Honda Motor Europe (UK) receives Feefo Platinum Trusted Service Award 2025

®
Çok Okunanlar

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz...

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye...

EGEA 944 bin 964 TL’den başlayan iddialı fiyatıyla

Türkiye’nin 6 yıldır aralıksız pazar lideri markası unvanını koruyan FIAT, temmuz ayı boyunca yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere...

Opel En Hızlı Elektrikli Modelini Tanıttı

Elektrikli Opel’lerin En Hızlısı Yeni Mokka GSE İlk Kez Sahneye Çıktı! Alman otomobil üreticisi Opel’in iddialı SUV modeli Mokka, özel...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

OSS Derneği, 2025’in İkinci Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşanan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in ikinci çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının ikinci çeyreğinde satış,...

Honda Motor Europe (UK) has won the Feefo Platinum Trusted Service Award, an independent seal of excellence, which recognises businesses that consistently deliver a world-class customer experience.

Feefo established the Trusted Service Awards in 2014 to recognise brands that use the platform to collect verified reviews and receive exceptional feedback from their customers. The awards are unique because they truly reflect a business’s dedication to providing outstanding customer service by analysing feedback from real customers.

Working with over 6,500 brands, Feefo is the world’s largest provider of verified reviews, helping both brands and consumers make better decisions, and enabling brands to deliver more personalised experiences.

Consumer confidence continues to grow slowly back to pre-pandemic levels, but consumers remain cautious with their spending. The businesses that stand out will be those who put excellence in their service and weave in a customer advocacy strategy. This award celebrates brands that are delivering standards that go above and beyond.

Feefo has presented Platinum Trusted Service Awards to businesses that have achieved Gold standard for three consecutive years. To receive a Gold Trusted Service Award, businesses must have collected at least 50 reviews with a Feefo service rating of between 4.5 and 5 between 1st January 2024 and 31st December 2024.

Sarah Roseblade, Head of Customer at Honda Motor Europe (UK) said: “Receiving a Platinum Trusted Service Award from Feefo means a great deal to us because it’s based entirely on genuine customer feedback. In today’s challenging economic climate, we understand the importance of delivering exceptional value and service. This award validates our team’s dedication to truly listening to our customers and meeting their needs. In 2025 and beyond, we remain committed to maintaining these high standards and continuing to put our customers first.”

Tony Wheble, CEO at Feefo, congratulated the winners: “During these economically challenging times, it’s inspiring to see companies like Honda Motor Europe (UK) consistently going above and beyond for their customers. The Trusted Service Awards recognise businesses that don’t just meet expectations – they exceed them. These awards celebrate companies that gather genuine feedback and use it to deliver exceptional customer experiences. The dedication shown by this year’s winners sets a benchmark for customer service excellence.”

Diğer Haberler

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı! Stellantis Dış Kaynaklı Olumsuzluklara Rağmen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis takımlarıturnuvası “2025 Hopman Kupası Otomotiv...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik serisi ile hem binek hem...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors Limited (NSE: TATAMOTORS), sektörde güçlü...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz Sprinter o zamandan bugüne, farklı...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...