AutoGrouppe, Yıl Sonuna Kadar 50 Nokta

®
Çok Okunanlar

Rotaglass, SAINT GOBAIN Sekurit Partner Ağına Katıldı

Dünyanın en büyük cam üreticilerinden Saint-Gobain, Sekurit Partner Ağına Türkiye’den Rotaglass Otocam’ı  dahil ederek önemli bir iş birliğine imza...

Renault Trucks’tan 100 araçlık stratejik iş birliği

Renault Trucks, lojistik sektörünün önde gelen oyuncularından Hilal Trans’a 100 adet Renault Trucks T 480 çekici teslimatını gerçekleştirdi. Bu...

Benzin: 2.10TL Motorin: 1.97TL LPG: 1.61TL artış

3 Temmuz 2025'te açıklanacak enflasyon verileri ÖTV’ye bağlı olarak benzin, motorin, LPG akaryakıt ürünlerine otomatik zam bekleniyor.  ÖTV artışları, Ocak-Haziran dönemindeki Yurt...

Almanya’ya ihracat yüzde 74 arttı

Haziranda, sektörün en büyük pazarı olan Almanya'ya ihracat, yüzde 74 artışla 556 milyon dolar oldu. Fransa 429 milyon dolar ihracat...

Hyundai, TIME’ın “2025’in En Etkili Şirketleri” Listesinde

Hyundai Motor Grubu, TIME dergisi tarafından yayımlanan “2025’in En Etkili 100 Şirketi” listesine bu yıl ilk kez dahil edilerek...

DS otomobiller 500 bin TL’ye varan 12 ay vadeli

DS AUTOMOBILES MODELLERİNDE TEMMUZ AYINA ÖZEL AVANTAJLI KREDİ VE TAKAS DESTEĞİ FIRSATLARI! Seyahat sanatının temsilcisi DS Automobiles, temmuz ayında Fransız...

Suzuki’den Temmuz Ayına Özel Çok Cazip Finansman

Suzuki Modellerinde Temmuz Ayına Özel 0 Faiz Nakit Alım Fırsatları!  Akıllı Hibrit Teknolojisi ve üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle...

Hızla büyümesini sürdüren otomotiv satış sonrası servis sektörüne oldukça iddialı bir marka daha katıldı.Türkiye’deki geniş bayi yapılanmasıyla dikkat çeken AutoGrouppe, her markadan otomobil ve hafif ticari araç için garantili servis hizmeti vermeye başladı. AutoGrouppe Yönetim Kurulu Başkanı Barış Özkan, “Yetkili servislere eşdeğer ve ekonomik hizmet anlayışımızla hem bireysel hem de filo tarafında müşterilerin değişen ihtiyaçlarını karşılamak üzere yola çıktık.Ortaya koyduğumuz hizmet anlayışı kısa süre içerisinde ilgi görmeye başladı. Kısa süre içerisinde 15 noktada hizmet vermeye başladık. Şubat sonuna kadar 10 servis noktası daha açarak 25 bayi ile büyümeye devam edeceğiz.2021 sonu için ise toplamda 50 bayiye ulaşmayı hedefliyoruz” dedi. 4 aylık süreçte 50 bin adetlik filo hacmine ulaştıklarını dile getiren Barış Özkan, sene sonuna kadar 160 bin müşteriyi ağırlamak üzere yatırımlarını sürdüreceklerini de sözlerine ekledi.

Otomotiv satış sonrası servis hizmetleri sektörüne yepyeni bir oyuncu daha katıldı. Geçtiğimiz yılın son çeyreğinde faaliyetlerine başlayan AutoGrouppe, kısa süre içerisinde 15 servis noktasına ulaşarak hizmet alanını genişletti. AutoGrouppe’un yetkili servis kalitesinde ve aynı zamanda ekonomik bir hizmet anlayışı benimsediğini vurgulayan Yönetim Kurulu Başkanı Barış Özkan, “Türkiye’de otomotiv satış sonrası pazarı yetkili servisler ve oto sanayiler üzerine kurulu. Ancak, hayatın her alanında olduğu gibi bu noktada da beklentiler ve ihtiyaçlar hızla değişiyor. Tüketiciler yüksek maliyetlerden kaçınırken, kaliteli hizmet istiyor. AutoGrouppe olarak bu ihtiyaçlara yanıt vermek amacıyla çalışmalarımıza başladık. Gerek güven gerekse ekonomide müşteriyi odağımıza koyan bir yaklaşımla hareket ediyoruz. Aldığımız sertifikalar sayesinde araçlara garanti kapsamında yani garantisi bozulmadan hizmet verebiliyoruz. Üstelik 1 sene de özel AutoGrouppe garantisi sunuyoruz” dedi.

“Kısa sürede 50 bin adetlik filo hacmine ulaştık”

AutoGrouppe Yönetim Kurulu Başkanı Barış Özkan sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Şu anda hem bireysel hem de filo alanında faaliyet gösteren müşterilerimize her markadan otomobil ve hafif ticari araçlar için hizmet verebiliyoruz. Ayrıca, sistemimiz kapsamındaki bütün bayilerin aynı bilgi işlem altyapısını kullanıyor olması ve yine bayilerimizin benzer tedarik sisteminden faydalanıyor olması gibi önemli avantajlarımız da bulunuyor. Ortaya koyduğumuz hizmet anlayışı kısa süre içerisinde ilgi görmeye başladı.Kısa süre içerisinde 15 noktada hizmet vermeye başladık. Şubat sonuna kadar 10 servis noktası daha açarak 25bayi ile büyümeye devam edeceğiz. 2021 sonu için ise toplamda 50 bayiye ulaşma hedefimiz var. Hizmet kalitemiz ve dijital altyapımızla 4 aylık süreçte 50 bin adetlik filo hacmine ulaştık. Sene sonuna kadar 160 bin müşteriyi servislerimizde ağırlamak üzere yatırımlarımız sürecek.”

Diğer Haberler

Subaru, Auto Express Sürücü Gücü sıralamasında üst üste ikinci kez zirvede

Subaru, Auto Express Driver Power müşteri memnuniyeti anketinde üst üste ikinci kez 'Yılın Üreticisi' ödülüne layık görüldü ve on puan kategorisinden yedisini domine etti...

Automobile Magazine, “Yeni MINI COUNTRYMAN”ı jüri oylamasında birinci sıraya yerleştirdi

Automobile Magazine, dergisi künye yazarlar ve editörlerinden oluşan seçilmiş jüri üyeleri BYD SEAL U, JAECOO 7, Kia EV3, MINI Countryman, Opel Grandland, Peugeot 3008,...

ATMO Group SWM Motors G01 Pro modeli Türk tüketicilerinin beğenisine sunulacak

SWM Motors ile Türkiye’nin en ulaşılabilir SUV modellerini pazara sunan ATMO Group, Urzema Holding ile kurduğu ortak girişimle yatırım çalışmalarına hız verdi. Türkiye’de üretime...

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan Yeni 3008 Plug-in Hybrid Açıklamaları ve Değerlendirmelerde bulundu

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan, yılın ilk yarısında 41 bin 640 satışla geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 29 büyüyerek, yüzde 6,8 pazar payı...

Almanya’ya ihracat yüzde 74 arttı

Haziranda, sektörün en büyük pazarı olan Almanya'ya ihracat, yüzde 74 artışla 556 milyon dolar oldu. Fransa 429 milyon dolar ihracat rakamıyla ikinci büyük pazar olurken,...

Otomotivde 3,4 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirdi

Otomotiv endüstrisinin ocak-haziran dönemi ihracatı ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13 artarak 19 milyar 987 milyon dolar olarak kayıtlara geçti. Bu rakam otomotiv...

Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Hyundai’den büyük kampanya

Hyundai'den Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Temmuz Ayrıcalığı... Hyundai Motor Türkiye, öğretmen, öğretim görevlisi ve sağlık çalışanlarına yönelik özel satış destek kampanyası başlattı. Kampanya kapsamında BAYON 1.0T...