“Müşteriyi Sahiplenme Birincilik” ödülü

®
Çok Okunanlar

LenaCars’ta Üst Düzey Atama…

Yenilikçi araç kiralama şirketi LenaCars, büyüyen organizasyonun stratejik hedeflerine katkı sunacak önemli bir atamayı duyurdu. Geçmişte YOYO, WindyCar, Otokoç...

ABD petrol fiyatı tahminini yukarı yönlü revize etti

ABD Enerji Enformasyon İdaresi (EIA), bu yıla ilişkin Brent türü ham petrolün varil fiyatı tahminini yukarı yönlü revize etti. Böylece,...

BYD’nin İcra Başkan Yardımcısı Stella Li: fabrika kurma planlarını rafa kaldırdı…

Küresel belirsizliklerin artmasıyla birlikte yatırımlar askıya alınmaya başlandı. Çin'deki en büyük elektrikli araç üreticisi olan BYD, Meksika'ya büyük bir...

Ralli Mücadelesi Kapadokya’ya Taşınıyor

Petrol Ofisi Maxima 2025 Türkiye Ralli Şampiyonası 4. yarışı Kapadokya Rallisi, 11-13 Temmuz tarihleri arasında Başkent Turing Spor Kulübü...

Opel, Yeni Frontera GRAVEL Konsepti

Alman otomotiv üreticisi Opel, yeni nesil Frontera için çok özel bir konsept versiyon hazırlayarak XS CARNIGHT Wörthersee etkinliğinde görücüye...

Opet Petrolcülük AŞ’ye 131,3 milyon liralık ceza…

Rekabet Kurulu, akaryakıt sektöründe faaliyet gösteren Opet Petrolcülük AŞ'ye (OPET) "bayilik ilişkisini 5 yılın ötesine taşıyan kira stratejisi" dolayısıyla...

509.400 araç teslimatı gerçekleştirdi…

Škoda Auto, 2025 yılının ilk altı ayında dünya genelinde 509.400 araç teslimatı gerçekleştirerek geçen yılın aynı dönemine göre yüzde...

Nissan Türkiye, bu sene farklı olarak değerlendirilen müşteriye yaşatılan deneyimin ölçümlendiği Gülümseten Kalite başlığı altında “Müşteriyi Sahiplenme Birincilik” ödülüne layık görüldü.

Nissan Türkiye, CC Academia Türkiye tarafından 9 yıldır düzenlenen ve çağrı merkezlerine yönelik gerçekleştirilen CC Academia Kalite Ligi’nde 3 yıldır zirvede yer alıyor. İlk olarak girdiği 2018 yılında ve 2019 yılında üst üste iki kez birincilik alan Nissan Türkiye, 2020 yılında da Gülümseten Kalite başlığı altında “Müşteriyi Sahiplenme Birincilik” ödülünü kazanarak zirvedeki yerini korumayı başardı.

27 markanın yer aldığı Kalite Ligi yarışında e-ticaret, finans, sigorta, bireysel emeklilik, belediye, yapı market, medya, enerji, bilişim, lojistik ve sağlık gibi çok çeşitli sektörlerden firmalar yarıştı. 2020 yılında bir önceki yıla kıyasla puanını artırarak 95 puan seviyesinde alan Nissan Türkiye, müşteri deneyimi konusundaki başarısını perçinledi. Farklı sektörlerin bir arada değerlendirildiği bu zor yarışta rüştünü ispatladı.

Nissan Türkiye ve Kuzey Afrika Genel Müdürü Emre Doğueri; “En iyi çağrı merkezi hizmetlerinin değerlendirildiği etkinlikte üç yıldır elde ettiğimiz başarının gururunu yaşıyoruz. Nissan Türkiye olarak layık görüldüğümüz ödüller, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önem ve hassasiyetin bir sonucu. Pandemi koşullarında bile böyle bir başarıya imza atmak, yaptığımız yatırımların ve verdiğimiz önceliğin ne kadar doğru olduğunu gösteriyor. Dijital dönüşüm odağıyla müşterilerimizi yakından tanıyarak, taleplerini en hızlı şekilde karşılıyor, müşterilerimizi daima merkezimize koyuyoruz. Geri bildirimlere gerekli önemi veriyor, bu konuyu büyümemizin ve gelişmemizin bir parçası olarak görüyoruz.” dedi.

Diğer Haberler

509.400 araç teslimatı gerçekleştirdi…

Škoda Auto, 2025 yılının ilk altı ayında dünya genelinde 509.400 araç teslimatı gerçekleştirerek geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 13,6 oranında büyüme kaydetti. Türkiye...

Verstappen 2026’da nerede yarışacak?

Verstappen de gelecek sezon farklı bir takıma gidebilir. Geçtiğimiz ay F1'deki en büyük pist dışı konu, Mercedes'in onunla sözleşme imzalamakla ilgilenebileceğine dair söylentiler dolaşırken...

Formula 1: Red Bull, uzun süredir takım patronu olan Christian Horner’ı görevden aldı

Red Bull Racing, Christian Horner'ı yirmi yıl görevde kalmasının ardından işine son verdiğini duyurdu. Formula 1 takımı, Max Verstappen'in ayrılmasına yol açabilecek çalkantılı bir...

Factbox-Çin’in otomobil üreticileri Avrupa’daki varlıklarını genişletiyor

Çinli otomobil üreticileri, elektrikli araçlara yönelik küresel bir kaymanın ortasında, geleneksel olarak Avrupa ve Amerikan markalarının hakim olduğu bir pazara girmek için rekabetçi fiyatlarına...

Teknik Üstünlük ve Elektrikli Performans Bir Arada

Hyundai IONIQ 6 N, Yüksek Performansa Yeni Bir Standart Getiriyor Hyundai Motor Company, yüksek performanslı ikinci elektrikli model IONIQ 6 N'i Goodwood Hız Festivali'nde Oynadı....

Brent petrolün varili 68,56 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 68,56 dolardan işlem görüyor. Dün 69,90 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı günü 68,29 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün varil...

BMW Grubu, Çin’deki zayıflığa rağmen satışlarını ikinci çeyrekte artırdı

Alman otomobil üreticisi BMW Grubu, Çin'deki zayıflığa rağmen ikinci çeyrekte satışlarını yıllık yüzde 0,4 artırarak 621 bin 271'e yükseltti. BMW Grubu, ikinci çeyreğe ilişkin satış...