Il 2024 di Jeep® si chiude con risultati eccellenti, e Avenger è il SUV più venduto d’Italia

®
Çok Okunanlar

VW ID.3, 160,000 km testinde pil kapasitesinin %91’ini korudu

Avrupa'nın en büyük otomotiv kulübünün dört yıllık dayanıklılık testi, Volkswagen ID.3'ün bataryasının dikkat çekici derecede dayanıklı olduğunu ortaya koydu....

Çin’de Kasım ayında otomobil satışları yıllık bazda %8,5 oranında azaldı

Kasım ayında Çin'de otomobil satışları yıllık bazda %8,5 azalarak 2,24 milyon araçta gerçekleşti. Bu, Ekim ayındaki -%0,8'den sonra üst...

YEO Teknoloji Reap Battery fabrikası üretime başladı

Yıllık 5 GWh kapasiteye sahip enerji depolama sistemleri üretecek olan YEO Teknoloji, tüm dünyaya İstanbul’dan ihracat yapacak. Reap Battery...

VW ID.4’te olası batarya kusuru: 2023–2024 için geri çağırma

Volkswagen ID.4’ün 2023-2024 modelleri, yüksek gerilimli bataryada olası üretim kusuru nedeniyle geri çağırılıyor. Volkswagen Group of America, 2023 ve...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor....

Ford, Avrupa Stratejisinin Bir Sonraki Aşamasını Duyurdu

Ford, Avrupa’da sürdürülebilir kârlılık yolunda yeni bir adım atıyor. Bu yolculuk iki güçlü temele dayanıyor: Ford Pro ile ticari...

Rusların hayali gerçekleşti: Rusya’da etkileyici özelliklere sahip yerli bir SUV satın alabilirsiniz

Güncellenmiş LADA NIVA Travel, bayilere "canlı" partiler halinde ulaşmaya başladı: St. Petersburg'da ilk araçlar Alarm-Motors LADA salonunda ortaya çıktı....

Secondo l’elaborazione dei dati di mercato da parte di Dataforce, il 2024 di Jeep® sul mercato italiano si chiude con risultati che consolidano il posizionamento del brand e la sua leadership in segmenti chiave. Jeep conferma l’ottava posizione nel ranking assoluto con una quota di mercato del 4,4%, grazie soprattutto all’eccezionale performance dell’Avenger, protagonista indiscusso dell’anno.
Avenger: il SUV disegnato a Torino è il più venduto in Italia

  • Jeep Avenger è il SUV più venduto in Italia in assoluto, sia nel singolo mese di dicembre, sia nel 2024, coerentemente con un primato consolidato mese dopo mese;
  • è leader nel segmento B-SUV, sia a dicembre sia considerando il 2024 nel suo complesso;
  • è il terzo modello in assoluto più venduto nel nostro Paese nel 2024;
  • si posiziona tra i modelli di riferimento anche nel segmento B-SUV 100% elettrici, nella top five assoluta annuale, senza distinzione di segmento.

Un successo fondato sulla “Freedom of Choice”
Uno dei segreti del successo di Avenger è una gamma costruita all’insegna della libertà di scelta, uno dei capisaldi della marca Jeep: Avenger è il primo SUV 100% elettrico del brand; è disponibile anche con anche un efficiente 1.2 a benzina da 100 CV con cambio manuale, in versione e-Hybrid con cambio automatico, e in versione 4xe a trazione integrale da 136 CV, per il massimo della “Freedom of Choice” su ogni terreno.
Jeep Avenger 4xe ha fatto il suo esordio con la serie speciale The North Face Edition, limitata a 4.806 unità, un numero ben preciso, pari all’altezza del Monte Bianco. Combina materiali resistenti, tecnologie avanzate ed elementi di design unici come le finiture Summit Gold e i motivi topografici, a testimonianza dell’impegno verso l’esplorazione e la bellezza del paesaggio naturale.

Successi Made in Italy anche con Renegade e Compass
La leadership di Jeep nel segmento B-SUV si tinge di tricolore e si estende anche a Renegade, prodotto a Melfi, che si conferma al vertice tra i B-SUV ibridi plug-in nei primi undici mesi del 2024. La tecnologia 4xe, adottata anche da Compass, Wrangler e Grand Cherokee, coniuga prestazioni straordinarie e sostenibilità, offrendo un’esperienza di guida coinvolgente e responsabile.
Sempre in tema di Made in Italy, Jeep Compass si conferma nella Top 5 annuale del competitivo segmento C-SUV.

Diğer Haberler

Stellantis grubu, BMW ve Ford gibi üreticiler 2035 son tarihini gözden geçirmeye hazır

Brüksel, 2035'te İçten İçten Yanmalı Motorların Sona Ermesi Duyurusunu Erteledi... Avrupa Komisyonu, içten yanmalı motorlu araçların satışının son tarihiyle ilgili kritik kararını, güçlü siyasi ve...

Renault platformuna dayanan iki yeni Ford 2028 başında

Renault, Ford için elektrikli otomobiller üretecek... Renault Grubu ve Ford stratejik bir ortaklık kurdu. Ana odak noktalarından biri, Renault'nun elektrikli araç bölümü Ampere'nin platformuna dayanan...

Perodua, Malezya’nın ilk yerel olarak geliştirilen elektrikli arabası

Malezyalı otomobil üreticisi Perodua, ülkenin ilk yerli elektrikli otomobili olan QV-E'yi piyasaya sürdü. Şirket, elektrikli araç aracını 800 milyon ringgit (yaklaşık 167 milyon euro)...

Tesla, Hindistan’da ilk entegre tesisini açtı

Hindistan'daki ilk büyük genişlemesini simgeleyen Tesla, ülkedeki ilk entegre tesisini Gurugram'da (Haryana) açtı. Yeni alanda bir showroom, teslimat merkezi, servis merkezi ve şarj istasyonu...

Seat, Martorell’de batarya montaj fabrikasını açtı

Seat ve Cupra, Martorell'de batarya sistemi montaj tesislerini açtı. Burada, İspanya'da üretilen Volkswagen Grubu'nun elektrikli kompakt otomobilleri için yılda 300.000'e kadar batarya sistemi monte...

AB ve Çin, elektrikli araç tarife fiyatlar üzerine görüşmelere yeniden başladı

AB ve Çin, Çin'de üretilen elektrikli otomobiller için asgari fiyat planı üzerinde müzakereleri yeniden başlattı. En son olarak, AB Volkswagen'in elektrikli araç tarifelerinden muafiyet...

Test Sürüşü: Yeni Peugeot E-208GTI

Kırk yıl önce PEUGEOT, 205 GTI ile tarih yazdı. 1984'te 1.6 litrelik versiyonuyla ve iki yıl sonra 1.9 litrelik versiyonuyla tanıtılan 205 GTI, küçük,...