Brisa’nın Dijital Lastik Asistanı

®
Çok Okunanlar

Hyundai’den Pekin Otomobil Fuarı’nda Performans

Hyundai Motor Company, yüksek performanslı ilk elektrikli modeli IONIQ 5 N, Yeni SANTA FE ve Yeni TUCSON'u 2024 Pekin...

Vosmer Otomotiv’in Spora Desteği Sürüyor

Otomotiv sektörünün önde gelen temsilcilerinden olan Vosmer Otomotiv, yenilikçi, dinamik ve güvenilir bir marka olarak doğduğu şehre değer katmayı...

TOSFED Yıldızını Arıyor Kayıtları Açıldı

Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) ve FIAT iş birliği ile düzenlenen TOSFED Yıldızını Arıyor sosyal sorumluluk projesi, bu yıl...

Sprinter ve tamamen elektrikli eSprinter

Hafif ticari araçlar grubunda sunduğu araçlarla her zaman turizm sektörünün en çok tercih edilen markalarından biri olan Mercedes-Benz, 2024...

Brisa, katma değerli ürün geliştirme ve üretme faaliyetlerine ivme kazandırmak üzere Ar-Ge Merkezi ve akıllı ve çevik kurum kültürü sayesinde dijital mobilite çözümleri, ‘chatbot’, yapay zekâ ve bulut bazlı e-ticaret uygulamaları ve bayi yönetim sistemleri gibi yenilikçi platformlarıyla müşteri deneyimini zenginleştirmeye, ekosistemini geliştirmeye ve sektöre öncülük etmeye devam ediyor. Brisa Ar-Ge Merkezi, Türk mühendisliğinin en ileri çalışmalarını yürütüyor ve sektör için önemli bir okul ve deneyim alanı olarak hizmet sunuyor. Bu doğrultuda yerli tedarikçiyi ve sektörü de geliştirmeye odaklanıyor.

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, TÜSİAD’ın Sanayide Dijital Dönüşüm platformunda Ar-Ge Çalışmaları kapsamında Golive isimli bir girişimci kurumla eşleşmişti. Eşleşme sonucu birlikte geliştirilen yapay zekâ çözümü olan “Dijital Lastik Asistanı” yazılımıyla, lastik seçimi müşteriler için kolaylaşıyor. Türkiye’de bir ilk olan bu akıllı teknoloji sayesinde kullanıcılar araçlarına uygun lastiğin ebadı, hız-yük endeksi gibi bilinmesi zor ve lastiğin üzerinde bulunması zahmetli olan teknik detayları bilmeseler dahi kendileri için en uygun lastiği profesyonel destek almadan online olarak bulabilecekler. Bunun için ise cep telefonuyla çekilebilecek, mevcut lastiğinin fotoğrafını Lassa, Bridgestone ve Lastik.com.tr web sitelerindeki chatbot üzerinden göndermesi yeterli olacak.

İleri görüntü işleme ve makine öğrenmesi teknolojilerini kullanan Dijital Lastik Asistanı için 250’den fazla bayi çalışanının gönderdiği çeşitli marka ve ebatlarda 40 bin adet lastik fotoğrafı toplanarak bir veri havuzu oluşturuldu. Uygulama, veri havuzundaki fotoğraflardan öğrenen yapay zekâ ile müşterilerin gönderdiği lastik fotoğraflarını anlamlandırarak marka – ebat – hız ve yük endeksini tespit ediyor. Analiz sonrası, Lassa ve Bridgestone markalı muadiliyle eşleşme yaparak müşteriye öneri sunuyor. Böylece Brisa müşterilerine kolay ve pratik bir alışveriş deneyimi yaşatmayı hedefliyor.

Son Haberler

“Yeni Nesli Otomotive Kazandırmak Zorundayız”

Önemli değişim ve dönüşümlere sahne olan otomotiv sektörünün gölgede kalan satış sonrası hizmetleri alanı, son yıllarda derin bir istihdam...

Diğer Haberler