Lotus, Güney Kore’de amiral gemisi showroomunu açtı

®
Çok Okunanlar

OMODA, Dünya Gençliğinin SUV’da Yeni Modası Oldu

OMODA Üretim Kalitesi ve Teknolojisiyle Avrupalı Kullanıcıların da Güvenini Kazandı! Çinli SUV markası OMODA, sektördeki yükselişini hızla sürdürüyor. Yenilikçi tarzı ve...

Renault ve Dacia, mayıs ayında cezbeden kampanya

Renault ve Dacia, mayıs ayına özel olarak yayınladığı birbirinden özel kampanyaları ile dikkat çekmeye devam ediyor. Renault marka modellerde...

Mercedes-Benz Motor-Velocipede, geleceğe ilerliyor

Mercedes-Benz Classic, ilk defa 1894’te üretilen Benz Motor-Velocipede’i 2024'te tekrar yollara çıkarıyor. İlk seri üretim araç olan Motor-Velocipede, 1,5 beygir...

Honda elektrikli araçların amiral gemisi olacak 65 Milyar Dolar

HONDA, ELEKTRİKLİ ARAÇ ÇALIŞMALARINA 65 MİLYAR DOLAR YATIRIM YAPACAK.... Honda, karbon nötr hedefi kapsamında 2031 yılına kadar 10 trilyon yen...

Lotus şirketin amiral gemisi showroomunu Dosandae-ro, Gangnam-gu, Seul’de açtığını duyurdu. Yeni mağaza, lüks ve moda ile tanınan Seul’ün en ünlü caddelerinden birinin kalbinde bulunuyor. Müşterilere Güney Kore’deki Lotus markasına özel ve sürükleyici bir giriş noktası sağlamak için Lotus’un 75 yıllık zengin mirasını en son teknolojilerle bir araya getirmeyi hedefliyor.

Üç kata ve yaklaşık 720 metrekarelik alana yayılan showroomda yedi Lotus aracı bulunuyor. Tüketicilere, sportscar Emira ve elektrikli hiper SUV Eletre dahil Lotus ürün yelpazesini görme ve deneyimleme fırsatı sunuyor.

Ayrıca müşterilerin kendi araçlarını kişiselleştirebilecekleri bir VIP salonu ve ısmarlama dijital deneyim sunuyor. Tüketiciler ayrıca Lotus ürünlerini mağazadan satın alabilecekler.

Bu, markanın dünyanın en hızlı büyüyen lüks pazarlarından biri olan Güney Kore’deki ilk showroom. Şirket, küresel ölçekte büyümeye devam ederken Lotus’un Asya’daki stratejik iş büyüme planlarının bir parçasını oluşturuyor – Vision80 stratejisinin bir parçası olarak 2028 yılına kadar tamamen elektrikli bir küresel lüks teknoloji markası olma hedefi planı.

Lotus Group’un Ticari Direktörü Mike Johnstone, “ Lotus markasını hayata geçiren ve yerel tüketicilerle rezonansa giren alanlar yaratma konusunda tutkuluyuz. Bu yeni amiral gemisi showroom, tam da buna olan bağlılığımızı gösteriyor ve İngiliz markamıza özel bir giriş noktası sunuyor. Sonuç olarak Lotus topluluğunda daha fazla müşteriyi ağırlamayı dört gözle bekliyorum.”

Son Haberler

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...

Diğer Haberler