İlana çıkan araçların yüzde 41’i satıldı…

®
Çok Okunanlar

JAECOO Yeni J7 ile Dünya Genelinde…

Çinli otomotiv markası JAECOO, dünya çapındaki tanıtım etkinlikleri ve yapılanma girişimleriyle küresel pazarlardaki varlığını hızlı bir şekilde genişletmeye devam...

Hyundai’den 650 Beygirlik Bir Sanat Eseri: IONIQ 5 N

Dünyanın en büyük otomobil üreticilerinden biri olan Hyundai, elektrifikasyondaki iddiasını 650 beygirlik bir sportif modelle destekliyor. Yüksek performanslı araçlar...

Walther Kranz, yarış pilotu Vedat Ali Dalokay’ın sponsoru oldu

İstanbul ve Dubai ofisleriyle global markaların iletişim faaliyetlerini yöneten Walther Kranz, geçtiğimiz yıl TCR Italy DSG şampiyonu olan Vedat...

Euromaster Ağına Katılanlara Tam Destek

Profesyonel lastik ve araç bakım hizmeti veren Euromaster, 2023 yılını 21 yeni servis noktasıyla kapattı. Şirketin global ağının genişlemesine...

Indicata’nın ikinci el online pazar raporundan derlediği verilere göre, Türkiye ikinci el online binek ve hafif ticari araç pazarında şubatta ocak ayına kıyasla yüzde 10,9 artışla toplam 123 bin 497 adet satış (ilandan tamamen kaldırılan araçlar satılmış kabul edildiğinde) gerçekleşti.

Bu dönemde ikinci el online satışlar içinde binek araçların payı yüzde 80, hafif ticari araçların payı yüzde 20 oldu.

Geçen yılın şubat ayında 157 bin 483 araç satılmıştı. Satışlarda Şubat 2020’ye göre yaklaşık yüzde 22 ve 2020’nin Ocak-Şubat dönemine göre de yüzde 25’lik azalış kaydedildi.

İlana çıkan araçların yüzde 41’i satıldı

Geçen ay ikinci el online binek ve hafif ticari pazarında ilana çıkan araç adedi 2020’nin aynı dönemine göre yüzde 76, bir önceki aya göre de yüzde 13 artarak 302 bin 551 oldu.

Şubatta ilana çıkan araçların yüzde 41’i satıldı.

Son Haberler

Test Sürüşü: Tesla Model Y Performance Long Range 3,7 sn 0-100 km/s

Test/Yazar-Fotoğraf: Özgür Sunay Tesla Model Y standart test sürüşünden hemen sonra Model Y Performans modelinin test sürüşünü yaptık. Tesla Model Y,...

Diğer Haberler