Atlas Copco sürdürülebilirlikte fark yaratıyor

®
Çok Okunanlar

Almanya’ya ihracat yüzde 74 arttı

Haziranda, sektörün en büyük pazarı olan Almanya'ya ihracat, yüzde 74 artışla 556 milyon dolar oldu. Fransa 429 milyon dolar ihracat...

Otomotivde 3,4 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirdi

Otomotiv endüstrisinin ocak-haziran dönemi ihracatı ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13 artarak 19 milyar 987 milyon dolar...

OE’den satış sonrası pazarına – Mükemmel frenleme

ZF Aftermarket, kapsamlı ürün portföyü, dijital ekosistem entegrasyonu ve güvenilir iş ortağı ilişkilerinden oluşan üç temel üzerine inşa ettiği...

Suzuki’den Temmuz Ayına Özel Çok Cazip Finansman

Suzuki Modellerinde Temmuz Ayına Özel 0 Faiz Nakit Alım Fırsatları!  Akıllı Hibrit Teknolojisi ve üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle...

Karsan Otonom e-ATAK Paris’te…

Dünyanın İlk Seri Üretim Seviye 4 Otonom Otobüsü Karsan Otonom e-ATAKParis’te Yolcu Taşımaya Hazırlanıyor!  Karsan Otonom e-ATAK Eylül Ayından...

Tesla yıllık bazda %13’lük bir düşüş yaşadığını söyledi

Bir yıldan fazla bir süredir düşen satışlarla mücadele eden Tesla, ikinci çeyrekte işleri tersine çeviremedi. Çarşamba günü Tesla, 2. çeyrekte...

Brent petrolün varili 66,97 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 66,97 dolardan işlem görüyor. Dün 67,32 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 67,09...

Atlas Copco Endüstriyel Teknik, Otomotiv Bölümü Global Yıllık Toplantısı’nda globalden 100’den fazla lideri İstanbul’da ağırladı. Ekim ayında gerçekleştirilen toplantının ana konuları “Sürdürülebilir Büyüme” ve Atlas Copco’nun “Akıllı Fabrikalar” ile otomotiv endüstrisine sunduğu katkılar olarak belirlendi.

Endüstriye; yüksek kaliteli endüstriyel elektrikli aletler, kalite güvence ürünleri, montaj çözümlerinin yanı sıra yazılım ve hizmet sunan Atlas Copco Endüstriyel Teknik, otomotiv sektörüne sunduğu inovatif çözümleri ve sürdürülebilir bir büyüme için gelecek perspektifini değerlendirdiği “Otomotiv Bölümü Global Yıllık Toplantısı”nı İstanbul’da gerçekleştirdi. Şirketin Endüstriyel Teknik genel müdürlerinin ve otomotiv bölüm müdürlerinin katıldığı toplantıda üç gün boyunca operasyonları optimize edebilecek ve müşterilerin dijital dönüşüm sürecini destekleyecek yollar ile inovatif otomasyon çözümleri konuşuldu. Toplantıda ayrıca; bölüm stratejileri, önemli projeler ve ürün lansmanlarının yanı sıra yeni pazarlama konsepti de sunuldu.

Türkiye otomotiv endüstrisi için büyük fırsatlar sunuyor

Otomotiv Bölümü Global Yıllık Toplantısı’nın açılış gününde söz alan Otomotiv Bölümü Başkanı Lars Eklöf, “Atlas Copco Endüstriyel Teknik olarak, yıllık toplantılarımızı COVID-19 salgını nedeniyle iki yıl boyunca dijital olarak gerçekleştirdik. Uzun bir aradan sonra İstanbul’da yüz yüze buluşabildiğimiz için büyük mutluluk duyuyoruz. Toplantımızda; yönetim, satış ve pazarlama ekiplerimiz ile deneyim, bilgi ve vizyon noktasında karşılıklı görüş alışverişinde bulunma fırsatı yakaladık. Türkiye, oldukça dinamik bir yapıya sahip olan otomotiv endüstrisi ile Atlas Copco için büyük bir fırsatı temsil ediyor. Bu buluşmayı burada gerçekleştirmek istememizde yerel Müşteri Merkezi’ndeki meslektaşlarımızın 2022’deki üstün başarılarının etkisi büyük.” dedi.

Atlas Copco sürdürülebilirlikte fark yaratıyor

Otomotiv Bölümü Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mathieu Legars yaptığı konuşmada, “Sürdürülebilir üretim süreçlerini yönlendiren otomasyon, elektrifikasyon ve dijitalleşme sektördeki temel trendlerdir. Bu trendler, mevcut kaynakları verimli bir şekilde kullanırken kalite, üretkenlik, esneklik ve ergonomi gibi kritik iş hedeflerini destekler. Ürün portföyümüz, çözümlerimiz ve deneyimimizle Atlas Copco’nun otomotiv endüstrisinde sürdürülebilirlik açısından gerçek anlamda fark yaratan bir rol oynadığını düşünüyorum.” dedi.

 “Enerji verimli çözümleri sunmaya devam edeceğiz”

Yeni nesil üretimin öncülerinden Atlas Copco Endüstriyel Teknik’in Türkiye Genel Müdürü Bilge Acarkan da markanın otomotiv sektörünün gelişimine sunduğu katkının gelecek yıllarda artarak süreceğini ifade ederek, “Dünya genelinde üretimin yeni coğrafyalara kayması, Türkiye’nin sahip olduğu potansiyel düşünüldüğünde, ülkemizi sektör açısından bir cazibe noktası haline getirmektedir. Atlas Copco Endüstriyel Teknik olarak Türkiye otomotiv sektöründe önemli bir pazar payına sahibiz. Küresel otomotiv endüstrisi dijitalleşme, otomasyon ve elektrikli araç teknolojileri konularında büyük bir değişimin içindedir. Biz de endüstrinin üretim süreçlerindeki yüksek kalite taleplerini, proses görünürlüğünü ve izlenebilirliği daha da artıran, odağında otomasyonun olduğu çözümlerimizle bu değişime öncülük etmeye devam edeceğiz. Sürdürülebilirlik bu noktada temel hareket noktalarımızdan biridir. Ürünlerimizin enerjiden kaynaklanan kombine CO₂ emisyonlarını azaltarak, enerji açısından en verimli çözümleri sunmayı sürdüreceğiz.” diyerek müşterilerinin sürdürülebilirlik hedeflerine ulaşmalarına destek olmaya devam edeceklerini kaydetti.

Diğer Haberler

Subaru, Auto Express Sürücü Gücü sıralamasında üst üste ikinci kez zirvede

Subaru, Auto Express Driver Power müşteri memnuniyeti anketinde üst üste ikinci kez 'Yılın Üreticisi' ödülüne layık görüldü ve on puan kategorisinden yedisini domine etti...

Automobile Magazine, “Yeni MINI COUNTRYMAN”ı jüri oylamasında birinci sıraya yerleştirdi

Automobile Magazine, dergisi künye yazarlar ve editörlerinden oluşan seçilmiş jüri üyeleri BYD SEAL U, JAECOO 7, Kia EV3, MINI Countryman, Opel Grandland, Peugeot 3008,...

ATMO Group SWM Motors G01 Pro modeli Türk tüketicilerinin beğenisine sunulacak

SWM Motors ile Türkiye’nin en ulaşılabilir SUV modellerini pazara sunan ATMO Group, Urzema Holding ile kurduğu ortak girişimle yatırım çalışmalarına hız verdi. Türkiye’de üretime...

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan Yeni 3008 Plug-in Hybrid Açıklamaları ve Değerlendirmelerde bulundu

Peugeot Marka Direktörü Gupse Kaplan, yılın ilk yarısında 41 bin 640 satışla geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 29 büyüyerek, yüzde 6,8 pazar payı...

Almanya’ya ihracat yüzde 74 arttı

Haziranda, sektörün en büyük pazarı olan Almanya'ya ihracat, yüzde 74 artışla 556 milyon dolar oldu. Fransa 429 milyon dolar ihracat rakamıyla ikinci büyük pazar olurken,...

Otomotivde 3,4 milyar dolarlık ihracat gerçekleştirdi

Otomotiv endüstrisinin ocak-haziran dönemi ihracatı ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13 artarak 19 milyar 987 milyon dolar olarak kayıtlara geçti. Bu rakam otomotiv...

Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Hyundai’den büyük kampanya

Hyundai'den Öğretmen ve Sağlık Çalışanlarına Temmuz Ayrıcalığı... Hyundai Motor Türkiye, öğretmen, öğretim görevlisi ve sağlık çalışanlarına yönelik özel satış destek kampanyası başlattı. Kampanya kapsamında BAYON 1.0T...