Free Porn





manotobet

takbet
betcart




betboro

megapari
mahbet
betforward


1xbet
teen sex
porn
djav
best porn 2025
porn 2026
brunette banged

Euro NCAP, Raporu: Çin ve elektrikli araçlar hakim

®
Çok Okunanlar

 Euro NCAP daha önce hiç bu kadar çok güvenlik testi gerçekleştirmemiş veya programa bu kadar çok yeni üye eklememişti. Avusturya ve Norveç’in yeni üyeler olarak eklenmesi de Euro NCAP’ın coğrafi kapsamını artırdı. 2022 rekorlar yılı olarak hatırlanacak. 

2022 boyunca, genel olarak, Euro NCAP  toplam 73 güvenlik derecelendirmesi yayınladı; bunların 67’si en düşük güvenlik özelliklerine sahip 65 model ve isteğe bağlı donanıma sahip modeller için iki derecelendirme dahil olmak üzere yepyeni otomobil modelleri  içindi ve altısı daha önce test edilen varyantlar içindi.

2022, otomotiv endüstrisi için olağanüstü zorlu bir yıl oldu. Sektör yalnızca yeni güvenlik, emisyon ve siber güvenlik düzenlemeleriyle uğraşmak zorunda kalmadı, aynı zamanda Ukrayna işgalinin, Brexit’in ekonomik yansımalarıyla ve yarı iletken çipler, malzeme kıtlığıyla ilgili zorluklarla da mücadele etmek zorunda kaldı.

Euro NCAP, bu zorluklara saygı duymak ve endüstrinin üzerindeki yükü hafifletmek için yeni protokollerinin uygulamaya konulmasını 2023’ün başına kadar erteledi.

  • 2021’de olduğu gibi EV pazarı hızla genişlemeye devam ediyor. 2022’de  tam elektrikli araçlar, 65 yeni modelden 22’sini, %34’lük bir yüzdeyi oluşturdu  ve Euro NCAP’in Sınıfının En İyisi ödülünü kazanan altı araçtan beşi elektrikliydi. Büyük ölçüde Evs’in artan popülaritesi sayesinde birçok yeni oyuncu Avrupa pazarına girdi.
  • Altısı Çin menşeli olmak üzere yedi marka Euro NCAP çıkışını 2022’de yaptı
  • Uzak taraftan çarpışmalarda yaralanmaları azaltan orta hava yastıkları, yakın zamanda kabul gören yeni güvenlik unsurlarından biridir. İncelenen 65 yeni arabadan 47’si (%72) standart ön koltuk orta hava yastıkları ile geldi.
  • Dikkat destek sistemleri otomobillerde giderek yaygınlaşıyor. 2022’de, Euro NCAP tarafından değerlendirilen araçların çoğu,  %94’ü, halihazırda sürücü uykululuğunu tespit etmek için bir sistem içeriyordu . 61 vakanın 53’ünde bu, direksiyon simidi girişinin ve/veya şerit konumunun izlenmesiyle sağlanırken, 9 arabada doğrudan sürücü göz takibi veya bir kombinasyon kullanılıyor.

Michiel van Ratingen, Euro NCAP Genel Sekreteri; Euro NCAP için 2022 aynı zamanda otomobilleri daha güvenli hale getirmenin 25. yılı oldu. Sponsorlarımız, test laboratuvarlarımız ve ortaklarımızla kaydettiğimiz ilerlemeye ve günümüzde otomobilleri test ederken güvenliğin tüketiciler için ne kadar farklı göründüğüne baktığımızda, başardıklarımızdan gurur duyuyoruz. 2023’te, savunmasız yol kullanıcıları üzerindeki daha geniş etkileri dikkate alacak araba testinde yeni protokoller ile Hedef Sıfır yolunda gerçek bir adım atmak da dahil olmak üzere önümüzde büyük gelişmeler var, ancak aynı zamanda daha sonra duyurulacak yeni bir hedef grup da dikkate alınacak.

euro-ncap-year-in-numbers-2022 indir pdf 2022 Euro NCAP rapor!

Son Haberler

Araç Kiralama Yaparken Sigorta Gerekli Mi?

Yeni yerler keşfederken, seyahat ederken ve şehir içi günlük kullanımda araç kiralama birçok kolaylığı beraberinde getiriyor. Uygun ve esnek...

Diğer Haberler