FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI!
Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...
Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor...
Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...
Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı!
Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...
Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...
Tim Kuniskis Appointed to Lead Stellantis American Brands and North America Marketing and Retail Strategy, Company Revives Iconic SRT Performance Division
Stellantis announces Tim Kuniskis is appointed head of American brands and North America marketing and retail strategy, reporting to Antonio Filosa, Stellantis CEO and chief operating officer, North America & American brands. In this newly created role, Kuniskis will work across the brand portfolio to further build and enhance the connections customers have with the company’s products, marketing efforts and dealer network in the region.
Kuniskis retains his position as CEO of the Ram brand. Each of the current brand CEOs will continue driving their respective brands.
“Connecting with our customers, delivering the products and experiences they want, is critical to reaching our full potential,” said Filosa. “Tim has proven time and time again that he is masterful at building brands that reach the heart and soul of the customer. We will leverage his energy, his strategic mindset and his competitive spirit to supercharge all our brand activities.”
Stellantis also announces the return of its iconic performance division, Street and Racing Technology (SRT), under the leadership of Kuniskis. The move marks a bold step in unifying high-performance engineering across Chrysler, Dodge, Jeep® and Ram under a single, dedicated identity.
Consolidating the best performance engineering talent from across the four American brands, the SRT division will deliver vehicles that push the boundaries of power, aerodynamics, handling and technology, on both the street and the track, ensuring enthusiasts get the power, precision and passion they expect.
“We’re getting the band back together,” said Kuniskis. “SRT is another box we needed to check as we head into a product launch cadence enabling more performance than we’ve ever seen before. We’re working with our product development and technology organization to select the best engineers in powertrain and vehicle dynamics to build a team worthy of the SRT name.”
The newly reestablished SRT performance division will oversee Direct Connection and North American motorsports initiatives under Chrysler, Dodge, Jeep and Ram, including participation in the NHRA and Ram’s recently announced plans to return to the NASCAR Truck Series in 2026.
PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı
PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...
Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi!
FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...
Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...
Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...
Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....
Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...
Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...
Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...