Test Sürüşü: MG EHS PHEV

®
Çok Okunanlar

Renault Trucks, şirketin lojistik süreçlerindeki elektrifikasyon

Dekarbonizasyon: Renault Trucks, şirketin lojistik süreçlerindeki elektrifikasyon adımlarını hızlandırıyor Taşımacılığın dekarbonizasyonunda önemli bir oyuncu olan Renault Trucks, şirket içi lojistik...

Şahintepe’de Yeni Rekor…

2024 Tırmanma Şampiyonası 5. ayağı olan Şahintepe Tırmanma Yarışı 20–21 Temmuz tarihlerinde Bursa Otomobil Sporları Spor Kulübü (BOSSEK) tarafından...

Yeni Ford Bronco Off-Road Lastikleri

Yeni Ford Bronco General Tire Off-Road Lastikleri İle Donatılıyor... Off-road tuning uzmanı delta 4x4, bir Continental markası olan General Tire’a...

İspanya İle Ticaret Rekor Kırdı, Ares Logistics

İSPANYA İLE TİCARET REKOR KIRDI, ARES LOGISTICS BÖLGEYE YATIRIMLARINI ARTIRIYOR Uluslararası entegre lojisitik şirketi Ares Logistics, yeni yatırımlarıyla İspanya taşımalarındaki...

Köklü İngiliz otomobil markası MG’nin (Morris Garages), ilk şarj edilebilir hibrit modeli yeni MG EHS PHEV Türkiye’de satışa sunulmadan hemen önce AutoDrom pistinde test ettik. Yenilikçi hibrit motoru, C SUV segmentindeki rakiplerine kıyasla avantajlı boyutları ve yüksek donanımıyla ön plana çıkan EHS PHEV “Comfort” versiyonunda; 12,3 inç dijital gösterge paneli, suni deri koltuklar, yükseklik ayarlı halojen farlar, navigasyon / Apple CarPlay ve Android Auto, ısıtmalı ön koltuklar ve dinamik kılavuzlu geri görüş kamerası gibi fark yaratan özellikleri bulunuyor.

“Luxury” versiyonunda Comfort’a ek olarak panoramik açılır cam tavan, özel tasarım deri-Alcantara koltuklar, ambiyans aydınlatma, elektrikli bagaj kapağı, yükseklik ayarlı LED farlar, arka dinamik sinyal lambalar ve 360° kamera gibi ayrıcalıklar sunuluyor. Elektrikli ve benzinli motoruyla toplam 258 PS (190 kW) güç ve 480 Nm tork üreten, 100 km/sa hıza 6,9 saniyede çıkabilen yeni EHS PHEV, 43 gr/km’lik düşük karbon emisyonu ve 1,8 l/100 km’lik (WLTP) yakıt tüketimiyle hem yüksek performanslı hem de çevreci olunabileceğini ispatlıyor.

Yeni MG EHS PHEV’in her iki donanım paketinde de standart olan 12,3 inçlik dijital gösterge paneli sürücüye ihtiyacı olan tüm bilgileri dinamik olarak sunarken, orta konsolda 10.1 inç dokunmatik multimedya ekranı bulunuyor. Bunlara ek olarak, tüm donanım seviyelerinde standart sunulan donanımlar arasında çift bölgeli tam otomatik klima, navigasyon, 6 hoparlör, Bluetooth bağlantı, Apple Carplay ve Android Auto, anahtarsız giriş ve çalıştırma, uzaktan kumandalı merkezi kilit ve 220 volt Tip2 şarj kablosu yer alıyor. MG EHS PHEV 4 farklı renk seçeneğine sahip: beyaz, metalik siyah, metalik kırmızı ve metalik gri. İçeride ise dış renge bağlı olarak siyah veya siyah-kırmızı renkler seçilebiliyor.

MG EHS PHEV’in “Comfort” versiyonunda suni deri koltuklar, elektrikli ayarlanabilir yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, ısıtmalı ve spor ön koltuklar, 18 inç alaşım jant, dinamik kılavuzlu geri görüş kamerası ve yükseklik ayarlı halojen farlar gibi seçkin özellikler bulunuyor. MG EHS PHEV modeli MG ZS EV modeli arasında ciddi olarak bir büyüklük, genişlik, uzunluk ve kullanımda çok daha güçlü bir performansa görüntüye de sahip.

Açıkçası bir bayan olarak MG ZS EV ve diğer kullanıp test etmiş olduğum Autodrom pistinde ki markalara göre bu aracı kullanırken biraz zorlandım. Bunun sebebi de şu olmalı; kullanım ve görüntü olarak kaslı, performansı güçlü bir araç, MG ZS EV ile kıyaslama yaptığımda uzun yolda ve trafikte daha yorucu olacağını düşünüyorum. Piste kullanırken, kısa ve ani virajlarda etrafı görmekte görüş açısı olarak ve ani sağa, sola dönüş reflekslerinde beni biraz yordu. Kısaca Babalara özgü bir Suv. Aileniz ile uzun yolculukların keyfini çıkartın derim.

Yazar | Nuray ÇİLEKÇİ

Son Haberler

The all-new G-Class electrifies Los Angeles

MERCEDES-BENZ ALL-NEW ELECTRIC G-CLASS WORLD PREMIERE LA_Kendall Jenner

Diğer Haberler