Stellantis, Orta Doğu ve Afrika Bölgesi’ne Yönelik Stratejik Hedeflerini Açıkladı

®
Çok Okunanlar

Suzuki’den Temmuz Ayına Özel Çok Cazip Finansman

Suzuki Modellerinde Temmuz Ayına Özel 0 Faiz Nakit Alım Fırsatları!  Akıllı Hibrit Teknolojisi ve üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle...

JAECOO 7’nin Off-Road Kiti

JAECOO, premium off-road SUV modeli JAECOO 7 ile özgünlük arayan ve doğayı seven tüketicilerin hızla dikkatini çekmeye devam ediyor....

Brent petrolün varili 66,97 dolardan işlem görüyor

Brent petrolün varili, uluslararası piyasalarda 66,97 dolardan işlem görüyor. Dün 67,32 dolara kadar yükselen Brent petrolün varil fiyatı, günü 67,09...

Chery iCAR ile Kişiselleştirilmiş Mobilite

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, globalde kısa bir süre önce tanıttığı iCAR ile yeni nesil mobilitedeki vizyonunu ortaya...

Petrol Ofisi Grubu 17. kez zirvede

Türkiye akaryakıt sektörünün geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu 17. kez zirvede Türkiye'deki yurt içi akaryakıt satışları 2024 yılında 32,7 milyon...

Klasik otomobillerle Prag’dan Osaka’ya 16.000 kilometre

Rahmi M. Koç Müzesi klasik otomobil tutkunlarını sıra dışı bir yolculuğun İstanbul durağında ağırladı... Çek Cumhuriyetinden yola çıkan “Robot” klasik...

PETRONAS Syntium Serisi İle Motorunuz Yaz Sıcaklarında da Serin kalıyor

“Isıyı Kontrol Edin” sloganıyla öne çıkan PETRONAS Syntium motor yağları serisi, yaz aylarında artan sıcaklıkların olumsuz etkilerine karşı güçlü...

Dünyanın önde gelen otomotiv gruplarından Stellantis, Orta Doğu ve Afrika bölgelerine yönelik 2030 yılına kadar ulaşmayı amaçladığı stratejik hedeflerini açıkladı. Buna göre Stellantis Grubu, söz konusu coğrafyada 2030 yılına kadar pazar payını %22’nin üzerine çıkarmayı amaçlarken, düşük emisyonlu araç satışlarının toplam miks içerisindeki oranını da %25’in üzerine ulaştırmayı hedefliyor. Bu tarihe kadar yaklaşık 55 yeni model lansmanı yapmayı amaçlayan Stellantis Grubu, öz kaynak oranını ise %70’in üzerine çıkartacak.

Stellantis, Dare Forward 2030 global planı kapsamında Orta Doğu ve Afrika bölgesine yönelik iddialı stratejik hedeflerini açıkladı. Bu planın önümüzdeki on yılda şirketi; pazar payı, müşteri deneyimi ve enerji geçişi noktasında liderliğe taşıması hedefleniyor.

Stellantis Ortadoğu ve Afrika Operasyon Direktörü Samir Cherfan değerlendirmesinde: “Dare Forward 2030, bizi Orta Doğu ve Afrika bölgesinde liderliğe taşıyacak. Bölgedeki ticari ve endüstriyel kurulumlarımızın gücünü esas alarak, Akdeniz Krallığı ve Fransa’nın Denizaşırı Topraklarındaki konumumuzu sağlamlaştırmayı, Afrika’nın Sahra altındaki konumumuzu güçlendirmeyi ve Orta Doğu ve Güney Afrika’daki pazar payımızı arttırmayı hedefliyoruz” dedi. Ürün çeşitliliğinden ve geniş kapsama alanından güç alan Stellantis, Orta Doğu ve Afrika’daki 81 ülkedeki müşterilerin değişen gereksinimlerine yenilikçi, temiz, güvenli ve ulaşılabilir mobilite çözümleri sunarak yarınları şekillendiriyor.

Orta Doğu ve Afrika Dare Forward 2030 önemli noktalar:

Endüstriyel 2030 yılına kadar 1 milyon otomobillik toplam bölgesel sanayi kapasitesi ;   
·       Bölgesel üretim kapasitesini %25’ten %70’in üzerine çıkarma
Ticari Güçlü, Sürdürülebilir, Müşteri Odaklı bir ticari yaklaşım
·         Verimliliği ve sinerjiyi en üst düzeye çıkarmak için etkin bir şekilde yayılma

·         Pazar ve ürün kapsamını arttırma

·         Müşteri deneyiminde liderlik

·         Bölgedeki enerji geçişine öncülük etme. Stellantis ürün gamının tamamı 2025 yılına kadar elektrikli olacak.

Ürün İkonik Markaların Yuvası
·         Mikro ulaşımdan genel kullanıma, hafif ticari araçlardan premium ve lükse kadar müşteri gereksinimlerini cevap veren 10 markalık geniş ve kapsamlı portföy.

·         Bölgenin kar havuzu kapsamı 2030 yılına kadar %80’in üzerinde olacak.

·         2030 yılına kadar 55 yeni lansman ile düşük emisyonlu araç satışlarının toplam miks içerisindeki oranı %25’in üzerine çıkarabilmek

Dijitalleşme 2030 yılına kadar e-ticaret ve Veri ve Bağlantılı Hizmetler hamlesi
  ·       e-Ticaret: 2030 yılına kadar tüm satışların üçte biri dijital olacak.

·       Veri ve Bağlantılı Hizmetler: 2027 yılına kadar tüm müşteriler için yapay zekâ tarafından desteklenen ve tek bir tıklamayla erişilebilen dijital pazar yeri.

Satış sonrası 2030 yılına kadar %50’nin üzerinde gelir artışı
·         Kapsamlı çok markalı ürün yelpazesi

·         Bağımsız satış sonrası kanal hamlesi

Satın Alma / Tedarik 2030 yılına kadar yıllık 10 Milyar Euro Satın Alma Değeri
  ·       Orta Doğu ve Afrika’da kaynak tabanını 4 ülkeden 7 ülkeye arttırmak.

·       Hammadde ve alt bileşenler dahil yerlileştirme oranını %70’in üzerine çıkarmak.

·       Enerji geçişi için ulusal stratejilerden yararlanmak ve onları teşvik etmek.

Diğer Haberler

PETRONAS Syntium Serisi İle Motorunuz Yaz Sıcaklarında da Serin kalıyor

“Isıyı Kontrol Edin” sloganıyla öne çıkan PETRONAS Syntium motor yağları serisi, yaz aylarında artan sıcaklıkların olumsuz etkilerine karşı güçlü bir çözüm sunuyor. Gelişmiş sıvı...

TURFİLO ile İstanbul’da Yeni Bir Dönem Başlıyor

1996 yılından bu yana Türkiye’de sürücülerin her an yanında olan Tur Assist, asistans alanında getirdiği yeniliklerle sigorta sektörüne katma değer yaratmaya devam ediyor. Yol...

OE’den satış sonrası pazarına – Mükemmel frenleme

ZF Aftermarket, kapsamlı ürün portföyü, dijital ekosistem entegrasyonu ve güvenilir iş ortağı ilişkilerinden oluşan üç temel üzerine inşa ettiği stratejisi ile daha akıllı, daha...

Mercedes-Benz’den Temmuz ayına özel finansman

Mercedes-Benz Otomotiv ve Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, yeni otomobil ve hafif ticari araç alımlarında Temmuz ayına özel finansman seçenekleri sunuyor. Mercedes-Benz Kasko’yu tercih eden kurumsal müşterilere...

Tesla, LFP pil fabrikasını tanıttı, neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor

Tesla, Nevada'daki lityum-demir-fosfat (LFP) pil hücresi fabrikasını tanıttı ve üretime başlamaya neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor. LFP hücrelerini kullanan diğer birçok otomobil üreticisi gibi, Tesla...

Tesla yıllık bazda %13’lük bir düşüş yaşadığını söyledi

Bir yıldan fazla bir süredir düşen satışlarla mücadele eden Tesla, ikinci çeyrekte işleri tersine çeviremedi. Çarşamba günü Tesla, 2. çeyrekte küresel olarak 384.122 araç teslim...

McLaren süper otomobili Yılın Performans Otomobili seçildi

McLaren Artura, 2025 Yılının Auto Express Performans Otomobili Seçildi McLaren Artura, yayının Londra'da düzenlenen 2025 Yeni Otomobil Ödülleri etkinliğinde Yılın Auto Express Performans Otomobili seçilerek...