Dacia Ürün Performans Başkan Yardımcılığına atandı

®
Çok Okunanlar

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

Patrice Lévy-Bencheton, Dacia’nın CEO’su Denis Le Vot başkanlığındaki Yönetim Komitesine katılarak Dacia’nın Ürün Performansı Başkan Yardımcısı olarak atandı. Patrice, Platformun Küresel Lideri CMF-A’nın görevini üstlenecek olan Lionel Jaillet’ten devraldı.

ENSCP mühendislik okulu ve Fransız Petrol Enstitüsü mezunu Patrice Lévy-Bencheton, kariyerine 1999 yılında Renault Grubu’nun Ürün Maliyet Analizi Bölümünde, petrol, enerji ve otomotiv endüstrisi yönetimi alanındaki çalışmalarının yanı sıra başladı.

Ürün ve Program departmanlarında art arda stratejik roller üstlendikten sonra, 2016 yılında Renault Group worldwide için Küresel Erişim Segmenti Baş Ürün Uzmanı oldu. 2018 yılında Avrasya Bölümü bünyesinde Avrasya Program Direktörü olmadan önce Ürün Planlama Direktörü pozisyonuna terfi etti.

Dacia iş Birimi Ocak 2021’de kurulduğunda, Patrice Lévy-Bencheton, Duster ve Bigster için Ürün Performans Lideri olarak atandı.

1 Ekim itibariyle Patrice, Dacia VP Ürün Performansı olarak Lionel Jaillet’ten devraldı.

Dacia CEO’su Denis Le Vot şunları söyledi: “Patrice Lévy-Bencheton’u Dacia VP Ürün Performansı pozisyonuna getirmekten büyük bir zevk ve büyük bir güvenle karşılıyorum. Kapsamlı ürün ve program bilgisi ve deneyimi, önümüzdeki yıllarda Dacia ürün stratejisinin uygulanması için paha biçilmez olduğunu kanıtlayacaktır.

Dacia iş birimi kurulduğundan bu yana sarsılmaz profesyonelliği ve özverisi için Lionel Jaillet’e yürekten teşekkür etmek istiyorum. Ürün stratejisini geliştirmeyi ve marka için bir dizi önemli projeyi uygulamayı başardı. Ona yeni rolünde en iyisini diliyorum.”

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...