Audi R26 Concept, il nuovo design segna l’ingresso in F1 2026

®
Çok Okunanlar

Otokar, EV Charge Show 2025’e e-Centro ve e-Atlas ile katıldı

Türkiye'nin öncü ticari araç üreticisi Otokar, 12-14 Kasım tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde devam edecek olan EV Charge Show...

Ticari taşıtlara yönelik zorunlu kış lastiği uygulaması için son üç gün

Türkiye'de şehirlerarası kara yollarında yolcu ve eşya taşımacılığında kullanılan taşıtlarda her yılın 15 Kasım ile takip eden yılın 15...

EN YAKIT yüzde 98’lik rekor memnuniyet oranı yakaladı

‘’Akıllı şarj çözümleriyle’’ kullanıcı deneyimini üst seviyeye çıkaran EN YAKIT, müşteri odaklı çağrı merkezi yaklaşımıyla yüzde 98’lik rekor memnuniyet...

Bowax CEO’su Lokman In

Otomotiv bakım sektörü, küresel olarak 800 milyar doları aşan bir pazar büyüklüğüne ulaştı. Türkiye'de 25 milyondan fazla araç kayıtlı...

4000’in üzerinde soket Trugo üst üste üç aydır zirvede

Türkiye’de 81 ilin tamamında ultra hızlı şarj cihazlarıyla tüm elektrikli araç kullanıcılarına kesintisiz ve konforlu bir hizmet sunan Trugo,...

Otomotiv endüstrisi ihracatta yoluna tam gaz devam ediyor

Küresel ticaret politikalarında ABD’nin diğer ülkelerle uzlaşıp uzlaşamayacağına ilişkin gelişmeler yakından izlenirken bu yılın 10 ayında, Türkiye’nin otomotiv sektörü...

Prometeon’dan “ProGeneration” liderlik eğitimi

Prometeon Türkiye, genç kuşak bayi temsilcilerine yönelik gelişim programı ProGeneration’ı Kocaeli Üniversitesi Sürekli Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi iş...

Audi compie un passo decisivo verso l’ingresso in Formula 1 con la presentazione della R26 Concept, prototipo che anticipa la livrea e il linguaggio stilistico della monoposto con cui il marchio dei quattro anelli debutterà nel 2026. L’evento si è svolto presso il Brand Experience Center di Monaco di Baviera, a 115 giorni dal debutto ufficiale.

    La R26 Concept adotta colori netti e superfici pulite, con una livrea che combina tonalità di titanio, nero carbonio e il nuovo rosso Audi. Anche gli anelli del logo sono rossi, a sottolineare la presenza del brand nella massima categoria del motorsport.     ”La Formula 1 sarà un catalizzatore di cambiamenti verso un’Audi più snella, veloce e innovativa. Non entriamo solo per esserci: vogliamo vincere. Entro il 2030 puntiamo a lottare per il titolo”, ha dichiarato Gernot Döllner, ceo di Audi AG.     Il debutto di Audi in Formula 1 coinciderà con l’introduzione del nuovo regolamento tecnico 2026, che ridefinirà architettura delle monoposto e sistemi ibridi di propulsione. Secondo l’azienda, questa fase offrirà un’opportunità per accelerare lo sviluppo tecnologico dei modelli di serie e per rafforzare la cultura aziendale di efficienza e rapidità decisionale.     ”La R26 Concept è anche manifesto del nuovo linguaggio di design Audi, fondato su chiarezza, tecnica, intelligenza ed emozione – ha spiegato Massimo Frascella, Chief Creative Officer di Audi AG -. Il progetto Formula 1 è il precursore della nuova identità visiva del marchio”.     Il team Audi F1, nato dall’acquisizione del gruppo svizzero Sauber, sarà guidato da Mattia Binotto e Jonathan Wheatley, con Nico Hülkenberg e Gabriel Bortoleto in pista.     Il powertrain, sviluppato a Neuburg an der Donau, prevede un V6 turbo ibrido da 1,6 litri alimentato con carburanti sostenibili e un sistema elettrico potenziato, in grado di triplicare la potenza rispetto agli attuali standard. I primi test dinamici sono già stati completati e le unità propulsive saranno consegnate alle sedi operative entro fine anno.     ”Il progetto Formula 1 rappresenta più di un impegno sportivo: è un laboratorio tecnologico e un motore di trasformazione aziendale – ha sottolineato Jürgen Rittersberger, cfo di Audi AG -. Con la sua portata globale e un modello economico sostenibile, la Formula 1 ci permette di attrarre nuovi fan e clienti, soprattutto tra le generazioni più giovani”. La presentazione ufficiale del team è prevista per gennaio 2026, seguita dai test di Barcellona e Bahrain prima del debutto in gara a Melbourne, dal 6 all’8 marzo 2026.    

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Volvo Car Türkiye ekimde tarihinin en yüksek satışına ulaştı

Volvo Car Türkiye, ekimde 1750 aracını kullanıcılarla buluşturarak şirket tarihindeki en yüksek aylık satış adedini gerçekleştirdi. Şirketten yapılan açıklamaya göre, elektrifikasyon vizyonuyla sürdürülebilir büyümeyi hedefleyen...

Lexus, ATP Tour ile olan işbirliğini uzattı…

Lexus, profesyonel tenis dünyasının üst düzey organizasyonlarından olan ATP Tour ile olan işbirliğini 3 yıl uzattı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, 2026-2028 arasını kapsayan yeni anlaşmayla...

Gunvor, ABD yaptırımlarının ardından Lukoil varlıkları için teklifini geri çekti

İsviçre merkezli petrol ticareti şirketi Gunvor Group Perşembe günü yaptığı açıklamada, Rus enerji devi Lukoil'in uluslararası varlıklarını satın alma teklifini geri çektiğini duyurdu. Gunvor yaptığı...

TOGG İtalya ve Almanya basınında….

İtalya'da "Togg lansmanı Almanya'daki 2,4 milyon Türk'e ithafen" başlıklı haber yer aldı.... Haberin içeriğinde: "Togg'un Gemlik'te (Marmara Denizi kıyısındaki şehir) üretilen elektrikli SUV'unu Avrupa'da piyasaya...

Brent petrolün varil fiyatı 63,33 dolar seviyesinde

Dün 64,22 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 63,33 dolar seviyesinde tamamladı. Brent petrolün varil fiyatı, bugün saat 09.06 itibarıyla kapanışa göre yüzde...

Otomotiv endüstrisi ihracatta yoluna tam gaz devam ediyor

Küresel ticaret politikalarında ABD’nin diğer ülkelerle uzlaşıp uzlaşamayacağına ilişkin gelişmeler yakından izlenirken bu yılın 10 ayında, Türkiye’nin otomotiv sektörü güçlü performansıyla öne çıktı. ABD yönetiminin...

Ticari taşıtlara yönelik zorunlu kış lastiği uygulaması için son üç gün

Türkiye'de şehirlerarası kara yollarında yolcu ve eşya taşımacılığında kullanılan taşıtlarda her yılın 15 Kasım ile takip eden yılın 15 Nisan tarihleri arasında kalan 5...