Pazar, Aralık 10, 2023

PEUGEOT, hafif ticari araç modelleri…

®
Çok Okunanlar

İtalya’dan 44,2 milyon avroluk sipariş aldı…

Karsan, İtalya Merkezi Satınalma Ofisi (Consip S.P.A) ile imzalanan sözleşme kapsamında, toplam 104 araçlık yaklaşık 44,2 milyon avro bedelli...

2023’te 100 milyon litre üretim barajını aştı

Castrol’ün Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya (TUCA) Genel Müdürü Nilay Tatlısöz, madeni yağ pazarının 2023 performansını, 2024 hedeflerini ve...

Go Green Türkiye’de 43 marka elektrikli araç teknolojilerini sergiledi

15 ülkeden 4 binden fazla ziyaretçi elektriklileri gezdi.....  Elektrikli Araçlar, Şarj Teknolojileri, Ekipman ve Donanımları Fuarı Go Green Türkiye, elektrikli...

2. El Online Pazar Analiz Raporu…

INDICATA verilerine göre, Türkiye ikinci el online binek ve hafif ticari araç pazarı online mecralarda 2023 Ekim ayında yılın...

PEUGEOT’nun hafif ticari araç modelleri için başlattığı “Göz Alıcı Başarılar” kampanyasında, İç Mimar Hakan Kütahya, Müzisyen Evrencan Gündüz, Şef Hazer Amani ve Şef Bengi Kurtcebe, başarıya bakışlarını ve PEUGEOT’nun iş hayatlarındaki önemini, samimi bir dille anlatıyorlar. Binek modellerinde olduğu gibi göz alıcı tasarım ve donanımlara sahipPEUGEOT hafif ticari araçlar için yapılan dijital kampanyanın Yaratıcı Ajansı Open, Medya Ajansı Starcom, Dijital İçerik/Influencer Ajansı ICM Turkey olurken filmler 7/24 Film tarafından çekildi.

Otomotiv pazarının geneline hitap eden zengin ve iddialı modelleriyle 2023’ün ilk 7 aylık döneminde 49 bin 40 satışa ve yüzde 7,3’lük pazar payına ulaşarak toplam pazarda 5’inci sırada yer alan PEUGEOT, başarılı hafif ticari araç modelleri için hazırladığı yeni reklam kampanyasında iş hayatının profesyonellerine kariyer yolunda göz alıcı başarılar elde etmeleri için ilham veriyor.

Profesyonel hayatın farklı ihtiyaçlarını mükemmel şekilde karşılamak için tasarlanan PEUGEOT hafif ticari araçlar, binek modellerde olduğu gibi göz alıcı tasarım ve donanımlara sahip.Ocak-Temmuz 2023 döneminde 11 bin 655 adet hafif ticari araç satışı gerçekleştiren PEUGEOT Türkiye, yüzde 7,6’lık payla hafif ticari araç pazarında ithal markalar içerisinde ilk sırada yer almasıyla da ön plana çıkıyor.PEUGEOT’nun bu başarı ve anlayışından yola çıkılarak hazırlanan “Göz Alıcı Başarılar” kampanyasında,İç Mimar Hakan Kütahya, Müzisyen Evrencan Gündüz, Şef Hazer Amani ve Şef Bengi Kurtcebe, başarıya bakışlarını ve PEUGEOT’nun iş hayatlarındaki önemini, samimi bir dille anlatıyorlar.

Alanlarında fark yaratmış bu isimlerin başarı hikayelerini dinlerken PEUGEOT hafif ticari araçların işlerinde sağladığı faydayı gördüğümüz filmlerin yönetmen koltuğunda Vahap Şen oturuyor. Filmler, PEUGEOT’nun Yaratıcı Ajansı Open, Medya Ajansı Starcom, Dijital İçerik/Influencer Ajansı ICM Turkey ve 7/24 Film tarafından gerçekleştirildi.

KÜNYE

Reklamveren:PEUGEOT

Kreatif Ajans:Open Türkiye

Stratejik Planlama Ekibi:Ahmet Yener, Can Erdönmez

Sr. Metin Yazarı:Serim Poyraz

Art Direktör:Ege Altan

Marka Ekibi:Güler Balta, Yasemin Asaad, Melike Güray

ICM Turkey:Hatice Uluçınar

7/24 Yapım:Burhan Bulut, Nilgün Türüdü

Yönetmen:Vahap Şen

Kullanılan Mecra:Dijital

PR Ajansı: Canyaş İletişim

- Advertisement -
Son Haberler

2. El Online Pazar Analiz Raporu…

INDICATA verilerine göre, Türkiye ikinci el online binek ve hafif ticari araç pazarı online mecralarda 2023 Ekim ayında yılın...
- Advertisement -

Diğer Haberler