Oyak Renault kapılarını çalışanlarının ailelerine yeniden açtı…

®
Çok Okunanlar

1.899.000 TL’den başlayan fiyatlarla Nissan Qashqai

Sınırlı sayıda Qashqai 1.899.000 TL’lik fiyatıyla dikkat çekiyor C-SUV segmentinin yaratıcısı Nissan Qashqai için özel kampanyalar Nissan sahibi olmak isteyenleri...

Wat Mobilite ve Beefull Teknoloji, Roaming İş Birliği Sahada

WAT ve Beefull, kullanıcılara tek uygulamada elektrikli araç şarj istasyonlarına erişim imkanı sunuyor... Beefull Teknoloji ve WAT Mobilite, elektrikli araç...

Gerçek Bir Uzun Yol Testi: 1.000 Kilometrelik Elektrikli Yolculuk

Audi A6 e-tron’un uzun yol performansı, Sportback versiyonunun kullanıldığı ve Danimarka'nın Kopenhag kentinden başlayarak Norveç'in Bergen şehrine uzanan 1.000...

Otokar ve Daimler Buses Üretim Anlaşması İmzaladı

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar ve dünya çapında önde gelen otobüs üreticilerinden biri olan Daimler Buses, Mercedes-Benz Conecto otobüslerinin...

Fransız CATP, Karsan’ın Yüzde 100 Elektrikli Minibüsü e-JEST’i Referans Ürün Listesine Aldı!

Toplu ulaşımda bir dünya markası haline gelen Karsan, Fransa’da önemli bir başarıya daha imzasını attı. Ülkenin Toplu Taşıma Satın...

Continental’den Avrupa Hareketlilik Haftası’nda Sürdürülebilir Mobilite Taahhüdü

Sürdürülebilir mobilitenin öncüsü Continental, Avrupa Hareketlilik Haftası’nda geleceğin şehirlerine ilham veriyor. Yenilenebilir ve geri dönüştürülmüş hammaddelerle geliştirilen lastikleri, ISCC...

Aston Martin, Pirelli tarafından özel olarak geliştirilen ve Bosch Engineering

Pirelli ve Aston Martin, global İtalyan lastik devinin özel Cyber™ Tyre teknolojisini İngiliz ultra lüks performans markasının gelecekteki araçlarına...

Türkiye’nin en büyük otomobil üreticisi Oyak Renault, kuruluşunun 50. yılı kapsamında gerçekleştirdiği etkinliklerine fabrika gezileri ile devam ediyor. Oyak Renault “Benim Ailem Benim Fabrikam” adı altında düzenlediği “Aile Gezileri” ile çalışanlarının ailelerini, son teknolojilerin kullanıldığı, dünyaya Bursa’dan üretim yapan Oyak Renault Otomobil Fabrikaları’nda misafir ediyor. İki yıl aradan sonra tekrar başlatılan ve 18-23 Kasım arasında yeniden Oyak Renault çalışanlarının ziyaretine açılan fabrikayı ilk hafta 720 kişi gezdi…

 TÜRKİYE’NİN en büyük otomobil üreticisi Oyak Renault, çalışan memnuniyetini ve motivasyonunu artırmak üzere gerçekleştirdiği “Benim Ailem Benim Fabrikam” adlı aile gezilerine 2 yıl aradan sonra yeniden başladı. Geziler kapsamında, son teknolojilerin kullanıldığı ve dünyaya Bursa’dan üretim yapan Oyak Renault Otomobil Fabrikaları’nın kapıları çalışanların ailelerine açıldı. 50. yıl kutlamaları kapsamında 2 yıl aradan sonra tekrar başlatılan aile gezileri serisinin ilki 18-23 Kasım arasında yapıldı. Oyak Renault çalışanlarının ailelerinin ziyaretine açılan fabrikayı bir hafta içinde 720 kişi gezdi. Aile gezisinin ilk gününde fabrikayı ziyaret eden ailelere Oyak Renault Genel Müdürü Antoine Aoun da eşlik etti.

 Fabrika gezisi öncesinde ailelere hoş geldiniz konuşması yapan Oyak Renault Genel Müdürü Aoun, şunları söyledi: “Bir süredir devam eden yeni Clio projemiz nedeniyle ara verdiğimiz aile gezilerimize yeniden başlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Oyak Renault Otomobil Fabrikaları olarak Türkiye’deki faaliyetlerimize başlamamızın 50’nci yılını kutluyoruz. 50 yıl içinde çok sayıda başarıya imza attık, 7 bin 500 kişiyi aşkın büyük bir aileye dönüştük. Sizlerin sayenizde dünyanın en sevilen otomobillerini ürettik. Bu otomobillerin nasıl üretildiğini bizzat yerinde siz değerli ailelerimizin görecek olmasından mutluluk duyuyorum.

 Çocuklar Dijital Dönüşüm okulunda kodlama öğrendi

Aile Gezileri çerçevesinde yine 18-23 Kasım arasında Oyak Renault çalışanlarının çocuklarına yönelik olarak “Oyak Renault Dijital Dönüşüm” okulu düzenlendi. Okul kapsamında her gün 30 olmak üzere bir hafta içinde toplamda 180 öğrenci eğitim aldı. Atölye çalışmasına katılan çalışanların çocukları, 30 Oyak Renault gönüllü eğitmeni gözetiminde el becerilerini geliştirerek robotik kodlama, 3 boyutlu modelleme öğrendi ve ahşap tasarım atölyesinde kendi tasarımlarını yaptı. Gündüz yapılan atölye çalışmalarından sonra çocuklar aileleri ile birlikte anne ve babalarının çalıştıkları ortamı görme fırsatını yakaladı. Oyak Renault Dijital Dönüşüm okulu Şubat ve Nisan ara tatillerde de öğrencilere eğitim vermeye devam edecek. Programın amacı, geleceğin Oyak Renault çalışanları olacak çocuklara dijital dönüşüm yolculuğunun küçük yaştan itibaren öğretilmesi.

 Oyak Renault Aile gezileri

Aile Gezileri ’ne çalışanlar, toplam 4 kişi olmak üzere birinci dereceden yakınlarıyla katılabiliyor. Gezi öncesinde Oyak Renault faaliyetleri hakkında bilgilendirilen aileler, fabrikanın tarihçesini de öğrenme şansı yakalıyor. Bilgilendirme sonrasında üretim sürecine daha yakından tanık olmak için kaporta, montaj ve motor departmanlarını gezen aileler, fabrikadaki çalışma süreçlerini öğrenip Oyak Renault dünyasını daha iyi tanıma fırsat yakalıyor.

Gezi esnasında, üretim bantlarındaki son teknoloji ürünü robotlar özellikle çocukların çok ilgisini çekerken, çalışanlar da Türkiye’nin ihracat ve üretim lokomotifi bu dev şirketin bir parçası olmaktan duydukları gururu aileleri ile paylaşıyor. Çalışanlar aileleriyle birlikte hatıra fotoğrafı çektirerek yaşadıkları unutulmaz anları ölümsüzleştiriyor. 

Yaklaşık 7 bin 500 kişinin istihdam edildiği Bursa Oyak Renault Otomobil Fabrikaları’nda Aile Gezilerine 2020 yılında da devam edilecek. Engelli çalışanların da aileleriyle birlikte katılabildiği geziler her çalışan ailesiyle birlikte fabrikayı gezene dek düzenli aralıklarla sürecek.

Diğer Haberler

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...

Togg’un ikinci modeli T10F 1 milyon 860 bin TL satışa sunuldu

Togg’un ikinci modeli T10F satışa sunuldu... Türkiye’nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, ikinci akıllı cihazı T10F’i Türkiye’de siparişe açtı. Sadece Togg’un dijital...

Continental’den Avrupa Hareketlilik Haftası’nda Sürdürülebilir Mobilite Taahhüdü

Sürdürülebilir mobilitenin öncüsü Continental, Avrupa Hareketlilik Haftası’nda geleceğin şehirlerine ilham veriyor. Yenilenebilir ve geri dönüştürülmüş hammaddelerle geliştirilen lastikleri, ISCC PLUS sertifikalı üretim süreçleri ve...

Bridgestone, Lamborghini Fenomeno’nun Resmi Lastik Tedarikçisi

Brisa’nın global ortağı Bridgestone, Lamborghini'nin yeni Fenomeno süper otomobili için resmi lastik tedarikçisi olarak seçildi. Lamborghini’nin 20. yıl dönümünü kutlamak için tasarlanan otomobil, sınırlı sayıda,...