Santana Motors torna tra i 4×4 da lavoro con il pick-up 400

®
Çok Okunanlar

Mercedes-Benz, hava yastıkları nedeniyle CLA araçlarının yeni geri çağrılmasını duyurdu

Mercedes endişe verici bir şekilde rapor ediyor: sağlık riskleri nedeniyle CLA'nın acil geri çağırılması... Alman otomobil üreticisi Mercedes-Benz, geri çağırma işlemini...

Küçük elektrikli crossover Chevrolet üretime girdi

Chevrolet Spark EUV'nin üretimi Brezilya'da PACE sahasında başladı. General Motors, Brezilya'da Chevrolet Spark EUV kompakt elektrikli crossover'ın üretimini resmen...

Waymo, Londra’da otonom robotaksi için testlere başladı

Waymo, Londra’da robotaksi testlerine başladı ve hizmeti 2026’da devreye almayı hedefliyor. Waymo, Londra’da testlere başladığını resmen duyurdu; bu hamle,...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı. En son olarak, AB...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik...

EN YAKIT bunlara TKPAY iş birliği ile yüzde 5 nakit iade

Elektrikli araç ekosistemini güçlendirmek ve iş birlikleriyle kullanıcılara fırsatlar sunmak için çalışmalar yapan EN YAKIT, bunlara TKPAY iş birliği...

Santana Motors, il marchio spagnolo di fuoristrada tornato ad operare grazie ad una collaborazione con Great Wall Motors, si prepara a entrare nel mercato off-road nazionale ed europeo con il nuovo pick-up 4×4 doppia cabina 400 che verrà commercializzato nelle versioni con propulsore ibrido plug-in ma anche come turbodiesel.
    Il nuovo pick-up sarà prodotto nello stabilimento Santana Motors di Linares (a Jaén nella comunità autonoma dell’Andalusia) dove è in completamento la modernizzazione degli impianti per accogliere questa nuova generazione di modelli su base Great Wall Motors.
    L’azienda ricorda che la sua rete di vendita, in fase di sviluppo in alcuni mercati europei, ha già firmato accordi con oltre 30 concessionari in Spagna, Italia, Portogallo, Andorra e Gibilterra.
    Santana 400 Phev in particolare si presenta come il pick-up ibrido plug-in con la maggiore autonomia elettrica sul mercato, dato che promette di offrire fino a 120 km in modalità completamente elettrica e oltre 1.000 km di autonomia combinata.
    Il sistema di propulsione di Santana 400 Phev combina un motore a benzina 1,5 litri accoppiato ad un’unità elettrica ad alte prestazioni, per una potenza combinata di 429 Cv con 800 Nm di coppia.
    E’ prevista una batteria da 32 kWh con ricarica rapida in corrente continua, le cui dimensioni (e dunque le prestazioni elettriche) consentono, si legge nella nota, di operare per un’intera giornata a zero emissioni in ambienti urbani o in aree rurali protette.
    Lungo 5.494 mm, largo 1.960 mm e alto 1.950 mm il nuovo pick-up Santana è egualmente proposto nella versione diesel (denominata 400 D) che é invece dotata di un motore da 2,3 litri che sviluppa 190 Cv e 500 Nm di coppia. Sarà disponibile con cambio manuale o automatico e prevede differenziali anteriore e centrale, oltre al bloccaggio elettronico del differenziale posteriore come dotazione opzionale. In grado di ospitare cinque persone, il Santana 400 è equipaggiato con le più recenti tecnologie e sistemi di assistenza alla guida, molti inclusi nelle dotazioni di serie.
    Ha un cassone che misura 1.520 per 1.600 per 550 mm con oltre 1.100 litri di volume utile. La portata è di oltre 800 kg e la capacità di traino pari a 3.200 kg. 
   

Automobile Magazine – Italia

Diğer Haberler

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların satışının son tarihiyle ilgili kritik kararını, güçlü siyasi ve...

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak noktalarından biri, Renault'nun elektrikli araç bölümü Ampere'nin platformuna dayanan...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon ringgit (yaklaşık 167 milyon euro)...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi, servis merkezi ve şarj istasyonu...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli kompakt otomobilleri için yılda 300.000'e kadar batarya sistemi monte...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı. En son olarak, AB Volkswagen'in elektrikli araç tarifelerinden muafiyet...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik versiyonuyla tanıtılan 205 GTI, küçük,...