Solera’nın Autodata çözümleri…

®
Çok Okunanlar

Araç Kiralamada Bayram Yoğunluğu: Erken Rezervasyonlar %46 Tasarruf Sağladı

Yolcu360, 2025 Kurban Bayramı dönemine ait araç kiralama istatistiklerini açıkladı. 2025 Kurban Bayramı boyunca bir araç kiralamanın günlük maliyeti ortalamada...

TEMSA CEO’su Evren Güzel

Sürdürülebilir denizcilik teknolojileri konusunda son gelişmelerin sergilendiği Electric & Hybrid Marine Expo, 24-26 Haziran tarihleri arasında Hollanda’nın Amsterdam kentinde...

Tırmanma Mücadelesi Bursa Şahintepe’ye Taşınıyor

AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası 4. ayağı olan Şahintepe Tırmanma Yarışı, Bursa Otomobil Sporları Spor Kulübü (BOSSEK) tarafından 4...

Offroad Heyecanı Ankara’da Yaşanacak

2025 Petlas Türkiye Offroad Şampiyonası, ikinci ayağı 27-29 Haziran tarihleri arasında Ankara Mühye'de offroad tutkunlarını bir araya gelmeye hazırlanıyor. ANDOFF...

TransAnatolia, 30 Ağustos – 6 Eylül tarihleri arasında

Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia, 30 Ağustos – 6 Eylül tarihleri arasında 15. kez düzenlenecek. 2.190 km’lik yarış Bursa’dan...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir...

Borusan Cat, Global Operatör Yarışması

Borusan Grubu şirketlerinden Borusan Cat, Global Operatör Yarışması ile Türkiye’nin dört bir yanından gelen en yetenekli operatörleri sahada bir...

Solera’nın Autodata çözümleri, Servis Danışmanı modülü ile tamirhane ön deneyimine yeni bir soluk getiriyor…

Tamirhanelerin kapısından bu kadar çok çeşitli aracın girdiği günümüzde, tahminler ve onarımlar konusuna nereden başlayacağınızı bilmek zor olabilir. Bakım planları, motor teçhizatına ve seçeneklerine bağlı olarak aynı model için bile önemli ölçüde farklılık gösterebilir. Ön büro çalışanları, opsiyonel servis hizmetlerinin ne zaman ve nerede sunulabileceğinin her zaman farkında olmayabilirler.

Tamirhane çalışanları, en güncel verilere erişim imkanına sahip olmadıkları takdirde, sadece değerli iş fırsatlarını kaçırmakla kalmaz, aynı zamanda Orijinal Ekipman Üreticisi (OEM) tarafından önerilen hayati öneme sahip bir bakım gerçekleştirilemediği için müşterinin güvenini de kaybedebilirler.

Satış sonrası pazarın lider otomotiv teknik bilgiler sağlayıcısı AutodataTM, müşterilere fiyat teklifi ve tahmin sunma konusunda ön büro çalışanlarını desteklemeyi amaçlayan Servis Danışmanı adlı etkili bir aracı piyasaya sürdü.

Kullanıcılar, her zaman olduğu gibi model veya plaka numarasına göre bir araç seçtikten sonra, o araca ait tüm değişim aralıklarını ve bakım zamanlarını tek bir sayfa üzerinde görebilirler. Bu araç, bakım için gereken temel parçaları sade bir dilde göstermekte ve müşteriye ileride gerekli olacak olan işleri göstermek ve ek hizmetleri tanıtmak açısından harika bir fırsat sunmaktadır.

Servis Danışmanı modülü, en fazla bakımı yapılan marka ve modellerin %99’unu kapsayan Autodata’nın dünya lideri bakım planı verilerine kullanıyor. Tahminciler ve eksperler, ekran üzerinde belirli bir hizmete tıklayarak veya dokunarak, mevcut olduğu yerlerde modele özgü seçenekleri görebilirler ve bu da fiyat teklifini etkileyebilir.

Autodata’nın yeni Servis Danışmanı modülü

Modül, beta testinden başarıyla geçti ve son derece olumlu yorumlar aldı. Şimdi de dünya genelinde kullanıma sunuluyor. Bu modülün halihazırda kullanılmakta olan Service Summary modülünün yerini alması planlanıyor.

Servis Danışmanı modülü, Autodata’nın hem Service & Maintenance paketini hem de arabalar ve panelvanlara yönelik Diagnostic & Repair paketini kullanan kullanıcılar için bir seçenek olarak sunulacak ve tüm tamirhane uygulaması dillerinde kullanıma açılacaktır. Kendi çözümlerinde Autodata’nın teknik bilgilerini kullanan müşterilere aynı zamanda bir Servis Danışmanı API (Uygulama Programlama Arayüzü) de sunulmaktadır.

Tüm yeni Autodata modüllerinde olduğu gibi Servis Danışmanı modülü de müşterilerin cep  telefonu veya tablet üzerinden kolaylıkla erişim sağlamaları için hem masaüstü hem de dokunmatik ekranlı cihazlara göre optimize edilmiştir.

Autodata’nın Ürün Sorumlusu Michael Landless, Servis Danışmanı modülünün tamirhane çalışanlarına Autodata’nın OEM kaynaklı güvenilir verilerini kullanarak bir aracın servis ömrünü anında görüntüleme imkanı sunduğunu ve tamirhane ön deneyimine yeni bir soluk getirebileceğini belirtiyor.

Landless şöyle devam ediyor: “Modül sayesinde müşteriler herhangi bir bakım seçeneğini seçebilir ve anında işçilik süresi fiyat teklifi alabilirler ve tarihi yaklaşan tüm planlanmış bakımları hemen oracıkta görebilirler.”

Landless, bunun sadece ön büro çalışanlarına değil, aynı zamanda teknisyenlere de zaman tasarrufu sağlayacağını ve bu sayede işletmelerine para kazandıran işler üzerinde odaklanabileceklerini belirtiyor ve sözlerini şöyle noktalıyor:

“Servis Danışmanı modülünün ihtiyaçlarını karşıladığından emin olmak için belirli tamirhanelerle işbirliği yaptık ve şimdi bunu tüm müşterilerimize sunmanın heyecanını yaşıyoruz.”

Servis Danışmanı modülü, Autodata’nın hem Service & Maintenance paketini hem de arabalar ve panelvanlara yönelik Diagnostic & Repair paketini kullanan kullanıcılar için bir seçenek olarak sunulacak ve tüm tamirhane uygulaması dillerinde kullanıma açılacaktır. Ayrıca, kendi çözümlerinde Autodata’nın teknik bilgilerini kullanan müşterilere bir Servis Danışmanı API (Uygulama Programlama Arayüzü) de sunuluyor.

Tüm yeni Autodata modüllerinde olduğu gibi Servis Danışmanı modülü de müşterilerin cep  telefonu veya tablet üzerinden kolaylıkla erişim sağlamaları için hem masaüstü hem de dokunmatik ekranlı cihazlara göre optimize edilmiştir.

Autodata’nın Servis Danışmanı modülü hakkında daha fazla bilgi edinmek veya hemen denemek için www.autodata-group.com adresini ziyaret edin veya +44 (0)330 053899 numaralı telefonu arayın.

Diğer Haberler

PETRONAS Syntium Serisi İle Motorunuz Yaz Sıcaklarında da Serin kalıyor

“Isıyı Kontrol Edin” sloganıyla öne çıkan PETRONAS Syntium motor yağları serisi, yaz aylarında artan sıcaklıkların olumsuz etkilerine karşı güçlü bir çözüm sunuyor. Gelişmiş sıvı...

TURFİLO ile İstanbul’da Yeni Bir Dönem Başlıyor

1996 yılından bu yana Türkiye’de sürücülerin her an yanında olan Tur Assist, asistans alanında getirdiği yeniliklerle sigorta sektörüne katma değer yaratmaya devam ediyor. Yol...

OE’den satış sonrası pazarına – Mükemmel frenleme

ZF Aftermarket, kapsamlı ürün portföyü, dijital ekosistem entegrasyonu ve güvenilir iş ortağı ilişkilerinden oluşan üç temel üzerine inşa ettiği stratejisi ile daha akıllı, daha...

Mercedes-Benz’den Temmuz ayına özel finansman

Mercedes-Benz Otomotiv ve Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, yeni otomobil ve hafif ticari araç alımlarında Temmuz ayına özel finansman seçenekleri sunuyor. Mercedes-Benz Kasko’yu tercih eden kurumsal müşterilere...

Tesla, LFP pil fabrikasını tanıttı, neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor

Tesla, Nevada'daki lityum-demir-fosfat (LFP) pil hücresi fabrikasını tanıttı ve üretime başlamaya neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor. LFP hücrelerini kullanan diğer birçok otomobil üreticisi gibi, Tesla...

Tesla yıllık bazda %13’lük bir düşüş yaşadığını söyledi

Bir yıldan fazla bir süredir düşen satışlarla mücadele eden Tesla, ikinci çeyrekte işleri tersine çeviremedi. Çarşamba günü Tesla, 2. çeyrekte küresel olarak 384.122 araç teslim...

McLaren süper otomobili Yılın Performans Otomobili seçildi

McLaren Artura, 2025 Yılının Auto Express Performans Otomobili Seçildi McLaren Artura, yayının Londra'da düzenlenen 2025 Yeni Otomobil Ödülleri etkinliğinde Yılın Auto Express Performans Otomobili seçilerek...