BMW’nin Yeni Nesil Satış Konsepti Mandarin Oriental

®
Çok Okunanlar

Karsan ve Toyota Motor Europe’tan Hidrojende Dev İş Birliği

HidrojenTeknolojisinde Karsan ve ToyotaMotor Europe İş Birliği! Karsanİleri Teknolojilerde Hız Kesmiyor “Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla dünyada toplu ulaşımın...

Aygaz, 2023 yılına ait Sürdürülebilirlik Raporu

Türkiye’nin lider LPG şirketi Aygaz, 2023 yılına ait Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınladı. Küresel sıcaklıkların rekor kırdığı dönemde iklim değişikliğiyle mücadelenin...

Türkiye Ralli Şampiyonası 15 Eylül Eskişehir’de Kıran Karana

Türkiye Ralli Şampiyonası, 5’inci ayağı Eskişehir’de düzenlenecek ESOK Rally ile tüm hızıyla kaldığı yerden devam ediyor. Motorsporları meraklılarının dört...

14-15 Eylül’de İstanbul Autodrom’da

Türkiye’de ilk kez 2019 yılında düzenlenen Elektrikli ve Hibrit Sürüş Haftası’nın beşincisi, 14-15 Eylül 2024 tarihlerinde İstanbul Autodrom yarış...

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu BMW’nin Retail Next konsepti çerçevesinde geliştirdiği yeni nesil satış noktası BMW Pop-up Store Bodrum’un en prestijli otellerinden Mandarin Oriental Bodrum’da açıldı. Perakendenin geleceğine ışık tutan bütüncül bir anlayışla tasarlanan BMW Pop-up Store, yeni müşteri beklenti ve ihtiyaçlarına uygun pürüzsüz bir deneyim alanı sunuyor. BMW Pop-up Store, yaz boyunca başta Yeni BMW 7 Serisi olmak üzere BMW’nin farklı modellerine ev sahipliği yapacak.

Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik, BMW’nin yeni nesil satış noktası konseptinin son örneklerinden biri olan BMW Pop-up Store’u Mandarin Oriental Bodrum’da hayata geçirmekten büyük heyecan duyduklarını söyledi. Otomotiv sektörünün üretimden perakende deneyimine tüm alanlarda dönüşüm sürecinden geçtiğini belirten Tiftik, “Otomotiv dünyası kabuk değiştirmeye devam ediyor. Sürdürülebilirlik hedefleri çerçevesinde elektrifikasyonla başlayan dönüşüm sürecinde BMW şimdi de perakende çözümlerinde geleceğin temellerini atan Retail Next konseptiyle pürüzsüz bir deneyim vadediyor. Müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçları çerçevesinde bulundukları yerde olma çabamızın da bir yansıması olan BMW Pop-up Store’da, deneyim odaklı müşteri memnuniyetini ve sürdürülebilir lüksü merkeze alıyoruz.” dedi.

Retail Next Konsepti Hakkında

Fijital yolculuğun öne çıktığı bir dönüşüm projesi olan Retail Next konsepti, otomobilin bir yıldız olarak konumlandırıldığı showroom tasarımından, müşteri ve otomobilin birlikte merkezde olduğu bütüncül bir anlayışa geçişi temsil ediyor. Daha esnek, ölçeklenebilir ve fütüristik tasarıma sahip BMW Pop-up Store, satın alma sürecindeki tüm ihtiyaçların tek bir noktadan karşılandığı ferah ve konforlu alanlar sunuyor.

Yeni BMW 7 Serisi Hakkında

Yeni BMW 7 Serisi Sedan, monolitik yüzey tasarımı ve Swarovski kristallere sahip Iconic Glow Kristal Farları ile güçlü ve ayırt edici bir görünüme sahip. Önceki jenerasyona göre artan ölçüleri ve yan profilden öne doğru hareket eder gibi görünen silueti, otomobilin büyük ve heybetli görünümüne katkı sağlıyor. Gövdeye entegre kapı kolları sayesinde rüzgâr direnci azalan Yeni BMW 7 Serisi Sedan, ilk kez BMW Individual kapsamında iki ayrı renk tonunda kombine edilecek şekilde kişiselleştirilebiliyor.

Yeni BMW 7 Serisi Sedan, önceki jenerasyona göre oturma yüzeyi genişlemiş koltuklarda ısıtma, havalandırma ve dokuz programlı masaj fonksiyonlarını sürücü ve yolcular için standart olarak sunuyor. Önceki modele göre daha az sayıda düğme ve kontrol bulunan modelde BMW Kavisli Ekranı’nın (Curved Screen) getirdiği dijitalleşme kabinde dikkat çekiyor. Direksiyon simidinin arkasında yer alan 12.3 inç boyutunda gösterge ekranı ve 14.9 inç boyutunda kontrol ekranı sürüş deneyimini ileri bir seviyeye taşıyor.

Diğer Haberler