PEUGEOT, hafif ticari araç modelleri…

®
Çok Okunanlar

IEA raporu 17 milyona ulaşması bekleniyor…

Uluslararası Enerji Ajansı'nın (IEA) Salı günü yayınladığı son rapora göre, küresel elektrikli otomobil satışları 2024'te güçlü kalmaya devam edecek...

“Yeni Nesli Otomotive Kazandırmak Zorundayız”

Önemli değişim ve dönüşümlere sahne olan otomotiv sektörünün gölgede kalan satış sonrası hizmetleri alanı, son yıllarda derin bir istihdam...

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

EFI Automotive Robot Şarj Cihazı

Robot Şarj Cihazıyla Islak veya Tozlu Şarj Kablolarına Dokunmaya Gerek Kalmayacak!  Aracınızı Park Edin EFI Automotive’in Robotu Gelip Şart Etsin!  Fransız otomotiv...

PEUGEOT’nun hafif ticari araç modelleri için başlattığı “Göz Alıcı Başarılar” kampanyasında, İç Mimar Hakan Kütahya, Müzisyen Evrencan Gündüz, Şef Hazer Amani ve Şef Bengi Kurtcebe, başarıya bakışlarını ve PEUGEOT’nun iş hayatlarındaki önemini, samimi bir dille anlatıyorlar. Binek modellerinde olduğu gibi göz alıcı tasarım ve donanımlara sahipPEUGEOT hafif ticari araçlar için yapılan dijital kampanyanın Yaratıcı Ajansı Open, Medya Ajansı Starcom, Dijital İçerik/Influencer Ajansı ICM Turkey olurken filmler 7/24 Film tarafından çekildi.

Otomotiv pazarının geneline hitap eden zengin ve iddialı modelleriyle 2023’ün ilk 7 aylık döneminde 49 bin 40 satışa ve yüzde 7,3’lük pazar payına ulaşarak toplam pazarda 5’inci sırada yer alan PEUGEOT, başarılı hafif ticari araç modelleri için hazırladığı yeni reklam kampanyasında iş hayatının profesyonellerine kariyer yolunda göz alıcı başarılar elde etmeleri için ilham veriyor.

Profesyonel hayatın farklı ihtiyaçlarını mükemmel şekilde karşılamak için tasarlanan PEUGEOT hafif ticari araçlar, binek modellerde olduğu gibi göz alıcı tasarım ve donanımlara sahip.Ocak-Temmuz 2023 döneminde 11 bin 655 adet hafif ticari araç satışı gerçekleştiren PEUGEOT Türkiye, yüzde 7,6’lık payla hafif ticari araç pazarında ithal markalar içerisinde ilk sırada yer almasıyla da ön plana çıkıyor.PEUGEOT’nun bu başarı ve anlayışından yola çıkılarak hazırlanan “Göz Alıcı Başarılar” kampanyasında,İç Mimar Hakan Kütahya, Müzisyen Evrencan Gündüz, Şef Hazer Amani ve Şef Bengi Kurtcebe, başarıya bakışlarını ve PEUGEOT’nun iş hayatlarındaki önemini, samimi bir dille anlatıyorlar.

Alanlarında fark yaratmış bu isimlerin başarı hikayelerini dinlerken PEUGEOT hafif ticari araçların işlerinde sağladığı faydayı gördüğümüz filmlerin yönetmen koltuğunda Vahap Şen oturuyor. Filmler, PEUGEOT’nun Yaratıcı Ajansı Open, Medya Ajansı Starcom, Dijital İçerik/Influencer Ajansı ICM Turkey ve 7/24 Film tarafından gerçekleştirildi.

KÜNYE

Reklamveren:PEUGEOT

Kreatif Ajans:Open Türkiye

Stratejik Planlama Ekibi:Ahmet Yener, Can Erdönmez

Sr. Metin Yazarı:Serim Poyraz

Art Direktör:Ege Altan

Marka Ekibi:Güler Balta, Yasemin Asaad, Melike Güray

ICM Turkey:Hatice Uluçınar

7/24 Yapım:Burhan Bulut, Nilgün Türüdü

Yönetmen:Vahap Şen

Kullanılan Mecra:Dijital

PR Ajansı: Canyaş İletişim

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler