Free Porn
xbporn
Free Porn





manotobet

takbet
betcart




betboro

megapari
mahbet
betforward


1xbet
teen sex
porn
djav
best porn 2025
porn 2026
brunette banged
Ankara Escort
1xbet
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com

1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com

1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
1xbet-1xir.com
betforward
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co

betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co

betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
betforward.com.co
deneme bonusu veren bahis siteleri
deneme bonusu
casino slot siteleri/a>
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu veren siteler
Cialis
Cialis Fiyat
deneme bonusu
padişahbet
padişahbet
padişahbet
deneme bonusu 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet 1xbet untertitelporno porno 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet وان ایکس بت 1xbet 1xbet سایت شرط بندی معتبر 1xbet وان ایکس بت pov leccata di figa
best porn 2025
homemade porn 2026
mi masturbo guardando una ragazza
estimare cost apartament precisă online
blonde babe fucked - bigassmonster

Stellantis 2024 Yatırımcı Günü’nü Gerçekleştirdi

®
Çok Okunanlar

Test Sürüşü: Volkswagen ID.3 Pro S

Yazar-Özgür SUNAY Volkswagen ID.3, yeni 77 kWh batarya sayesinde menzilini arttırdı. 77 kWh bataryası ile menzilini 550km eşiğine çıkardı. Markanın...

Test Sürüşü: Mercedes CLE coupE 220d

Yazar-Özgür SUNAY Mercedes, CLE coupé 220d modelde hibrit ile dizel motoru birleştirip, çifte zafer elde ediyor. Bu sonuç hem C-Serisi...

Test Sürüşü: Peugeot 2008 GT EAT8

Yazar-Özgür SUNAY Peugeot markasının SUV'larının en küçüğü olan Peugeot 2008, hem elektrikli hem de içten yanmalı versiyonlarda, yakın zamanda hibrit...

Test Sürüşü: Renault Austral E-Tech

Yazar-Özgür SUNAY Renault, elektrikli modellere somut olarak bağlı olmasına rağmen (pille çalışan otomobillere büyük yatırım yapan ilk üreticilerden biri olduğu...

Otomotivin her alanına yatırım yapan dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, dinamik ve zorlu bir endüstri ortamında kendine özel avantajlar sağlayan, son derece farklılaşmış OEM gücüyle büyümesini sürdürüyor. 2024 Yatırımcı Günü’nü gerçekleştiren Stellantis, çoklu enerji teknolojisi ve üretim esnekliği ile farklı elektrikliye geçiş çözümlerini benimseme senaryolarında rekabet avantajı sağlıyor. Stellantis,2024 yılına ilişkin gelişmeleri büyük bir dikkatle ele alıyor. Bu kapsamda şirket, 2024 finansal rehberi onaylayarak karlılıkta sektör liderliğine devam edecek. Şirket, güçlü bilançosu ve kârlı iş modeli sayesinde güçlü sermaye getirilerine odaklanmış durumunda.

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, kuruluşunun henüz 3’üncü yılında dünyanın en büyük küresel otomobil üreticileri arasında yerini aldı. Bu süreçte Dare Forward 2030 uzun vadeli stratejik planını devreye alan ve çeşitli zorluklara hızla uyum sağlayan Stellantis, bu direnci sayesinde mücadelede daha güçlü bir konuma geldi. Bu kapsamda Stellantis, ilk Yatırımcı Günü’nü gerçekleştirdi.

Maratonu kazanmak için yeterli donanıma sahibiz!

2024 Yatırımcı Günü’nde bir değerlendirme yapan Stellantis CEO’su Carlos Tavares, otomotiv endüstrisindeki değişimi ve yeniden keşfi ele almak ve değeri açığa çıkarmak için kaldıraç etkisi yaratmak üzere kullandığı 9 temel stratejik farklılaştırıcıyı özetledi. Stellantis’in yapı olarak benzersiz bir şirket olduğunu ifade eden Carlos Tavares, “Performans olarak güçlü bir otomobil üreticisiyiz. Zor zamanları atlatmak ve bu uzun soluklu maratonu kazanmak için iyi bir donanıma sahibiz. Küresel varlığımız, güçlü teknolojimiz ve dört tekerlekli mikro araçlardan lüks otomobillere kadar farklı ürünleri kapsayan marka portföyümüz bize son derece geniş bir müşteri erişimi sağlıyor” dedi.Dünyanın dört bir yanındaki tüketicilerin temiz, güvenli ve uygun fiyatlı ulaşım talep ettiğini vurgulayan Carlos Tavares, şöyle devam etti: “Biz tam da bunun için varız. Ticari araç faaliyetlerimizde grup ortalamasının üzerinde bir kârlılıkla, çoklu enerji platformları ve esnek operasyonlara dayanan ürün gamımızla teknolojide bir nesil değişimine öncülük ediyoruz. Yenilikçi bir Çinliyeni enerji aracı üreticisi olan Leapmotor ile hayata geçirdiğimiz çok özel ortaklığımızla birlikte, bu yıl ve sonrasında yüksek hissedar getirileri sağlarken müşterilerin beklentilerine cevap vereceğimizden eminiz.” Stellantis CEO’su Carlos Tavares’in şirketin temel stratejik farklılaştırıcılarına ilişkin verdiği bilgilere ek olarak, üst yönetim üyeleri de farklı faaliyet alanlarıyla ilgili gelişmeleri aktardı.

Yerelleşmenin faydalarına dikkat çekildi!

Şirketin Kuzey Amerika Operasyon Direktörü Carlos Zarlenga, pazar payını eski haline getirmek, envanter dinamiklerini iyileştirmek ve orta vadede belirli düşük emisyonlu araç büyüme fırsatlarından yararlanmak üzere 2024 yılı için alınan aksiyonları katılımcılarla paylaştı. Stellantis Genişletilmiş Avrupa Operasyon Direktörü Uwe Hochgeschurtz, şirketin yoğun Çinli OEM rekabetine karşı önemlerini paylaşırken Stellantis Orta Doğu ve Afrika (MEA) Operasyon Direktörü Samir Cherfan de şirketin üçüncü motorunun büyüme ve karlılığını önemli oranda destekleyen MEA bölgesindeki faaliyetlerin güçlenmesinde yoğun yerelleşmenin faydalarına dikkat çekti. Programın devamında Jeep ® CEO’su Antonio Filosa, Ram CEO’su Chris Feuell ve Peugeot CEO’su Linda Jackson, güçlü ve stratejik ürün gamının her bir pazardaki fırsatları nasıl genişlettiğini anlattı. Ardından Baş Mühendislik ve Teknoloji Sorumlusu Ned Curic, Baş Satın Alma ve Tedarik Zinciri Sorumlusu Maxime Picat ve Baş Üretim Sorumlusu Arnaud Deboeuf de Stellantis’in nitelikli çoklu enerji çözümleriyle farklı senaryoları ele alabilme avantajı sağlayan esnek platformları, ürünler ve operasyonlarla değer zincirinin olağanüstü yönetimine vurgu yaptı.

OEM’lerle çift haneli kârlılık sağlanıyor!

Şirketin CFO’su Natalie Knightise Stellantis’in 2024 yılı performasıyla ilgili bir sunum gerçekleştirdi. Stellantis’in 2024 performans faktörlerive değerlendirmeleri kapsamında bir finansal inceleme yapan Natalie Knight, “Stellantis, ürünlerinde nesil geçişi yaparken envanteri optimize etmek de dahil olmak üzere kısa vadeli zorluklara kararlı bir şekilde yanıt veriyor. Söz konusu kısa vadeli zorluklara rağmen, hissedarlara olağanüstü sermaye getirileri sağlamaya devam ederken, dünyanın en iyi OEM’leri arasında çift haneli kârlılık sağlama yeteneğimize güveniyoruz” dedi.Natalie Knightayrıca, 2024 yılının ilk ve ikinci yarısına yönelik beklentilere ilişkin detaylı bir açıklama yaptı:

  • İlk yarı tablosu %10-11 AOI marjı, endüstriyel serbest nakit akışları bir önceki yılın aynı dönemine göre gözle görülür şekilde düşük.
  • Önemli ürün lansmanları, maliyet hamleleri ve işletme sermayesinde beklenen iyileşme toplamda AOI ve endüstriyel serbest nakit akışında ikinci yarıda iyileşme fırsatlarını destekliyor.

Stellantis yönetimi, program kapsamında 2024 finansal rehber ve sermaye getirisi planını onayladı:

  • Çift haneli Düzeltilmiş Faaliyet Geliri (AOI) marjı ve pozitif endüstriyel serbest nakit akışlar.
  • Sermaye Getirisi: 2024 yılında temettü ve geri alımlarda 7,7 milyar Euro ve üzerinde.

Şirket ayrıca sermaye planını birkaç önemli adımda geliştirdi:

  • Orta vadede gelirlerin %25-30’u kadar hedef likidite seviyelerinin belirlenmesi, odağın sermaye verimliliğine kaydırılması ve güçlü hissedar getirilerinin desteklenmesi.
  • Şirket, fazla nakdi hissedarlara geri döndürmek üzere hisse geri alımlarını ve olağan temettüleri kullanmaya devam edecek.
  • Şirket, geçmiş yıllardaki %25 yerine temettü ödeme politikasının üst sınırını 2025 yılında %25-30 olarak belirledi.

Temel Stratejik Farklılaştırıcılar ve Dare Forward 2030 Desteği!

Şirket iyi konumlandırılmış bir temel için; tüm fiyat seviyelerini ve birden fazla bölgesel pazarı kapsayan 14 ikonik ve yenilikçi marka portföyü, 3’üncümotor ile hızla genişleyen Kuzey Amerika ve Genişletilmiş Avrupa bölgelerini birleştiren küresel pazar varlığı veürünleri, platformları, üretim, tedarik zincirini kapsayan benzersiz çoklu enerji yaklaşımını benimsiyor. Stellantis’in net kârlılık avantajları ise; orta ve yüksek yüzdeli karlılığa sahip ve küresel liderlik için konumlandırılan, tam kapsamlı Pro One ticari araç faaliyet kolu, yüzde 50’nin altında bir başabaş noktasıyla döngü boyunca çift haneli marjlar sağlama ve güçlü bir sermaye planının temel bileşeni olarak sürdürülebilir Ar-Ge/CAPEX verimliliğiyle sağlanıyor. Üstün hız ve çeviklikle çalışan Stellantis, bunu sağlamak için şunları gerçekleştiriyor: 2023 yılında ilk 3 Çinli elektrikli araç start-up markasından biri olan Leapmotor ile düşük bütçeli Çin stratejisini yeniden konumlandırma ve yeniden başlatma, en iyi maliyet ülkesi fırsatlarını en üst düzeye çıkarmak için küresel erişimden yararlanma ve yeni nesil portföyün ve katma değerli iştirak işletmelerinin hızlı gelişimi.

Son Haberler

Test Sürüşü: Peugeot 2008 GT EAT8

Yazar-Özgür SUNAY Peugeot markasının SUV'larının en küçüğü olan Peugeot 2008, hem elektrikli hem de içten yanmalı versiyonlarda, yakın zamanda hibrit...

Diğer Haberler