Free Porn manotobet takbet betcart betboro megapari mahbet betforward 1xbet Cialis Cialis Fiyat

DS E-TENSE PERFORMANCE ve DS 9 E-TENSE 4×4 360

®
Çok Okunanlar

Anadolu Isuzu, Türkiye’nin En Değerli 125 Markası listesinde

Anadolu Isuzu, Türkiye’nin En Değerli 125 Markası listesinde 15 sıra birden yükseldi Anadolu Isuzu, Brand Finance tarafından yayımlanan “Türkiye’nin En Değerli...

IVECO Araç alacaklara ödeme kolaylığı

2.500.000 TL’YE VARAN %0 FAİZLİ KREDİ KAMPANYASI VE PEK ÇOK AVANTAJ HAZİRAN AYINDA IVECO YETKİLİ SATICILARINDA… IVECO’nun en iddialı ve...

Araç Kiralama Yaparken Sigorta Gerekli Mi?

Yeni yerler keşfederken, seyahat ederken ve şehir içi günlük kullanımda araç kiralama birçok kolaylığı beraberinde getiriyor. Uygun ve esnek...

“Son 1 ayda ortalama yüzde 3-5’e varan düşüşler görülüyor”

Trink sat! & arabam.com Oto Ekspertiz Genel Müdür Yardımcısı Halil Ali Şenay da ikinci el ilanlarındaki araç fiyatlarına bakıldığında...

DS Automobiles, Paris’te düzenlenen Rétromobile2023’de “Performance” başlığı altında dört model sergiliyor. L’Aventure DS standında, DS E-TENSE PERFORMANCE ve DS 9 E-TENSE 4×4 360 modelleri, SM PROTOTYPE (1973) ve DS 21 INJECTION ÉLECTRONIQUE (1970) modellerine katılıyor.Markanın eski modellerine, özel kulüpler de bu kaçırılmayacak buluşmada DS Automobiles’in yanında olacak.

DS Automobiles, Rétromobile2023’e, “Performance” temalı standında, ikisi yüksek teknoloji laboratuvarı ve ikisi üretim modeli olmak üzere hepsi performansı temsil eden dört model sergiliyor.DS Automobiles’in lanse edilmesinden bu yana kurulan yakın bağların bir parçası olarak, Rétromobile 2023 boyunca,markanın yanında DS ve SM modellerine özel dört kulüp de yer alıyor. Bunlar; Euro SM Club, DS-ID Club of France, ParIDS ve The Federation of DS Clubs isimli özel girişimler olarak etkinliğe değer katacak.

 

1973 SM PROTOTYPE: Bir sürüş testi laboratuvarı olan bu prototip, artan hızlanmanın yüksek hızda çekiş ve yön stabilitesi üzerindeki etkisini denemek için tasarlandı. SM PROTOYPE, kontroller ve ölçüm cihazları aracılığıyla, sürüş sırasında donanımın düzeltilmesini veya ağırlık dağılımı, süspansiyon sertliği veya yalpalama hızı gibi ayarların yapılmasını sağlıyordu. Bu 340 beygir gücündeki prototip, SM’yi temel alan yarış araçları geliştirmek için kullanıldı.

 Temel özellikleri:

  • 2 kapılı, 2 koltuklu, kısa kuyruklu coupé.
  • Üstten dört eksantrik milli, 3 Weber ikiz karbüratörlü, silindir başına 4 supaplı, 3.0 litre Maserati motoru, 340 beygir gücü.
  • Ön ve arkada hidrolik süspansiyon.
  • Uzunluk: 4,35 metre – Genişlik: 1,71 metre – Yükseklik: 1,10 metre (sabit) – Ağırlık: 1.169 kg.
  • Maksimum hız: 285 km/sa.

2022 DS E-TENSE PERFORMANCE: Yüksek performanslı bir laboratuvar olarak geliştirilen DS E-TENSE PERFORMANCE, Formula E Şampiyonası’nda iki Pilot ve iki Takım Şampiyonluğu kazanan DS PERFORMANCE tarafından tasarlandı. DS E-TENSE PERFORMANCE, ilk test serisinde şimdiden 3.000 kilometreden fazla yol kat etti. 0-100 km/sa hızlanmasına 2.0 saniyede ulaşabiliyor. Aktarma organları; hem hızlanma hem geri kazanım için 600 kW’lık (Önde 250 kW, arkada 350 kW), birleşik güç (815 beygir gücü) üreten ve tekerleklerde 8.000 Nm’lik tork sağlayan iki elektrik motorundan oluşuyor. Doğrudan DS PERFORMANCE Formula E geliştirmelerinden elde edilen bu iki elektrik motoru, dikkate değer bir performans sergiliyor.

 Temel özellikleri:

  • 2 kapılı, 2 koltuklu coupé.
  • 340 (ön) ve 475 (arka) beygir gücünde elektrik motorları.
  • Toplam güç: 815 beygir gücü.
  • Uzunluk: 4,70 metre – Genişlik: 1,95 metre – Yükseklik: 1,28 metre – Ağırlık: 1.250 kg.
  • Maksimum hız: 250 km/sa.

1970 DS 21 PALLAS INJECTION ÉLECTRONIQUE: Bir asırlık otomobil kullanımının mihenk taşı olan DS, 1955’te Paris’te ilk ortaya çıkışından itibaren efsane oldu. Devrim niteliğindeki tasarımıyla, diğer özelliklerinin yanı sıra hidropnömatik süspansiyon, hidrolik direksiyon, hidrolik olarak kontrol edilen vites kutusu, önde disklerle desteklenen fren sistemi ve tekerleklerin ekseni üzerinde dönen direksiyon gibi pek çok teknolojiyi ilk kez sundu. İlk olarak 75 beygir gücünde bir motorla tanıtılan DS, giderek daha verimli olmaktan hiç vazgeçmedi. Eylül 1969’da, elektronik enjeksiyon sunan ilk seri üretim Fransız otomobili oldu ve 185 km/sa’iaşan maksimum hız için 2.175 cc’lik bir motorla 139 beygir gücüne ulaştı.

 Temel özellikleri:

  • 4 kapılı, 5 koltuklu sedan.
  • 2 litrelik motor, elektronik enjeksiyon. Gerçek güç: 139 beygir gücü.
  • Ön ve arkada hidrolik süspansiyon.
  • Uzunluk: 4,80 metre – Genişlik: 1,79 metre – Yükseklik: 1,47 metre (sabit) – Ağırlık: 1.170 kg.
  • Maksimum hız: 185 km/sa.

2022 DS 9 E-TENSE 4×4 360: DS 9, “Renkler ve Malzemeler Ekibi”nden kadın ve erkekler ile Paris merkezli DS Automobiles’in usta döşemecileri tarafından tasarlanan ve döşenen özel bir iç mekanla Fransız lüks uzmanlığının mükemmelliğinden yararlanıyor. DS PERFORMANCE ekibi tarafından Fransa’da dönüştürülen DS 9 E-TENSE 4×4 360, DS Automobiles teknolojisinin en iyisini temsil ediyor. Önde 81 kW (110 beygir gücü) ve arkada 83 kW (113 beygir gücü) iki elektrik motoruyla birleştirilen 200 beygir gücündeki PureTech benzinli motor ve özel ayarlamalarla, DS 9 E-TENSE 4×4 360, üstün performans sergiliyor. 0-100 km/sa hızlanması 5.6 saniyede tamamlanırken, 25 saniyede 1.000 metreye ulaşabiliyor.

 Temel özellikleri:

  • 4 kapılı, 5 koltuklu sedan.
  • 598cc 200 beygir gücünde bir motor ve 100 (ön) ve 113 (arka) beygir gücüne sahip iki elektrik motorla, şarj edilebilir hibrit aktarma organları. Toplam güç: 360 beygir gücü.
  • DS ACTIVE SCAN SUSPENSION kamera kontrollü amortisörler.
  • Uzunluk: 4,93 metre – Genişlik: 1,93 metre – Yükseklik: 1,46 metre – Ağırlık: 1.931 kg.
  • Maksimum hız: 250 km/sa.
Son Haberler

Araç Kiralama Yaparken Sigorta Gerekli Mi?

Yeni yerler keşfederken, seyahat ederken ve şehir içi günlük kullanımda araç kiralama birçok kolaylığı beraberinde getiriyor. Uygun ve esnek...

Diğer Haberler