Dacia Ürün Performans Başkan Yardımcılığına atandı

®
Çok Okunanlar

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

Patrice Lévy-Bencheton, Dacia’nın CEO’su Denis Le Vot başkanlığındaki Yönetim Komitesine katılarak Dacia’nın Ürün Performansı Başkan Yardımcısı olarak atandı. Patrice, Platformun Küresel Lideri CMF-A’nın görevini üstlenecek olan Lionel Jaillet’ten devraldı.

ENSCP mühendislik okulu ve Fransız Petrol Enstitüsü mezunu Patrice Lévy-Bencheton, kariyerine 1999 yılında Renault Grubu’nun Ürün Maliyet Analizi Bölümünde, petrol, enerji ve otomotiv endüstrisi yönetimi alanındaki çalışmalarının yanı sıra başladı.

Ürün ve Program departmanlarında art arda stratejik roller üstlendikten sonra, 2016 yılında Renault Group worldwide için Küresel Erişim Segmenti Baş Ürün Uzmanı oldu. 2018 yılında Avrasya Bölümü bünyesinde Avrasya Program Direktörü olmadan önce Ürün Planlama Direktörü pozisyonuna terfi etti.

Dacia iş Birimi Ocak 2021’de kurulduğunda, Patrice Lévy-Bencheton, Duster ve Bigster için Ürün Performans Lideri olarak atandı.

1 Ekim itibariyle Patrice, Dacia VP Ürün Performansı olarak Lionel Jaillet’ten devraldı.

Dacia CEO’su Denis Le Vot şunları söyledi: “Patrice Lévy-Bencheton’u Dacia VP Ürün Performansı pozisyonuna getirmekten büyük bir zevk ve büyük bir güvenle karşılıyorum. Kapsamlı ürün ve program bilgisi ve deneyimi, önümüzdeki yıllarda Dacia ürün stratejisinin uygulanması için paha biçilmez olduğunu kanıtlayacaktır.

Dacia iş birimi kurulduğundan bu yana sarsılmaz profesyonelliği ve özverisi için Lionel Jaillet’e yürekten teşekkür etmek istiyorum. Ürün stratejisini geliştirmeyi ve marka için bir dizi önemli projeyi uygulamayı başardı. Ona yeni rolünde en iyisini diliyorum.”

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...