Avis, “En İyi E-Ticaret Deneyimini Yaşatan Marka”

®
Çok Okunanlar

Varil başına 88.02 dolarlık kapanış fiyatından %0.21 arttı

Petrol fiyatları, ABD stoklarındaki düşüş ve Orta Doğu'daki gerginlikler üzerine yükseldi - ABD'nin ticari ham petrol stoklarındaki düşüş ve Orta...

Ford Otosan Ekosistemdeki Liderliğini Sürdürüyor

”Gelecek Şimdi” vizyonu ile ortaya koyduğu uzun dönemli sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda tüm ekosistemde dönüşümün öncüsü olma amacıyla faaliyetlerini sürdüren...

“Yeni Nesli Otomotive Kazandırmak Zorundayız”

Önemli değişim ve dönüşümlere sahne olan otomotiv sektörünün gölgede kalan satış sonrası hizmetleri alanı, son yıllarda derin bir istihdam...

IEA başkanı: Petrol fiyatlarını önemli ölçüde etkilemesi pek olası değil

Orta Doğu'daki gerginliğin, kilit üreticiler çatışmaya girmedikçe petrol fiyatlarını artırması pek olası değil: IEA başkanı Uluslararası Enerji Ajansı Başkanı, mevcut...

Otokoç Otomotiv çatısı altında faaliyet gösteren Türkiye’nin lider araç kiralama markası Avis, “En İyi E-Ticaret Deneyimini Yaşatan Marka” ödülüne layık görüldü.

“En İyisi Kirala, Avis ile Kirala” sloganıyla müşterileriyle buluşan Avis, ECHO Awards 2019 kapsamında araç kiralama kategorisinde Türkiye’nin “En İyi E-Ticaret Deneyimini Yaşatan Marka” ödülünün sahibi oldu.

Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle bu sene ilki düzenlenen ECHO Awards; 38 farklı kategoride faaliyet gösteren e-ticaret sitelerinin sunduğu alış veriş deneyimi ve müşteri değer performans ölçümü sonrasında, en ba­şarılı marka, platform ve satıcıları belirledi.

Türkiye’de en iyi müşteri deneyimi ve mutluluğunu yaşatmak hedefiyle, 45 yıldır öncü ve yenilikçi uygulamaları ile hizmet sunmaya devam eden Avis, bu alanda yaptığı çalışmalarla “En İyi E-Ticaret Deneyimini Yaşatan Marka” ödülüne layık görüldü.

Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşen ödül törenine Otokoç Otomotiv Pazarlama Müdürü Esra Arslanbaş Kaynak ve Avis Budget Kısa Dönem Kiralama Satış Müdürü Mehmet Ömer Ateş katıldı. Sektör ve süreç bazlı olarak iki şekilde yapılan değerlendirmeler sonrasında,araç kiralama kategorisinde Avis, “Müşterisine en iyi e-ticaret deneyimi yaşatan marka” ödülünü kazandı. Echo Awards ödülleri, Akademetre Araştırma Şirketi’nin e-ticaret kullanıcılarına sağladığı “platform” ve “markaları” değerlendiren özel bir yazılım ile belirlendi. Teknoloji tabanlı ölçüm ile belirlenen markalar ayrıca Türkiye’yi temsilen; İstanbul, Bursa, Ankara, Tekirdağ, İzmir, Kayseri, Adana, Samsun, Malatya, Trabzon, Gaziantep ve Erzurum’u kapsayan 12 ilde, bin 200 nihai tüketiciyle yüz yüze yapılan görüşmeler sonrasında netleştirildi

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler