Michelin satışlarını yüzde 16.3 artırdı

®
Çok Okunanlar

Renault Trucks, şirketin lojistik süreçlerindeki elektrifikasyon

Dekarbonizasyon: Renault Trucks, şirketin lojistik süreçlerindeki elektrifikasyon adımlarını hızlandırıyor Taşımacılığın dekarbonizasyonunda önemli bir oyuncu olan Renault Trucks, şirket içi lojistik...

Eksper Raporları Artık e-Devlet Üzerinden Görüntülenebiliyor

Değerli Sigortalılar ve Tüketiciler, Hak sahibi ve/veya vekillerinin ekspertiz rapor örneğinin eksperlerden taleplerine ilişkin   İcra Komitemiz ilgili merciler nezdinde gerekli...

Kapalı otoparklar hayati tehlike yaratabiliyor!

Kapalı otoparklarda araçların egzoz dumanları sebebiyle oluşan karbonmonoksit ve azotmonoksit gazlarına dikkat! Bu gazların yüksek konsantrasyonlarda birikmesi, sizi zehirleyebilir. Hatta...

Toyota Otomotiv Sanayi Üretime Mola Veriyor

Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Geleceğe Hazırlık İçin Üretime Kısa Bir Mola Veriyor... Türkiye’nin otomotiv sektöründeki lider şirketlerinden Toyota Otomotiv Sanayi...

Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden biri olan Michelin, 2021 yılında satışlarını yüzde 16.3’lük artışla 23 milyar 795 milyon Euroya yükseltirken, net gelirini ise 1 milyar 220 milyon Euro artışla 1 milyar 845 milyon Euroya çıkardı. 

Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden biri olan Michelin, 2021 yıl sonu finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre Michelin grubu, 2 milyar 966 milyon euroluk segment faaliyet geliri elde ederek gücünü ve iş modeli esnekliğini bir kez daha göstermiş oldu. Söz konusu dönemde grubun satışları yüzde 16.3’lük artışla 23 milyar 795 milyon Euroya yükselirken, net geliri ise 1 milyar 220 milyon Euro artışla, 1 milyar 845 milyon Euro olarak gerçekleşti. Lastik satış adetleri yüzde 11.8 oranında, lastik dışı satışları ise yüzde 7.7 oranında artış kaydetti. Otomotiv segmentinde 18 inç ve üzeri lastiklerdeki pazar payı kazanımları sayesinde, olumlu orijinal ekipman / değişim iş kolu karması grubun teknolojik inovasyon alanındaki liderliğini bir kez daha ortaya koymuş oldu. Grubun açıklanan 2021 performansı, “Michelin in Motion” stratejik planının üç önemli sac ayağını oluşturan ‘Çalışanlar’, ‘Kârlılık’ ve ‘Gezegen’ için belirlenen 2030 hedefleri ile uyumlu oldu. Yönetim pozisyonunda görev alan kadınların oranı yüzde 28.9’a yükselirken, işletme sermayesi üzerinden yüzde 10.3 oranında getiri elde edildi. “Race to Zero” anlaşmasının imzalanmasıyla birlikte çevre taahhütleri güçlendirildi.

“Grubumuz gücünü ve esnekliğini bir kez daha kanıtladı”

Michelin Grubu CEOsu Florent Menegaux konuya ilişkin olarak yaptığı değerlendirmede; “Michelin, 2021 yılında bir yandan çalışanlarını korumaya yönelik önceliğini sürdürürken diğer yandan son derece zorlu koşullarda oldukça iyi sonuçlar elde etti. Karşılaştığımız birçok zorlukla her gün başarılıyla mücadele eden tüm çalışanlarımıza içtenlikle teşekkürlerimi sunuyorum. Elde ettiğimiz sonuçlar bize grubumuzun gücünü ve esnekliğini bir kez daha kanıtladığını gösteriyor. Michelin in Motion stratejimizin kesintisiz olarak uygulanması konusunda çalışmalarımızı sürdüreceğiz” açıklamasında bulundu.

Son Haberler

The all-new G-Class electrifies Los Angeles

MERCEDES-BENZ ALL-NEW ELECTRIC G-CLASS WORLD PREMIERE LA_Kendall Jenner

Diğer Haberler