Ford Trucks’ın hedefi tüm Avrupa’ya yayılmak

®
Çok Okunanlar

McLaren süper otomobili Yılın Performans Otomobili seçildi

McLaren Artura, 2025 Yılının Auto Express Performans Otomobili Seçildi McLaren Artura, yayının Londra'da düzenlenen 2025 Yeni Otomobil Ödülleri etkinliğinde Yılın...

Tesla yıllık bazda %13’lük bir düşüş yaşadığını söyledi

Bir yıldan fazla bir süredir düşen satışlarla mücadele eden Tesla, ikinci çeyrekte işleri tersine çeviremedi. Çarşamba günü Tesla, 2. çeyrekte...

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan Yeni 3008 Plug-in Hybrid Açıklamaları ve Değerlendirmelerde bulundu

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan, yılın ilk yarısında 41 bin 640 satışla geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 29...

Automobile Magazine, “Yeni MINI COUNTRYMAN”ı jüri oylamasında birinci sıraya yerleştirdi

Automobile Magazine, dergisi künye yazarlar ve editörlerinden oluşan seçilmiş jüri üyeleri BYD SEAL U, JAECOO 7, Kia EV3, MINI...

Tesla, LFP pil fabrikasını tanıttı, neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor

Tesla, Nevada'daki lityum-demir-fosfat (LFP) pil hücresi fabrikasını tanıttı ve üretime başlamaya neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor. LFP hücrelerini kullanan diğer...

Otomotivde 3,4 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirdi

Otomotiv endüstrisinin ocak-haziran dönemi ihracatı ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13 artarak 19 milyar 987 milyon dolar...

DS otomobiller 500 bin TL’ye varan 12 ay vadeli

DS AUTOMOBILES MODELLERİNDE TEMMUZ AYINA ÖZEL AVANTAJLI KREDİ VE TAKAS DESTEĞİ FIRSATLARI! Seyahat sanatının temsilcisi DS Automobiles, temmuz ayında Fransız...

Türk otomotiv sanayinin öncü şirketi Ford Otosan’ın ağır ticari markası Ford Trucks, dünya çapındaki büyümesini Portekiz, İspanya, İtalya, Belçika ve Lüksemburg’un ardından Avrupa’nın en büyük ağır ticari pazarına sahip Almanya ile sürdürüyor.

2019 Uluslararası Yılın Kamyonu (ITOY) ödüllü F-MAX başta olmak üzere, Ford Otosan mühendislerinin Eskişehir’de sıfırdan geliştirdiği ürün portföyünün yanı sıra yenilikçi teknolojiler ile uluslararası arenada yoğun talep gören Ford Trucks, Batı Avrupa yayılım planlarında stratejik öneme sahip Almanya pazarına otomotiv sektöründe 100 yılı aşkın köklü bir geçmişe ve bilgi birikimine sahip yeni distribütörü Stegmaier Group ile iş birliği yaparak girdi.

Turfan: “Almanya, Ford Trucks’ın küresel büyüme planlarında kilit role sahip” 

Ford Trucks olarak pandemiye rağmen, kilit önem taşıyan pazarlarda ardı ardına açılışlar gerçekleştirdiklerini belirten Ford Trucks Genel Müdür Yardımcısı Serhan Turfan, şunları söyledi:

“Türkiye otomotiv sanayinin öncü gücü Ford Otosan’ın ağır ticari markası Ford Trucks olarak, yarım asrı aşkın süredir otomotiv sektöründe ‘ilk’leri başarmaya ve dünya çapında bir başarı hikayesi yazmaya devam ediyoruz. Bir aracı sıfırdan ticari ürün haline dönüşene kadar, motor da dahil olmak üzere komple tasarlayacak, geliştirecek ve test edecek tüm yetenek ve altyapıya sahip konumdayız. Mühendislik yetkinliklerimiz ve Ar-Ge gücümüz sayesinde Türkiye’de ürettiğimiz ağır ticari araçları 40’ı aşkın ülkeye ihraç ederken, Türk mühendislerinin emekleri ile geliştirdiğimiz araçlar dünyanın dört bir yanında bizleri gururlandırmaya devam ediyor. Uluslararası pazarlarda yerli üretimle büyüyen, global ağını hızla büyüten Ford Trucks ile ülkemizi yurtdışında en iyi şekilde temsil etmek için çalışıyoruz. 2019 Uluslararası Yılın Kamyonu (ITOY) ödülünün ardından F-MAX’e Avrupa’dan gelen yoğun taleple birlikte büyüme planlarımızı erkene çekmiştik. Bu doğrultuda 2019’da Polonya, Litvanya, Portekiz ve İspanya pazarlarının ardından yoğun talep gördüğümüz pazarlardan İtalya, Belçika ve Lüksemburg yapılanmamızı tamamladık. Şimdi de Ford Trucks’ın Avrupa’daki büyümesinde stratejik öneme sahip, Avrupa’nın en büyük ağır ticari pazarı olan Almanya’ya adım atmanın gururunu yaşıyoruz. Stegmaier Group’un hem ağır ticari pazarı uzmanlığı hem de Almanya’da tecrübeleri ile markamızı en iyi şekilde temsil edeceğinden eminiz. 

Ford Trucks’ın hedefi tüm Avrupa’ya yayılmak

Almanya’nın Ford Trucks markası için önemli fırsatlar barındırdığına da değinen Turfan, “Avrupa bizim ana ihracat pazarımız ve barındırdığı potansiyel ile büyüme stratejimizde büyük öneme sahip. Almanya, bu stratejinin çok önemli bir parçası. Burada, en verimli taşıma çözümleri sunan modellerimizle yeni müşterilerimize değer yaratacağız. Öte yandan Avrupa’nın tamamında kalıcı bir büyüme gerçekleştirmek için çalışmalarımıza hızla devam ediyoruz. Almanya’nın ardından önümüzdeki 3 sene içerisinde Avrupa’nın tamamında bulunarak global operasyonlarımızı 55 ülkeye yaymayı hedefliyoruz” dedi.

Diğer Haberler

Subaru, Auto Express Sürücü Gücü sıralamasında üst üste ikinci kez zirvede

Subaru, Auto Express Driver Power müşteri memnuniyeti anketinde üst üste ikinci kez 'Yılın Üreticisi' ödülüne layık görüldü ve on puan kategorisinden yedisini domine etti...

Automobile Magazine, “Yeni MINI COUNTRYMAN”ı jüri oylamasında birinci sıraya yerleştirdi

Automobile Magazine, dergisi künye yazarlar ve editörlerinden oluşan seçilmiş jüri üyeleri BYD SEAL U, JAECOO 7, Kia EV3, MINI Countryman, Opel Grandland, Peugeot 3008,...

ATMO Group SWM Motors G01 Pro modeli Türk tüketicilerinin beğenisine sunulacak

SWM Motors ile Türkiye’nin en ulaşılabilir SUV modellerini pazara sunan ATMO Group, Urzema Holding ile kurduğu ortak girişimle yatırım çalışmalarına hız verdi. Türkiye’de üretime...

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan Yeni 3008 Plug-in Hybrid Açıklamaları ve Değerlendirmelerde bulundu

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan, yılın ilk yarısında 41 bin 640 satışla geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 29 büyüyerek, yüzde 6,8 pazar payı...

Almanya’ya ihracat yüzde 74 arttı

Haziranda, sektörün en büyük pazarı olan Almanya'ya ihracat, yüzde 74 artışla 556 milyon dolar oldu. Fransa 429 milyon dolar ihracat rakamıyla ikinci büyük pazar olurken,...

Otomotivde 3,4 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirdi

Otomotiv endüstrisinin ocak-haziran dönemi ihracatı ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13 artarak 19 milyar 987 milyon dolar olarak kayıtlara geçti. Bu rakam otomotiv...

Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Hyundai’den büyük kampanya

Hyundai'den Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Temmuz Ayrıcalığı... Hyundai Motor Türkiye, öğretmen, öğretim görevlisi ve sağlık çalışanlarına yönelik özel satış destek kampanyası başlattı. Kampanya kapsamında BAYON 1.0T...