıyla  ön plana çıkıyor.

Prodüksiyonunu Kala Film’in üstlendiği filmin yönetmen koltuğunda Ali Atay ve Olgu Baran oturuyor. Kampanya, Harman ve JvM ortaklığıyla hazırlandı.

Künye:

Reklamveren: Opel

Reklamveren Yetkilileri: Ahmet İçöz, Nihal Demirçelik, Merve Uysal, Tuğçe Elenalı, Simanur Şahin

Reklam Ajansı: Harman Creative & Jung von Matt

Prodüksiyon Şirketi: Kala

Yönetmenler: Ali Atay, Olgu Baran

Medya Ajansı: Starcom

Dijital Ajans: Digitas

PR Ajansı: Canyaş İletişim

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler