Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparat

®
Çok Okunanlar

TransAnatolia, 30 Ağustos – 6 Eylül tarihleri arasında

Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia, 30 Ağustos – 6 Eylül tarihleri arasında 15. kez düzenlenecek. 2.190 km’lik yarış Bursa’dan...

Drift Heyecanı Kocaeli Körfez’de

2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29...

Chery iCAR ile Kişiselleştirilmiş Mobilite

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, globalde kısa bir süre önce tanıttığı iCAR ile yeni nesil mobilitedeki vizyonunu ortaya...

Sokak Stili: Rolls-Royce, Paris Moda Haftası’nda büyüledi

Rolls-Royce, yaratıcılığı ve kişisel ifadeyi kutlamak için Paris Moda Haftası'na katıldı. Spectre ve Cullinan, konukları gösterilere ve partilere taşıdı... Phil...

PETRONAS Syntium Serisi İle Motorunuz Yaz Sıcaklarında da Serin kalıyor

“Isıyı Kontrol Edin” sloganıyla öne çıkan PETRONAS Syntium motor yağları serisi, yaz aylarında artan sıcaklıkların olumsuz etkilerine karşı güçlü...

Ankara’da Türkvatan ve Çarpışantürk Zirvesi

Petlas 2025 Türkiye Offroad Şampiyonası'nın ikinci ayağı 27-29 Haziran tarihleri arasında Ankara Mühye'de katıldı. ANDOFF (Ankara Doğa Sporları ve...

Petrol Ofisi Grubu 17. kez zirvede

Türkiye akaryakıt sektörünün geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu 17. kez zirvede Türkiye'deki yurt içi akaryakıt satışları 2024 yılında 32,7 milyon...

Alfa Romeo Üst Yöneticisi (CEO) Jean-Philippe Imparato, Türkiye’yi ikinci defa ziyaret ederek markanın gelecek hedefleri ve Türkiye pazarının önemi hakkında değerlendirmelerde bulundu.​​​​​​​

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 2023’te küresel düzeyde kayda değer başarılara imza atan Alfa Romeo, bu yıl için iddialı hedeflerle yola devam ediyor. Alfa Romeo, stratejik planlaması, yenilikçi yaklaşımı ve kalite odaklılığı ile sektördeki yerini sağlamlaştırıyor.

2023’ün değerlendirmesi, ‘0’dan 0’a’ strateji olarak adlandırılan ve 2027’de tamamı yüzde 0 emisyonlu ürün gamına geçme planı ile her yıl yeni bir model sunma taahhüdünde kararlı ilerleme, Tonale modelinin piyasa başarısı, markanın yeni pazarlara girme stratejisi gibi önemli başlıkları içeriyor.

2024 hedefleri arasında ise nisan ayında tanıtımı gerçekleştirilecek Milano modeli ile B-SUV segmentine adım atmak ve elektrifikasyon planına devam etmek yer alıyor.

– ‘Türkiye, en hızlı büyüme gösterdiğimiz ülkelerden’

Açıklamada görüşlerine yer verilen Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparato, Türkiye’nin, Alfa Romeo’nun en hızlı büyüme gösterdiği ülkelerden olduğunu belirtti.

Imparato, bu yıl ve sonrasında Alfa Romeo’nun küresel ürün stratejisini ve kalite odağını sürdürmeyi, markanın küresel varlığını daha da güçlendirmeyi hedeflediklerinin altını çizerek, her yıl yeni bir modelin piyasaya sürülmesi stratejisiyle markanın pazar trendlerine yanıt verme kapasitesinin güçleneceğini vurguladı.

– ‘Milano’nun hikayesi, İtalyan köklerimizle derin bağımızı yansıtıyor’

Jean-Philippe Imparato, Alfa Romeo’nun sportiflik, inovasyon ve tasarım konusundaki tutkusuna dikkati çekerek, özel seriler ve 33 Stradale’nin modern yorumlarına, Milano’nun hikayesine ve markanın İtalyan kökleriyle derin bağına değindi.

Imparato, ‘Bu yıl piyasaya sunacağımız spor şehir aracımız (Sport Urban Vehicle) Milano’nun hikayesi, İtalyan köklerimizle olan derin bağımızı, bu yenilikçi yaklaşımımızı yansıtıyor. Milano modeli, sadece bir araçtan daha fazlasını temsil ediyor. O, Alfa Romeo’nun geleceğine dair de önemli bir sinyal verecek. Bu modelle, müşterilerimize benzersiz bir sportif deneyim ve İtalyan tasarımının ayırt edici güzelliğinin yanı sıra zengin bir kültürel mirası da sunmaya hazırlanıyoruz.’ ifadelerini kullandı.

– ‘Türkiye pazarının uzun vadeli potansiyeline inanıyoruz’

Jean-Philippe Imparato’nun ziyareti, Alfa Romeo’nun Türkiye’deki varlığını güçlendirmek, elektrifikasyon, teknoloji ve tasarım alanındaki yenilikleriyle öne çıkma konusundaki kararlılığını bir kez daha gözler önüne serdi.

Imparato, geçen yıl da bu zamanlar Türkiye’ye bir ziyaret gerçekleştirdiğini ve pozitif beklentilerinden bahsettiğini hatırlatarak, ‘Aradan geçen bir seneye baktığımızda, tahminlerimizin doğru çıktığını görüyorum. Türkiye, Alfa Romeo’nun geleneksel Avrupa pazarları dışına çıkma kapasitesini test edebilmemiz için önemli bir yer. Bu strateji, İtalya’dan başlayarak Alfa Romeo’nun geleneksel pazarlarının dışına çıkması, küresel ölçekte varlığını güçlendirmesi anlamına geliyor çünkü markamızın geleceği için sadece Türkiye’de değil bölgede de büyük hedeflerimiz var.’ açıklamasında bulundu.

Alfa Romeo’nun Türkiye’de 2023’ü, Tonale modelinin pazara sunulmasıyla ciddi bir başarıyla tamamladığını belirten Imparato, 2024’te ‘Milano’nun dünya ile eş zamanlı Türkiye’de satışına başlanacağı bilgisini paylaştı.

Imparato, ‘Böylelikle Tonale ile başlayan bu ivme, tamamen elektrikli bir motor seçeneğiyle de tercih edilebilecek olan sportif ve şehir otomobili Milano ile pekişecek. Milano’nun ürün gamına katılmasıyla, 2024 yılında Alfa Romeo hayranlarının (Alfisti) ve Alfa Romeo sahibi olmak isteyen potansiyel alıcıların beklentilerini ve arzularını karşılayacak bir ürün gamımız olacak.’ değerlendirmesinde bulundu.

Türkiye pazarının uzun vadeli potansiyeline inancını yineleyen Imparato, 2024’te de kalite, ve benzersiz sürüş deneyimi sunarak büyümeye devam etmeyi planladıklarını vurguladı.

Alfa Romeo CEO’su Imparato, şirketin küresel strateji üzerine kurulu başarılı sonuçları devam ettirmeyi hedeflediğini bildirdi.

Imparato, Alfa Romeo olarak küresel stratejilerin üzerine inşa ederek başarılarını sürdürmeyi ve marka kimliklerini küresel ölçekte pekiştirmeyi hedeflediklerini ve Türkiye’nin bu yıl da önemli bir pazar olmayı sürdüreceğini vurguladı.

– ‘Imparato’nun ziyareti, Alfa Romeo’nun Türkiye pazarındaki güçlü duruşunu pekiştiriyor’

Alfa Romeo Marka Direktörü Özgür Süslü de karbon nötr olma yolunda otomobil endüstrisinin en hızlı markası haline gelmeyi hedeflediklerini belirterek, Türkiye pazarının dinamik yapısının ve tüketicilerin artan çevre bilincinin, Alfa Romeo’nun elektrifikasyon stratejisiyle uyum sağladığına dikkati çekti.

Süslü, pazardaki güçlü talebin, Alfa Romeo’nun Türkiye’deki varlığını artırma kararını desteklediğini vurgulayarak, şunları kaydetti:

‘Türkiye, Alfa Romeo’nun küresel başarısında öne çıkan ve rekor büyüme gösteren ülke. Jean-Philippe Imparato’nun ziyareti, geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da Alfa Romeo’nun Türkiye pazarındaki güçlü duruşunu pekiştiriyor. Türkiye’de bu global vizyonu yerel dinamiklerle harmanlayarak sürdürülebilir büyümeyi ve müşteri memnuniyetini hedefliyoruz. Alfa Romeo CEO’su Jean-Philippe Imparato, 2023 sonu için bize 2 kat satış hedefi koymuştu. 2023 yılında 2,5 kat büyüyerek bu hedefin de üstüne çıktık. 2024 yılında da büyümeye devam etmeyi hedefliyoruz. Tonale ile başlayan ivmenin Milano ile pekişeceğine inanıyorum.’

Diğer Haberler

PETRONAS Syntium Serisi İle Motorunuz Yaz Sıcaklarında da Serin kalıyor

“Isıyı Kontrol Edin” sloganıyla öne çıkan PETRONAS Syntium motor yağları serisi, yaz aylarında artan sıcaklıkların olumsuz etkilerine karşı güçlü bir çözüm sunuyor. Gelişmiş sıvı...

TURFİLO ile İstanbul’da Yeni Bir Dönem Başlıyor

1996 yılından bu yana Türkiye’de sürücülerin her an yanında olan Tur Assist, asistans alanında getirdiği yeniliklerle sigorta sektörüne katma değer yaratmaya devam ediyor. Yol...

OE’den satış sonrası pazarına – Mükemmel frenleme

ZF Aftermarket, kapsamlı ürün portföyü, dijital ekosistem entegrasyonu ve güvenilir iş ortağı ilişkilerinden oluşan üç temel üzerine inşa ettiği stratejisi ile daha akıllı, daha...

Mercedes-Benz’den Temmuz ayına özel finansman

Mercedes-Benz Otomotiv ve Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, yeni otomobil ve hafif ticari araç alımlarında Temmuz ayına özel finansman seçenekleri sunuyor. Mercedes-Benz Kasko’yu tercih eden kurumsal müşterilere...

Tesla, LFP pil fabrikasını tanıttı, neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor

Tesla, Nevada'daki lityum-demir-fosfat (LFP) pil hücresi fabrikasını tanıttı ve üretime başlamaya neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor. LFP hücrelerini kullanan diğer birçok otomobil üreticisi gibi, Tesla...

Tesla yıllık bazda %13’lük bir düşüş yaşadığını söyledi

Bir yıldan fazla bir süredir düşen satışlarla mücadele eden Tesla, ikinci çeyrekte işleri tersine çeviremedi. Çarşamba günü Tesla, 2. çeyrekte küresel olarak 384.122 araç teslim...

McLaren süper otomobili Yılın Performans Otomobili seçildi

McLaren Artura, 2025 Yılının Auto Express Performans Otomobili Seçildi McLaren Artura, yayının Londra'da düzenlenen 2025 Yeni Otomobil Ödülleri etkinliğinde Yılın Auto Express Performans Otomobili seçilerek...