DS TECHEETAH ile ilk podyumu…

®
Çok Okunanlar

Turbo Akü laboratuvarı uluslararası akreditasyon ile tescillendi

AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Turbo Akü’nün, alanında birçok test olanağına sahip laboratuvarları Türk Akreditasyon Kurumu (TÜRKAK) tarafından gerçekleştirilen...

Ford Otosan Ekosistemdeki Liderliğini Sürdürüyor

”Gelecek Şimdi” vizyonu ile ortaya koyduğu uzun dönemli sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda tüm ekosistemde dönüşümün öncüsü olma amacıyla faaliyetlerini sürdüren...

İtalya’ya binek otomobil ihracatında yüzde 58,5 artış

Uludağ Otomotiv Endüstrisi İhracatçıları Birliği verilerinden yaptığı derlemeye göre, otomotiv endüstrisinin Ocak-Mart 2024'teki 9 milyar 132 milyon 431 bin...

Petrol Fiyatları Pazartesi günü geriledi…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki ateşkes umutları ve ABD Merkez Bankası'nın (Fed) faiz indirimlerinin zamanlamasına ilişkin artan belirsizlikler nedeniyle Pazartesi...

Yeni DS TECHEETAH pilotuAntonio Felix Da Costa, Antofagasta Minerals Santiago E-Prix’sinin kavurucu sıcağında ilk kez podyuma çıkarken, takım için ikinci sırayı elde etti.

PARQUE O’HIGGINS CIRCUIT, CHILE – JANUARY 17: Antonio Felix da Costa (PRT), DS Techeetah, DS E-Tense FE20 and Jean-Eric Vergne (FRA), DS Techeetah, DS E-Tense FE20 pose for a photograph with the DS Techeetah team for DS 50th e-Prix during the Santiago E-prix at Parque O’Higgins Circuit on January 17, 2020 in Parque O’Higgins Circuit, Chile. (Photo by Sam Bloxham)

Portekiz pilot 10. cepten start aldığı yarışta muhteşem bir performans sergileyerek liderliğe yükseldi ve son tura kadar liderliği sürdürdü. Ancak pilot, aşırı ısınan otomobili soğutmak ve yarışı bitirebilmek için son turda yavaşlamak zorunda kaldı.

PARQUE O’HIGGINS CIRCUIT, CHILE – JANUARY 18: Antonio Felix da Costa (PRT), DS Techeetah, DS E-Tense FE20 during the Santiago E-prix at Parque O’Higgins Circuit on January 18, 2020 in Parque O’Higgins Circuit, Chile. (Photo by Alastair Staley / LAT Images)

Takım arkadaşı Jean-Éric Vergne 11. cepten start aldı. Yarışı podyumda bitirebilecek bir performans sergileyen pilot, aracın ön kanadında oluşan bir hasar nedeniyle yarışı bırakmak zorunda kaldı.

DS TECHEETAH Takım SorumlusuMark Prestonyapmış olduğu değerlendirmede:“Bugün zafere oldukça yakındık. DS’e 50. E-Prix’sinde bir zafer hediye etmek harika olurdu.Yine de yarışı 2.sırada bitirdik ve elde etmiş olduğumuz sonuçtan çok memnunuz.Geçtiğimiz yıllardaki deneyimlerimizden biliyoruz ki; birincilik için kumar oynamaktansa güvenli ve garantili ikinciliğin puanları ile yarışı bitirmek çok daha avantajlı oluyor. Antonio ekiple harika bir başlangıç yaptı ve bu kadar hızlı olduğumuzu görmek harikaydı. Yaşadığı talihsizlik nedeniyle Jean-Éric yarışı bırakmak zorunda kalıncaya kadar her iki pilotumuzun da podyum için mücadele ettiğini görmek harikaydı.” dedi.

PARQUE O’HIGGINS CIRCUIT, CHILE – JANUARY 18: Antonio Felix da Costa (PRT), DS Techeetah, DS E-Tense FE20 during the Santiago E-prix at Parque O’Higgins Circuit on January 18, 2020 in Parque O’Higgins Circuit, Chile. (Photo by Alastair Staley / LAT Images)

Yarış sonrası konuşanXavier Mestelan Pinon, DS Performance Direktörü:“DS Automobiles’ın Formula E’deki 50. yarışı bizleri çok heyecanlandırdı ve pilotlarımız kazanmak için burada olduğumuzu gösterdi. Her ne kadar Jean-Éric için büyük bir hayal kırıklığı olsa da, Antonio’nun sergilemiş olduğu üstün performans sonrası elde etmiş olduğu ikincilik kadar otomobilimizin hızı da etkileyici ve bir o kadar da tatmin ediciydi. Bununla birliktedaha iyisini yapabilirdik.Her iki şampiyonluk ünvanını koruma hedefimize ulaşmak için çok çalışmamız gerekiyor.” şeklinde konuştu.

PARQUE O’HIGGINS CIRCUIT, CHILE – JANUARY 18: Antonio Felix da Costa (PRT), DS Techeetah, on the podium during the Santiago E-prix at Parque O’Higgins Circuit on January 18, 2020 in Parque O’Higgins Circuit, Chile. (Photo by Andrew Ferraro / LAT Images)

Yarışı ikinci sırada bitiren Antonio Felix Da Costa: “İlk kez podyuma çıkmak kadar birlikte henüz üç yarış geçirdiğimiz yeni takımımla zafer için mücadele ediyor olmak da harika. Yapmamız gereken çok şey var, çünkü aslında bugün kazanmış olmalıydık. Oldukça yeni bir ekibiz ve üstesinden gelmemiz gereken bazı şeyler var.Bugün enerjiyle ilgili bir hata yaptık.Aynı tempoyla gidebileceğimizi düşündüm ve bu yüzden liderliğe yerleştikten sonra da tempolu bir şekilde devam ettim. Ancak sonra ısı yönetimi için yarış sonunda tempoyu düşürmek ve yavaşlamak zorunda kaldım.” dedi.

Yarış dışı kalan Jean-Éric Vergne:“Bugün yarışı kazanamadığım için hayal kırıklığına uğradım, oysa bunu yapabilecek durumdaydım. İlk üç turda pist çok kalabalıktı ve bu sırada ön kanadım hasar gördü ve yarışın sonuna doğru üçüncüsırada yarışırken ön kanat kırıldı ve yarışı bırakmak zorunda kaldım. Çok iyi bir tempoya ve yüksek bir enerjiye sahiptik. Kazanmaya oldukça yakındık. Yine deekibimle gurur duyuyorum çünkü gerçekten hızlıydık ve bence bu bizim için olumlu bir şey.Sadece üç yarış ve dört puan var, ama etrafımda harika bir takım var ve motivasyonumuz oldukça çok yüksek. Bu yarıştaki ruh, tüm sezon sahip olacağımız ruh ile aynı: tam gaz.

Son Haberler

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Diğer Haberler