Honda Motor Europe (UK) receives Feefo Platinum Trusted Service Award 2025

®
Çok Okunanlar

Stellantis ve Koç Holding Üst Yönetimi Tofaş Fabrikası’nı Ziyaret Etti

Stellantis Başkanı John Elkann: “Tofaş ile Birlikte Önümüzde Büyük Fırsatlar Var” Tofaş, hafif ticari araç üretim anlaşmasının imzalanmasının ardından Stellantis’in...

Eskişehir Büyük Organizasyona Hazır

2025 FIA Avrupa Ralli Kupası'nın dokuzuncu, Petrol Ofisi Maxima 2025 Türkiye Ralli Şampiyonası'nın da beşinci ayağı olan Odunpazarı ESOK Rally,...

Leapmotor B05’in Dünya, B10’un ise Avrupa Prömiyerini Bir arada Gerçekleştirdi

Elektrikli mobilitenin öncü temsilcilerinden Leapmotor, yeni nesil iki önemli oyuncusunun tanıtımını bir arada gerçekleştirdi. IAA Mobility 2025’e güçlü bir...

1.899.000 TL’den başlayan fiyatlarla Nissan Qashqai

Sınırlı sayıda Qashqai 1.899.000 TL’lik fiyatıyla dikkat çekiyor C-SUV segmentinin yaratıcısı Nissan Qashqai için özel kampanyalar Nissan sahibi olmak isteyenleri...

Audi Formula 1 Takımı’nın resmi giyim ortağı adidas

Audi Formula 1 Takımı'nın resmi giyim ortağı adidas oluyor. Her iki marka arasında gerçekleştirilen uzun vadeli iş birliği doğrultusunda, takım...

Maceracı Ruhlar İçin Hyundai INSTER Cross Satışta

Hyundai Motor Türkiye, A-SUV segmentindeki kompakt elektrikli modeli INSTER’dan sonra INSTER Cross’u da satışa sunarak elektrikli araç pazarındaki varlığını...

TOGG Dört farklı versiyon, 3 farklı donanım seçeneği

Avrupa pazarındaki otomobillerin güvenliğinin değerlendirildiği bağımsız Euro NCAP programının tüm testlerinden en yüksek seviye olan 5 yıldızı alan T10F,...

Honda Motor Europe (UK) has won the Feefo Platinum Trusted Service Award, an independent seal of excellence, which recognises businesses that consistently deliver a world-class customer experience.

Feefo established the Trusted Service Awards in 2014 to recognise brands that use the platform to collect verified reviews and receive exceptional feedback from their customers. The awards are unique because they truly reflect a business’s dedication to providing outstanding customer service by analysing feedback from real customers.

Working with over 6,500 brands, Feefo is the world’s largest provider of verified reviews, helping both brands and consumers make better decisions, and enabling brands to deliver more personalised experiences.

Consumer confidence continues to grow slowly back to pre-pandemic levels, but consumers remain cautious with their spending. The businesses that stand out will be those who put excellence in their service and weave in a customer advocacy strategy. This award celebrates brands that are delivering standards that go above and beyond.

Feefo has presented Platinum Trusted Service Awards to businesses that have achieved Gold standard for three consecutive years. To receive a Gold Trusted Service Award, businesses must have collected at least 50 reviews with a Feefo service rating of between 4.5 and 5 between 1st January 2024 and 31st December 2024.

Sarah Roseblade, Head of Customer at Honda Motor Europe (UK) said: “Receiving a Platinum Trusted Service Award from Feefo means a great deal to us because it’s based entirely on genuine customer feedback. In today’s challenging economic climate, we understand the importance of delivering exceptional value and service. This award validates our team’s dedication to truly listening to our customers and meeting their needs. In 2025 and beyond, we remain committed to maintaining these high standards and continuing to put our customers first.”

Tony Wheble, CEO at Feefo, congratulated the winners: “During these economically challenging times, it’s inspiring to see companies like Honda Motor Europe (UK) consistently going above and beyond for their customers. The Trusted Service Awards recognise businesses that don’t just meet expectations – they exceed them. These awards celebrate companies that gather genuine feedback and use it to deliver exceptional customer experiences. The dedication shown by this year’s winners sets a benchmark for customer service excellence.”

Diğer Haberler

Suzuki Swift 10 Milyon Satış Adedini Geride Bıraktı…

Japon otomotiv devi Suzuki, Kasım 2004’te tanıttığı ve bugün 4. nesliyle yollarda olan Swift modelinde 10 milyonluk küresel satış barajını aştı. Temmuz 2025 itibarıyla...

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden doğuşunu simgeleyen Alfa Romeo 33...

Katrin Adt, Dacia’nın CEO’su olarak atandı

Dacia markasının CEO'su olarak atandığını duyurdu. Şirketten ayrılan Denis Le Vot'un yerini alan Katrin Adt, grubun Yönetim Komitesine katılıyor ve yeni görevinde Renault Grubu Büyümeden...

Çin ve Meksika arabalara uygulanan gümrük vergileri konusunda iki kez düşünüyor

Çin, otomobillerinin ithalatına %50 gümrük vergisi getirilmesi olasılığını değerlendiren Meksika'ya sert bir uyarıda bulunuyor. Ticaret Bakanlığı, Orta Amerika ülkesini devam etmeden önce "iki kez düşünmeye"...

Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in 8 aylık verilerini açıkladı

OSD, bu yılın ocak-ağustos dönemine ait üretim ve ihracat adetleri ile pazar verilerini açıkladı. Buna göre, yılın ilk 8 ayında toplam otomotiv üretimi geçen yılın...

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile daha da ileri taşımayı planlıyor....

Gerçek Bir Uzun Yol Testi: 1.000 Kilometrelik Elektrikli Yolculuk

Audi A6 e-tron’un uzun yol performansı, Sportback versiyonunun kullanıldığı ve Danimarka'nın Kopenhag kentinden başlayarak Norveç'in Bergen şehrine uzanan 1.000 kilometrelik rotada, farklı zemin ve...