Michelin satışlarını yüzde 16.3 artırdı

®
Çok Okunanlar

Tesla, LFP pil fabrikasını tanıttı, neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor

Tesla, Nevada'daki lityum-demir-fosfat (LFP) pil hücresi fabrikasını tanıttı ve üretime başlamaya neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor. LFP hücrelerini kullanan diğer...

Benzin: 2.10TL Motorin: 1.97TL LPG: 1.61TL artış

3 Temmuz 2025'te açıklanacak enflasyon verileri ÖTV’ye bağlı olarak benzin, motorin, LPG akaryakıt ürünlerine otomatik zam bekleniyor.  ÖTV artışları, Ocak-Haziran dönemindeki Yurt...

Automobile Magazine, “Yeni MINI COUNTRYMAN”ı jüri oylamasında birinci sıraya yerleştirdi

Automobile Magazine, dergisi künye yazarlar ve editörlerinden oluşan seçilmiş jüri üyeleri BYD SEAL U, JAECOO 7, Kia EV3, MINI...

Brent petrolün varili 66,97 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 66,97 dolardan işlem görüyor. Dün 67,32 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 67,09...

Almanya’ya ihracat yüzde 74 arttı

Haziranda, sektörün en büyük pazarı olan Almanya'ya ihracat, yüzde 74 artışla 556 milyon dolar oldu. Fransa 429 milyon dolar ihracat...

Otomotivde 3,4 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirdi

Otomotiv endüstrisinin ocak-haziran dönemi ihracatı ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13 artarak 19 milyar 987 milyon dolar...

Suzuki’den Temmuz Ayına Özel Çok Cazip Finansman

Suzuki Modellerinde Temmuz Ayına Özel 0 Faiz Nakit Alım Fırsatları!  Akıllı Hibrit Teknolojisi ve üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle...

Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden biri olan Michelin, 2021 yılında satışlarını yüzde 16.3’lük artışla 23 milyar 795 milyon Euroya yükseltirken, net gelirini ise 1 milyar 220 milyon Euro artışla 1 milyar 845 milyon Euroya çıkardı. 

Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden biri olan Michelin, 2021 yıl sonu finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre Michelin grubu, 2 milyar 966 milyon euroluk segment faaliyet geliri elde ederek gücünü ve iş modeli esnekliğini bir kez daha göstermiş oldu. Söz konusu dönemde grubun satışları yüzde 16.3’lük artışla 23 milyar 795 milyon Euroya yükselirken, net geliri ise 1 milyar 220 milyon Euro artışla, 1 milyar 845 milyon Euro olarak gerçekleşti. Lastik satış adetleri yüzde 11.8 oranında, lastik dışı satışları ise yüzde 7.7 oranında artış kaydetti. Otomotiv segmentinde 18 inç ve üzeri lastiklerdeki pazar payı kazanımları sayesinde, olumlu orijinal ekipman / değişim iş kolu karması grubun teknolojik inovasyon alanındaki liderliğini bir kez daha ortaya koymuş oldu. Grubun açıklanan 2021 performansı, “Michelin in Motion” stratejik planının üç önemli sac ayağını oluşturan ‘Çalışanlar’, ‘Kârlılık’ ve ‘Gezegen’ için belirlenen 2030 hedefleri ile uyumlu oldu. Yönetim pozisyonunda görev alan kadınların oranı yüzde 28.9’a yükselirken, işletme sermayesi üzerinden yüzde 10.3 oranında getiri elde edildi. “Race to Zero” anlaşmasının imzalanmasıyla birlikte çevre taahhütleri güçlendirildi.

“Grubumuz gücünü ve esnekliğini bir kez daha kanıtladı”

Michelin Grubu CEOsu Florent Menegaux konuya ilişkin olarak yaptığı değerlendirmede; “Michelin, 2021 yılında bir yandan çalışanlarını korumaya yönelik önceliğini sürdürürken diğer yandan son derece zorlu koşullarda oldukça iyi sonuçlar elde etti. Karşılaştığımız birçok zorlukla her gün başarılıyla mücadele eden tüm çalışanlarımıza içtenlikle teşekkürlerimi sunuyorum. Elde ettiğimiz sonuçlar bize grubumuzun gücünü ve esnekliğini bir kez daha kanıtladığını gösteriyor. Michelin in Motion stratejimizin kesintisiz olarak uygulanması konusunda çalışmalarımızı sürdüreceğiz” açıklamasında bulundu.

Diğer Haberler

Subaru, Auto Express Sürücü Gücü sıralamasında üst üste ikinci kez zirvede

Subaru, Auto Express Driver Power müşteri memnuniyeti anketinde üst üste ikinci kez 'Yılın Üreticisi' ödülüne layık görüldü ve on puan kategorisinden yedisini domine etti...

Automobile Magazine, “Yeni MINI COUNTRYMAN”ı jüri oylamasında birinci sıraya yerleştirdi

Automobile Magazine, dergisi künye yazarlar ve editörlerinden oluşan seçilmiş jüri üyeleri BYD SEAL U, JAECOO 7, Kia EV3, MINI Countryman, Opel Grandland, Peugeot 3008,...

ATMO Group SWM Motors G01 Pro modeli Türk tüketicilerinin beğenisine sunulacak

SWM Motors ile Türkiye’nin en ulaşılabilir SUV modellerini pazara sunan ATMO Group, Urzema Holding ile kurduğu ortak girişimle yatırım çalışmalarına hız verdi. Türkiye’de üretime...

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan Yeni 3008 Plug-in Hybrid Açıklamaları ve Değerlendirmelerde bulundu

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan, yılın ilk yarısında 41 bin 640 satışla geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 29 büyüyerek, yüzde 6,8 pazar payı...

Almanya’ya ihracat yüzde 74 arttı

Haziranda, sektörün en büyük pazarı olan Almanya'ya ihracat, yüzde 74 artışla 556 milyon dolar oldu. Fransa 429 milyon dolar ihracat rakamıyla ikinci büyük pazar olurken,...

Otomotivde 3,4 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirdi

Otomotiv endüstrisinin ocak-haziran dönemi ihracatı ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13 artarak 19 milyar 987 milyon dolar olarak kayıtlara geçti. Bu rakam otomotiv...

Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Hyundai’den büyük kampanya

Hyundai'den Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Temmuz Ayrıcalığı... Hyundai Motor Türkiye, öğretmen, öğretim görevlisi ve sağlık çalışanlarına yönelik özel satış destek kampanyası başlattı. Kampanya kapsamında BAYON 1.0T...