Honda Motor Europe (UK) receives Feefo Platinum Trusted Service Award 2025

®
Çok Okunanlar

Hatalı Kurulan Elektrikli Araç Şarj İstasyonları, Yapı Güvenliğini Tehdit Ediyor

Apartman ve sitelere kontrolsüz şekilde kurulan elektrikli araç şarj sistemleri, ciddi güvenlik sorunlarına yol açıyor. Çünkü hatalı kurulum ve...

Tuzla Karting Park’ta Büyük Çekişme Yaşandı

2025 Türkiye Karting Şampiyonası üçüncü ayak yarışları, Kütahya Çini Spor Kulübü tarafından MOTUL, Spor Toto, Tuzla Belediyesi ve HT...

Maxus Modellerinde 1 Milyon TL Finansman Fırsatı

Ticarette Verimlilik ve Konfor: Maxus’tan Ağustos Ayına Özel Ayrıcalıklı Teklifler SAIC bünyesindeki Maxus, ağustos ayına özel sunduğu ayrıcalıklı teklifleriyle yüksek...

Bosch ve Cariad, otonom sürüşü yapay zeka ile daha güvenli

Bosch ve Cariad, Otonom Sürüş İttifakı (Automated Driving Alliance) kapsamında iş birliğini yoğunlaştırıyor: ortaklar, yapay zekayı tam kapasite kullanarak...

Yeni TRW motosiklet fren balataları: daha çabuk duruyor

TRW motosiklet fren balataları, daha kısa fren mesafesi ve daha güçlü ilk kavrama ile anında tepki sağlıyor Ekstrem koşullar altında...

30 Günde 1 Milyon Aktif Kullanıcıya Ulaştık….

Türk dijital medyasının ulusal ve resmi otomobil dergisi, otomotiv sektörünün açık ara lideri. 12.12.2012 tarihinde Automobile Magazine haber sitesinin...

Audi Wingfoil Racing Dünya Kupası Sona Erdi

International WingFoil Class tarafından, Audi ve Doğuş Marine Services iş birliğiyle, Fenerbahçe Doğuş Yelken ev sahipliğinde düzenlenen Audi Wingfoil...

Honda Motor Europe (UK) has won the Feefo Platinum Trusted Service Award, an independent seal of excellence, which recognises businesses that consistently deliver a world-class customer experience.

Feefo established the Trusted Service Awards in 2014 to recognise brands that use the platform to collect verified reviews and receive exceptional feedback from their customers. The awards are unique because they truly reflect a business’s dedication to providing outstanding customer service by analysing feedback from real customers.

Working with over 6,500 brands, Feefo is the world’s largest provider of verified reviews, helping both brands and consumers make better decisions, and enabling brands to deliver more personalised experiences.

Consumer confidence continues to grow slowly back to pre-pandemic levels, but consumers remain cautious with their spending. The businesses that stand out will be those who put excellence in their service and weave in a customer advocacy strategy. This award celebrates brands that are delivering standards that go above and beyond.

Feefo has presented Platinum Trusted Service Awards to businesses that have achieved Gold standard for three consecutive years. To receive a Gold Trusted Service Award, businesses must have collected at least 50 reviews with a Feefo service rating of between 4.5 and 5 between 1st January 2024 and 31st December 2024.

Sarah Roseblade, Head of Customer at Honda Motor Europe (UK) said: “Receiving a Platinum Trusted Service Award from Feefo means a great deal to us because it’s based entirely on genuine customer feedback. In today’s challenging economic climate, we understand the importance of delivering exceptional value and service. This award validates our team’s dedication to truly listening to our customers and meeting their needs. In 2025 and beyond, we remain committed to maintaining these high standards and continuing to put our customers first.”

Tony Wheble, CEO at Feefo, congratulated the winners: “During these economically challenging times, it’s inspiring to see companies like Honda Motor Europe (UK) consistently going above and beyond for their customers. The Trusted Service Awards recognise businesses that don’t just meet expectations – they exceed them. These awards celebrate companies that gather genuine feedback and use it to deliver exceptional customer experiences. The dedication shown by this year’s winners sets a benchmark for customer service excellence.”

Diğer Haberler

30 Günde 1 Milyon Aktif Kullanıcıya Ulaştık….

Türk dijital medyasının ulusal ve resmi otomobil dergisi, otomotiv sektörünün açık ara lideri. 12.12.2012 tarihinde Automobile Magazine haber sitesinin yayına başladığı dijital dünyada sosyal...

CUPRA, Birleşik Krallık Hükümeti Elektrikli Otomobil Hibesi için uygun olan ilk elektrikli modellerin yanı sıra ürün yelpazesinde daha fazla teklife ek olarak onayladı

CUPRA, Born serisindeki modellerin Seviye 2 1.500 £ Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (EKG) indirimine hak kazanacağını doğruladı. Geçen ay duyurulan yeni plan,...

Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti Elektrikli Otomobil Hibesi için uygun olan ilk elektrikli modelleri onayladı

Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (ECG) indirimine hak kazanan tamamen elektrikli ID. serisindeki ilk modelleri onayladı. Geçen ay duyurulan yeni plan, müşterilerin...

Direksiyonda mesaj kaza riskini 23 kat artırıyor

Elde tutularak yapılan görüşmeler de kaza riskini 4 kat artırıyor! Trafikteki en büyük tehlikelerden biri olan cep telefonu kullanımı hem dünyada hem de Türkiye'de artan...

Hatalı Kurulan Elektrikli Araç Şarj İstasyonları, Yapı Güvenliğini Tehdit Ediyor

Apartman ve sitelere kontrolsüz şekilde kurulan elektrikli araç şarj sistemleri, ciddi güvenlik sorunlarına yol açıyor. Çünkü hatalı kurulum ve yetersiz elektrik altyapısı, yangın riskini...

Yeni TRW motosiklet fren balataları: daha çabuk duruyor

TRW motosiklet fren balataları, daha kısa fren mesafesi ve daha güçlü ilk kavrama ile anında tepki sağlıyor Ekstrem koşullar altında bile yüksek ısıya dayanıklı ve...

Maxus Modellerinde 1 Milyon TL Finansman Fırsatı

Ticarette Verimlilik ve Konfor: Maxus’tan Ağustos Ayına Özel Ayrıcalıklı Teklifler SAIC bünyesindeki Maxus, ağustos ayına özel sunduğu ayrıcalıklı teklifleriyle yüksek verimlilik ve tasarruf arayanların ihtiyaçlarına...