Çinli otomobil üreticileri, elektrikli araçlara yönelik küresel bir kaymanın ortasında, geleneksel olarak Avrupa ve Amerikan markalarının hakim olduğu bir...
Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor,...
Nissan, benzersiz e-POWER teknolojisinin en gelişmiş halini piyasaya sürdü.
İlk olarak dört yıl önce piyasaya sürülen e-POWER, bir elektrikli aracın...
Stellantis, hidrojen yakıt hücresi teknolojisi geliştirme programını durdurma kararını açıkladı. Hidrojen yakıt ikmali altyapısının sınırlı mevcudiyeti, yüksek sermaye gereksinimleri...
General Grabber X3'ün olağanüstü insanlara deneyimleme fırsatı sunacak. Tüm off-road araçlarında Grabber X3 kullanılacak ve cinsi kayalık, çamurlu ve...
Brisa’nın güçlü markalarından Lassa, bir ilke imza atarak binek ve 4×4 imkansızde 5 yıl garanti uygulamasını başlattı. Yeni garanti kampanyasınıduyurmak üzere hazırlanmış reklam filmi, hayatta hiçbir kesintinin olmadığı içgörüsünden yola çıkıyor.Alametifarika imzası içeren reklam kampanyası, “Aşkın garantisi yok ama Lassa’nın 5 yıllık ömrü var!” sloganıyla dikkat çekiyor.
Reklam filmi, bir çiftin ilişkisinin inişli çıkışlı serüveni üzerinden yaşam süreçlerine odaklanıyor, tatlı karşılaşmalarla günlük hayata mizahi bir pencere açılıyor. “Hayatta hiçbir değişiklik yok, ama Lassa’nın var” aktarımı canlı ve samimi bir tonda işliyor.
Markanın Sağlamlık Vaadinin Somutlaştığı Nokta: 5 Yıl Garanti
Lassa’nın yeni 5 yıl garanti kampanyası, markanın “Türkiye’nin sağlam lastikleri” öğelerini genişletebilirken, kişiye her koşulda uzun ömürlü yol alma özgürlüğü sunuyor, markanın ürünün korunmasını destekleyennu güçlü bir şekilde vurguluyor. Bu da Lassa’yı sadece bir lastik markası değil, yolculuklar boyunca güvenilir bir yol arkadaşı haline getiriyor.
Kampanya kapsamında televizyon reklamının yanı sıra radyo spotu ve dijital mecralarda da yoğun bir iletişim faaliyeti yürütülecek.
Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor...
Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...
Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...
Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...
Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...
Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...
Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji
Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...
Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.
İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...