London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

Test Sürüşü: Mercedes-benz E 300e

®
Çok Okunanlar

Oyak Renault insana değerde de lider…

Türkiye İnsan Yönetimi Derneği PERYÖN tarafından düzenlenen İnsana Değer Ödülleri’nde, İK uygulamalarıyla değerlendirilen Oyak Renault, “İnsana Değerde Liderlik” ödülüne layık...

Otomobil fiyatlarında ilk kez düşüş var…

sahibinden.com, araç ilanlarına ait Aralık ayına ilişkin verilerini açıkladı. Rapora göre 2020 yılı boyunca her ay önceki aya göre...

Yaya Geçidi, İnsan !

Yaya geçitlerini çocukluğumdan beri İstanbul'da kullanıyorum. Kullanmaya çalışırım. Kaldı ki ülkemizde artan araç sayısı ve trafik artışı ile beraber,...

Honda, 100 milyonuncu otomobilini üretti!

Dünyanın önde gelen otomobil üreticilerinden Honda Motor Co Ltd küresel çapta gerçekleştirdiği 100 milyon adetlik üretim başarısıyla önemli bir...

Yazar-Özgür SUNAY

Mercedes Classe E 300e plug-hybrid, nerede ise 5 metre uzunluğa yakınlığı, ince sedan konfigürasyonuyla ortadaki büyük yıldızla ızgaranın etrafındaki kromun vurguladığı amiral gemisi görünümü ve otomobilin genişliğini vurgulayan bir süreklilik çözümü için merkezi bir unsurla birleştirilen arka ışık kümelerinin gösteriyi S-Serisi’nden alıyor gibi görünüyor. Mercedes Classe E 300e test aracımız 4949 mm uzunluğa, 1880 mm genişliğe ve 1468 mm yüksekliğe sahip. Kısa ön çıkıntı ve uzun motor kaputu özellikle ön kısmı kaslı ve daha güçlü gösterirken önceki seriye kıyasla iki santimetre (2961 milimetre) uzatılan dingil mesafesi ise arka yolcular için cömert bacak ve diz mesafesi sunmuş. Arka bagaj kapasitesi 540litre. Mercedes Classe E 300e dört tekerlekten çekiş özelliğine sahip 9 vitesli otomatik şanzıman ile 50 kW gücündeki hızlı şarj istasyonundan 20 dakikada %10’dan %80’e şarj olan 24,5 kWh pil sayesinde elektrik modunda yaklaşık 100 km yol kat etmenizi sağlıyor. 0-100 km/s 6,4 saniyede kat edilirken, izin verilen yerlerde azami hız 236 km/s’ye ulaşabiliyor. Benzersiz bir atmosfer yaratabilen ambiyans aydınlatması ve konforlu ses sistemi neredeyse S-Serisi seviyesine yakın. Sürücünün 3D ekranındaki kamerayla birlikte çalışan Attention Assist ile otomobil, mikro uyku belirtilerini algılıyor. Sistem, sürücünün gözlerini izleyerek sesli bir uyarı gönderiyor. Sürücü hala trafik durumuna dikkat etmezse ikinci bir uyarı ardından bir acil durdurma işlemini başlatıyor. E Sınıfı, Otomatik Vale Park Hizmeti (seviye 4 otonom sürüş) için hazırlanmış. Araç, sürücü olmadan tam otomatik olarak sahaya park etmek ve sahadan çıkmak için yerleşik teknolojiye sahip. 2 bölümden oluşan akıllı dokunmatik sürücü ekranı artık önde oturan yolcuların kullanımı odaklı şekilde tasarlanmış. Büyük navigasyon haritasına sürücü yanında oturan yolcu çok rahat eşlik edebiliyor, ayrıca film izleyebilir ve multimedya sistemini ekran kendine odaklı bir şekilde kullanabiliyor.

 

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...