PEUGEOT, hafif ticari araç modelleri…

®
Çok Okunanlar

Barışın elçisi Türk zırhlıları

Türkiye, zırhlı araç üreticilerinin geliştirdiği koruma seviyesi ve hareket kabiliyeti yüksek, muharebe sahasında kendini kanıtlamış ürünlerle bu alanda dünyadaki...

Her iki ülkenin otomotiv endüstrileri birbirlerine karşılıklı bağımlı

Albert Saydam, Taşıt Araçları Tedarik Sanayicileri Derneği (TAYSAD) Başkanı açıklamaları; Türkiye ve Almanya arasındaki ilişkiler yumağını bir vücuda benzetirsek iki...

“Elektrikli Araçlarda Rüzgârı Tüketici Belirliyor”

Otomotiv endüstrisi hem globalde hem de ülkemizde son 5 yılda baş döndürücü gelişmelere sahne oldu. Çip, ham madde, lojistik...

Sprinter ve tamamen elektrikli eSprinter

Hafif ticari araçlar grubunda sunduğu araçlarla her zaman turizm sektörünün en çok tercih edilen markalarından biri olan Mercedes-Benz, 2024...

PEUGEOT’nun hafif ticari araç modelleri için başlattığı “Göz Alıcı Başarılar” kampanyasında, İç Mimar Hakan Kütahya, Müzisyen Evrencan Gündüz, Şef Hazer Amani ve Şef Bengi Kurtcebe, başarıya bakışlarını ve PEUGEOT’nun iş hayatlarındaki önemini, samimi bir dille anlatıyorlar. Binek modellerinde olduğu gibi göz alıcı tasarım ve donanımlara sahipPEUGEOT hafif ticari araçlar için yapılan dijital kampanyanın Yaratıcı Ajansı Open, Medya Ajansı Starcom, Dijital İçerik/Influencer Ajansı ICM Turkey olurken filmler 7/24 Film tarafından çekildi.

Otomotiv pazarının geneline hitap eden zengin ve iddialı modelleriyle 2023’ün ilk 7 aylık döneminde 49 bin 40 satışa ve yüzde 7,3’lük pazar payına ulaşarak toplam pazarda 5’inci sırada yer alan PEUGEOT, başarılı hafif ticari araç modelleri için hazırladığı yeni reklam kampanyasında iş hayatının profesyonellerine kariyer yolunda göz alıcı başarılar elde etmeleri için ilham veriyor.

Profesyonel hayatın farklı ihtiyaçlarını mükemmel şekilde karşılamak için tasarlanan PEUGEOT hafif ticari araçlar, binek modellerde olduğu gibi göz alıcı tasarım ve donanımlara sahip.Ocak-Temmuz 2023 döneminde 11 bin 655 adet hafif ticari araç satışı gerçekleştiren PEUGEOT Türkiye, yüzde 7,6’lık payla hafif ticari araç pazarında ithal markalar içerisinde ilk sırada yer almasıyla da ön plana çıkıyor.PEUGEOT’nun bu başarı ve anlayışından yola çıkılarak hazırlanan “Göz Alıcı Başarılar” kampanyasında,İç Mimar Hakan Kütahya, Müzisyen Evrencan Gündüz, Şef Hazer Amani ve Şef Bengi Kurtcebe, başarıya bakışlarını ve PEUGEOT’nun iş hayatlarındaki önemini, samimi bir dille anlatıyorlar.

Alanlarında fark yaratmış bu isimlerin başarı hikayelerini dinlerken PEUGEOT hafif ticari araçların işlerinde sağladığı faydayı gördüğümüz filmlerin yönetmen koltuğunda Vahap Şen oturuyor. Filmler, PEUGEOT’nun Yaratıcı Ajansı Open, Medya Ajansı Starcom, Dijital İçerik/Influencer Ajansı ICM Turkey ve 7/24 Film tarafından gerçekleştirildi.

KÜNYE

Reklamveren:PEUGEOT

Kreatif Ajans:Open Türkiye

Stratejik Planlama Ekibi:Ahmet Yener, Can Erdönmez

Sr. Metin Yazarı:Serim Poyraz

Art Direktör:Ege Altan

Marka Ekibi:Güler Balta, Yasemin Asaad, Melike Güray

ICM Turkey:Hatice Uluçınar

7/24 Yapım:Burhan Bulut, Nilgün Türüdü

Yönetmen:Vahap Şen

Kullanılan Mecra:Dijital

PR Ajansı: Canyaş İletişim

Son Haberler

82,03 dolardan işlem gördü…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki gerginliğin azalmasıyla yaklaşık bir ayın en düşük seviyelerine geriledikten sonra, yatırımcıların kâr alımları ve önümüzdeki...

Diğer Haberler