Rolls-Royce, yaratıcılığı ve kişisel ifadeyi kutlamak için Paris Moda Haftası’na katıldı. Spectre ve Cullinan, konukları gösterilere ve partilere taşıdı…
Phil Fabre de la Grange, Rolls-Royce Motor Cars Genel Müdürü; Çocukluğumdan beri Paris beni her zaman büyülemiştir. Görkemli, simetrik caddeleri, duygusal anıtları ve zahmetsiz zarafeti zamansız bir şekilde büyüleyicidir. Paris Moda Haftası, Rolls-Royce’da derinden paylaştığımız değerler olan vizyon, yaratıcılık ve bireyselliğin bir kutlamasıdır. Kültür takvimindeki bu olağanüstü an sırasında motorlu otomobillerimizin şehrin ritmine ve tarzına bu kadar doğal bir şekilde entegre olduğunu görmekten her zaman gurur duyuyoruz.”

Cullinan ve Spectre modellerinden oluşan küratörlüğünde bir koleksiyon, hafta boyunca önemli mekanlara sık sık gidiyor ve manşet defilelere ve özel gösteri sonrası toplantılara katılan en önemli isimlerden bazılarını aktarıyor ve modanın en etkili platformunu tanımlayan yaratıcılığı, işçiliği ve güveni yansıtıyor.
Moda, uzun zamandır Rolls-Royce Motor Cars için bir ilham kaynağı olmuştur. ‘Cullinan – Inspired by Fashion‘ kitabında görüldüğü gibi önde gelen tasarımcılardan ilham alan renk paletlerinden, Phantom Oribe gibi dünyanın en prestijli maisonlarıyla yapılan önemli işbirliklerine kadar. Aynı şekilde, nakıştan karmaşık malzeme katmanlarına kadar haute couture ile ilişkili karmaşık teknikler, ister moda odaklı olsun – örneğin Phantom Syntopia ile – ister sadece bir müşterinin hikayesini anlatmanın en güçlü yolunu sundukları için seçilsin, Ismarlama komisyonları hayata geçirmek için sıklıkla kullanılır.




















































































