Toyota, son 15 yıldır en değerli otomobil markası…

®
Çok Okunanlar

Hyundai Modelleri Çarpışma Testlerinden Zafer

Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç...

“Elektrikli araçlar artık bir tercih değil, kalacak”

Elektrikli araç kiralama alanında Türkiye'nin ilk ve öncü markası olan Metafleet , SDN Tech Expo 2025'te düzenlenen, moderatörlüğünü ünlü otomobil gazetecisi...

Suzuki’den Temmuz Ayına Özel Çok Cazip Finansman

Suzuki Modellerinde Temmuz Ayına Özel 0 Faiz Nakit Alım Fırsatları!  Akıllı Hibrit Teknolojisi ve üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle...

TotalEnergies Türkiye satış ve pazarlama ağını genişletmeye devam ediyor

İmzalanan distribütörlük anlaşması ile TotalEnergies otomotiv madeni yağlarının Balıkesir, Bursa ve Çanakkale’deki satış ve dağıtımı Sura Petrol tarafından gerçekleştirilecek.  Türkiye’de...

“F1: The Movie”, özel ön gösterim, Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen

Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen ve ELLE Türkiye iş birliği ile “F1: The Movie” filminin Türkiye'deki özel ön gösterimi İstanbul Soho...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir...

Yıllık 280 bin otomobil üretim kapasitesi

Türkiye'de 31 yıldır üretim yapan ve yıllık 280 bin üretim kayıtlarına sahip olan Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye (TMMT), Türkiye...

Toyota, Interbrand marka danışmanlığı ajansı tarafından gerçekleştirilen “2019 Dünyanın En değerli Markaları” araştırmasında, marka değerini geçen yıla oranla yüzde 5 artırarak tüm otomobil markaları arasında ilk sıradaki yerini korudu.

Toyota’dan yapılan açıklamaya göre, 2004 yılından bu yana sektöründe birinci sırada yer alan Toyota, marka değeri ile tüm sektörler içinde de bir önceki yıla göre yine yerini sağlamlaştırarak 7’nciliğini sürdürdü.

Interbrand tarafından yayımlanan rapora göre, Toyota’nın marka değeri, 53 milyar 404 milyon dolardan 56 milyar 246 milyon dolara yükseldi.

Interbrand marka danışmanlığı ajansı tarafından sunulan “Hareket: Otomotivin Ötesinde” başlıklı raporda, otomotiv markalarının pozisyonları yer alıyor. Marka algısının otomobil alımında yüzde 42’lik bir oranda önem taşıdığı belirtilen raporda, ayrıca otomotiv sektöründe önemli değişiklikler öngörüldüğüne yer verildi. Bu bağlamda Toyota, daha iyi mobilite çözümleri üretme kararlılığı ile birlikte çevreci otomobiller üretme felsefesini de devam ettiriyor.

Elektrifikasyonun otomotiv endüstrisinde duraksamadan ilerlediğinin de vurgulandığı raporda, ayrıca Toyota’nın 1997 yılında ilk seri üretim hibrit aracını satışa sunarak elektrikli araçlar konusunda bir öncü olduğu vurgulandı.

Prius modeliyle Toyota’nın bu konuda değişmeyen liderliğini sürdürdüğü belirtilen raporda, aynı zamanda bu modelin, marka değerine çok büyük katkıda bulunduğu kaydedildi.

Diğer Haberler

PETRONAS Syntium Serisi İle Motorunuz Yaz Sıcaklarında da Serin kalıyor

“Isıyı Kontrol Edin” sloganıyla öne çıkan PETRONAS Syntium motor yağları serisi, yaz aylarında artan sıcaklıkların olumsuz etkilerine karşı güçlü bir çözüm sunuyor. Gelişmiş sıvı...

TURFİLO ile İstanbul’da Yeni Bir Dönem Başlıyor

1996 yılından bu yana Türkiye’de sürücülerin her an yanında olan Tur Assist, asistans alanında getirdiği yeniliklerle sigorta sektörüne katma değer yaratmaya devam ediyor. Yol...

OE’den satış sonrası pazarına – Mükemmel frenleme

ZF Aftermarket, kapsamlı ürün portföyü, dijital ekosistem entegrasyonu ve güvenilir iş ortağı ilişkilerinden oluşan üç temel üzerine inşa ettiği stratejisi ile daha akıllı, daha...

Mercedes-Benz’den Temmuz ayına özel finansman

Mercedes-Benz Otomotiv ve Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, yeni otomobil ve hafif ticari araç alımlarında Temmuz ayına özel finansman seçenekleri sunuyor. Mercedes-Benz Kasko’yu tercih eden kurumsal müşterilere...

Tesla, LFP pil fabrikasını tanıttı, neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor

Tesla, Nevada'daki lityum-demir-fosfat (LFP) pil hücresi fabrikasını tanıttı ve üretime başlamaya neredeyse hazır olduğunu iddia ediyor. LFP hücrelerini kullanan diğer birçok otomobil üreticisi gibi, Tesla...

Tesla yıllık bazda %13’lük bir düşüş yaşadığını söyledi

Bir yıldan fazla bir süredir düşen satışlarla mücadele eden Tesla, ikinci çeyrekte işleri tersine çeviremedi. Çarşamba günü Tesla, 2. çeyrekte küresel olarak 384.122 araç teslim...

McLaren süper otomobili Yılın Performans Otomobili seçildi

McLaren Artura, 2025 Yılının Auto Express Performans Otomobili Seçildi McLaren Artura, yayının Londra'da düzenlenen 2025 Yeni Otomobil Ödülleri etkinliğinde Yılın Auto Express Performans Otomobili seçilerek...