Honda Türkiye Başkanı Satoru Yamada…

®
Çok Okunanlar

e-ATA’yı Türkiye’de İlk Kez Gaziantepliler Test Etti…

Avrupa’da elektrikli ve otonom toplu ulaşımın dönüşümünde öncü rol oynayan Karsan, Türkiye’deki faaliyetlerine de aralıksız devam ediyor. Japonya’dan ABD’ye...

Salı günü Brent’e yukarı yönlü baskı yaptı…

Petrol kriterleri, önemli ABD Federal Rezerv verilerinin açıklanmasından önce Salı günü erken ticarette karıştırıldı ve Orta Doğu ve Kızıldeniz'de...

ABD, Çin’in batısındaki Sincan’dan yapılan ithalatın çoğunu yasakladı.

Alman otomobil üreticisi Volkswagen Çarşamba günü yaptığı açıklamada, Çin yapımı bir bileşenin iş yasalarını ihlal etmiş olabileceği ortaya çıktıktan...

Elektrikli otomobiller üçüncü en popüler seçenek oldu

Tam elektrikli otomobil satışlarına bakıldığında ise elektrikli otomobiller, 2023'te üçüncü en popüler seçenek haline geldi. Elektrikli otomobil satışları 2022'ye...

‘Tüketici beklentilerini ve gelişen teknolojileri yakından takip ediyoruz’…

Honda Türkiye Başkanı Satoru Yamada, toplantıda yaptığı konuşmada, Honda Türkiye’nin SUV gövde tipinde ürün gamını genişlettiğini söyledi.

Yamada, ‘Türkiye’de şu an yükselen trend olan SUV modellerinde 3 ayrı ürün ile farklı ihtiyaçlara yönelik seçenek sunabiliyoruz. Ayrıca elektrifikasyon stratejimiz kapsamında hibrit model sayımızı artırmaya da devam ediyoruz. Yeni hibrit modelimiz olan ZR-V, uzun yıllardır Honda mühendislerinin geliştirdiği motor teknolojisinin en güncel versiyonu.’ ifadelerini kullandı.

Türkiye’de ilk hibrit aracı satışa sunan markanın Honda olduğunu anımsatan Satoru Yamada, ‘Tüketici beklentilerini ve gelişen teknolojileri yakından takip ediyoruz. Bu kapsamda da en verimli hibrit teknolojisini sunma hedefini taşıyoruz. En iyisi olduğuna inandığımızda tüketici karşısına çıkardığımız Honda hibrit teknolojisini temsil eden, e:HEV logolu ürünlerimiz Jazz ve HR-V’den sonra ZR-V’nin de sürüş dinamikleri, keyifli yolculuk hissi ve yakıt ekonomisi ile segmentinde fark yaratacağına inanıyoruz. ZR-V, şu an SUV ailemizde bulunan HR-V ve CR-V’nin tam ortasında konumlanıyor.’ diye konuştu.

Honda’nın ‘2050 yılı sıfır karbon hedefi’ kapsamında çalışmalarına hızla devam ettiklerini de belirten Honda Türkiye Başkanı Satoru Yamada, Türkiye’de şu an e:HEV modellerle hız kazanan bu hedef kapsamında daha çevreci ve tüketici beklentilerini karşılayan modellerle ürün gamını büyüteceklerini sözlerine ekledi.

– Honda hibrit teknolojisinin en güncel temsilcisi ZR-V e:HEV

Öte yandan toplantıda aktarılan bilgilere göre, ZR-V e:HEV’de yüzde 100 hibrit sistemini besleyen 2.0 litre benzinli motor bulunuyor. ZR-V e:HEV, Honda SENSING güvenlik ve sürüş destek sistemi ile hem aktif hem de pasif güvenlikte yüksek standartlar sunuyor. Yolculuk konforunda ise göz hizası gösterge paneli (Head Up Display), ısıtmalı direksiyon, ısıtmalı ön ve arka koltukların yanı sıra BOSE iş birliği ile geliştirilen 12 hoparlör özellikleri öne çıkarken, şık tasarımı da modeli sınıfında farklı bir noktaya taşıyor.

Şık tasarımı, güçlü performansı ve sürüş dinamiklerini yüksek konforla birleştiren Honda ZR-V e:HEV, D-SUV segmentinde yer alacak. Sportif bir karaktere sahip olan ZR-V e:HEV’in gövde tasarımında şık ve yalın görünüm dikkati çekiyor. Materyal kalitesi ile öne çıkan iç tasarım ve modelin kompakt boyutları kullanıcıya ferah, pratik ve konforlu bir alan sunuyor.

Yeni Honda ZR-V, iç mekân tasarımında kullanılan üst düzey kalitedeki materyaller ve genişliği ile sınıfındaki en konforlu modellerden biri olarak öne çıkıyor.

– Elektrik motoru, 184 PS/135 kW güç ve 315 Nm tork üretiyor.

Son Haberler

MG, IM 2024 Cenevre fuarı’nda ilk kez…

IM L6 küresel bir çıkış yapacak... Tüm yeni MG3 Hibridinin dünya prömiyerinin yanı sıra, ım'den 2024 Cenevre şovunda başka bir...
- Advertisement -

Diğer Haberler