Mach-E’yi tanıtan sıra dışı bir reklam filmine imza attı.

®
Çok Okunanlar

TAİD Ağır Ticari Araçlar Derneği, 2024 hedefleri

TAİD Ağır Ticari Araçlar Derneği, 2024 hedeflerini açıklarken yeni kurumsal lansmanını gerçekleştirdi Ağır Ticari Araçlar sektöründe yılın ilk çeyreği beklentileri...

Yeni OMODA 7 Nisan Sonunda Yollara Çıkıyor

Çinli SUV markası OMODA, küresel boyuttaki ikinci modeli OMODA 7’yi yollara çıkarmaya hazırlanıyor. Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda uluslararası otoritelerin...

Anadolu Isuzu “ZES işbirliği çok değerli”

Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, satış sonrası servis standartlarını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Anadolu Isuzu, çevre dostu...

Ford ve Alin, markanın ikonik aracı Mustang’in elektrikli versiyonu Mach-E’yi tanıtan sıra dışı bir reklam filmine imza attı.

Ford Türkiye, üretimdeki iddiasını geleceğin çığır açan sıra dışı teknolojilerine öncülük ederek güçlendiriyor ve Türkiye’de ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor. 

Ford’un marka stratejisinden doğan, hobileri ve yaşam stili bu stratejiye göre şekillenen sanal influencer Alin ile otomotiv sektöründe Türkiye’de bir ilke daha imza atıldı. Alin ve Ford ilk olarak, Ford’un ikonik aracı Mustang’in elektrikli versiyonu Mach-E’nin reklam filminde bir araya geldi. Elektrikli, bağlı ve otonom araçlar alanında kapsamlı yatırımları hayata geçiren Ford Türkiye, sadece otomotiv dünyasında değil, aynı zamanda geleceğin trendlerini de destekleyerek markayı inovasyonun ön saflarında konumlandırıyor. Türkiye’de sanal influencer akımının henüz tam anlamıyla benimsenmediği bir dönemde, Ford Türkiye’nin Alin projesi, dijital pazarlama sahnesinde dikkat çekici bir öncülük hamlesi olarak öne çıkıyor.

Ford ve Alin iş birliğiyle yaratılan Mustang Mach-E’nin reklam filminde üst düzeyde oyun geliştirme motoru olarak bilinen “Unreal Engine” teknolojisinden faydalanıldı. “Unreal Engine” ile hazırlanan filmde, dijital bireyi ortaya çıkaran Meta Human Creator modülü kullanıldı. Alin, bu modül ile filme entegre edildi.

“Akım seni sıradana götürür, Alternatif Akım sıra dışını yaşatır” mottosunu taşıyan filmde başrolü Ford’un ilk elektrikli SUV’u olan, tamamen elektrikli yeni Mustang Mach-E ve Alin paylaşıyor. Spor otomobil performansını sıfır emisyonlu sürüş heyecanı ile birleştiren Mach-E’nin ve Alin’in özgürlükçü ve sıra dışı ruhu filmde bir araya geliyor.

Ford Türkiye Pazarlama Müdürü Talat İşçioğlu, “Geleceği Bugünden Yaşa” bizim için bir slogandan çok daha ötesini ifade ediyor. İnsanları geleceğe dair heyecanlandırmak ve sıra dışı deneyimlerle müşterilerimizin hayatının her alanına heyecan katmak için çalışıyoruz. Elektrikli, bağlı araçlar ve mobilite alanındaki iddiamızı, geleceğin teknolojileriyle birleştirerek Türkiye pazarında öncülük etmeye devam ediyoruz. Ford’un sanal influencer’ı Alin’i, ilk elektrikli SUV’umuz Mustang Mach-E ile buluşturduğumuz sıra dışı reklam, pek çok ilki bir arada sunarak vizyonumuzu adeta yeni nesil bir deneyime dönüştürüyor. Başrolünde bir sanal influencer kullanımıyla öne çıkan bu reklam filmi marka iletişiminin dijital evrimine yeni bir boyut kazandıracak ve izleyicileri sıradanın dışına çıkaracak” dedi.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler