Castrol 125’inci yılında mobilite ve teknoloji yatırımlarıyla büyüyecek

®
Çok Okunanlar

ABD’deki olumlu ekonomik veriler üzerinde petrol yükseldi

ABD'nin yükselen ekonomik verileri, dünyanın en büyük petrol tüketen ülkesinde daha erken bir faiz indirimi önerdiği ve OPEC+ ülkelerinin...

Jeep affiche la plus forte progression du marché français en octobre

Avec une augmentation des immatriculations de 31 % par rapport au mois d’octobre 2023, Jeep® surperforme le marché français...

Test Sürüşü: Yeni Hyundai i20 Hybrid 48V

Yazar | Fotoğraf: Özgür SUNAY Yeni Hyundai İ20 ilk görüşte güçlü ve çekici tasarımıyla dikkat çekiyor. Yepyeni tasarım, yepyeni bir...

“Yarım kalmış hikayenin yeniden başlaması” olarak değerlendirdi.

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu,  Intercity İstanbul Park'ta basın mensuplarına yaptığı açıklamada, "İstanbul, dünya başkenti, göz bebeği...

Dünyada 125, Türkiye’de 67’nci yılını kutlayan Castrol, yenilenen marka kimliğini ve değişen trendleri karşılayacak yeni ‘Onward, Upward, Forward’ stratejisini İstanbul’da düzenlediği basın toplantısıyla duyurdu.

Castrol’ün yeni stratejisi: 

  • Onward: Mobilitedeki büyümeyi desteklemek, yenilikçi teknolojiler ile insanların ve araçların kolay ve verimli şekilde hareket etmesini sağlamak.
  • Upward: Castrol’ün endüstriyel müşterilerinin ve kullandıkları makinelerinin daha iyi performans göstermelerine yardımcı olarak operasyonlarının verimliliğini artırmak.
  • Forward: Heyecan verici fırsatları keşfederek ilerici bir farklılaşma. Castrol’ün girişimleri arasında uçtan uca dijital ve hizmet çözümleri, veri merkezi daldırmalı soğutma ve batarya termal yönetimi de yer alıyor. Bu ileri görüşlü yaklaşım, Castrol’ün inovasyonun ön saflarında yer alma konusundaki kararlılığının altını çiziyor.

Castrol’ün odaklandığı pazarlarından biri olarak belirlenen yeni strateji doğrultusunda çalıştıklarını belirten Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya (TUCA) Genel Müdürü Nilay Tatlısöz, “Yeni stratejimizi belirlerken müşterilerimizin değişen ihtiyaçlarını anlamak çok önemliydi. 125’inci yılımızda Castrol olarak sadece geçmişi düşünmekle kalmıyor, aynı zamanda geleceğe doğru da bir rota çiziyoruz. Yeni stratejimiz, müşterilerimizin ilerlemesini hızlandırmaya ve değişen dünyada karşılaşacakları sorunların üstesinden gelmeye yardımcı olma konusundaki kararlılığımızın da bir kanıtı. Ana madeni yağ işimizi büyütürken müşterilerimizin de hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olacak daha sürdürülebilir teklifler geliştirecek ve madeni yağların ötesinde elektrikli araçlar ve veri merkezleri gibi heyecan verici yeni büyüme fırsatları konusunda da çalışmalarımızı sürdüreceğiz” diyerek sektördeki dönüşümü yakından izlediklerini ve buna hazır olduklarını, paydaşlarına, iş ortaklarına ve tüm eko sistemlerine öncülük eden markalardan biri olarak evrildiklerinin altını çizdi.

Teknoloji sektörünün de her geçen gün katlanarak büyüdüğünü söyleyen Nilay Tatlısöz, sundukları ürün ve çözümlerle veri merkezlerinin verimliliğinin ve enerji kullanımını optimize edeceklerini belirtti. Dünyanın önde gelen otomobil üreticilerinin 4’te 3’ünün Castrol ON elektrikli araç sıvılarını kullandığını söyleyen Tatlısöz, “Elektrikli araçların ihtiyaçlarını en üst düzeyde karşılayan Castrol ON ürünlerimizde yapılan Ar-Ge çalışmaları sonucunda bilişim teknolojileri donanımlarının soğutulmasında kullanılmak üzere daldırma soğutma sıvılarını geliştirdik” dedi.

 Yenilenen marka kimliği ile daha modern, dinamik ve canlı 

Castrol’ün yenilenen marka kimliği ile geleceğe yatırım yapma, büyüme ve başarı için yeni fırsatlar yaratma konusundaki kararlılığını yansıttığını söyleyen Castrol Orta Doğu, Türkiye ve Afrika (META) Pazarlama Direktörü Onur Dede, “Yenilenen marka kimliğimizi oluştururken markamızın 125 yıllık değerlerine sadık kalarak markamızı yeni stratejik tercihlerimiz doğrultusunda kapsayıcı hale getirdik. Kapsamlı bir değerlendirme sürecin sonunda güncellediğimiz logomuz, daha modern, dinamik ve canlı bir tasarıma sahip” diyerek madeni yağlar, hizmetler ve çözümler için daha çeşitli bir müşteri tabanı arasında yeni fırsatlar yaratmayı hedeflediklerini vurguladı. Yeni logolarının sektöründe birçok teknolojik ilke imza atmış, öncülük, performans ve motor sporları ile bağdaştırılan bir marka olan Castrol’ün güçlü yönlerine ve farklılıklarına odaklanmasının yanında markayla ilişkilendirilen kırmızı, yeşil ve beyaz renklerini koruduğunu da belirten Dede, geçirilen değişimle tüm dünyaya gelecek için hazır olduklarının sinyalini verdi.

Global reklam filminin prodüksiyonu ilk defa yerelde

Ayrıca Castrol TUCA’nın Castrol’ün tarihinde ilk defa lokal olarak prodüksiyonunu gerçekleştirdiği yeni televizyon reklamı, iş ortaklarının ve müşterilerin yenilenen marka kimliğiyle buluşturulmasını amaçlıyor. Castrol’ün yenilenen marka kimliği 2024’te Castrol’ün tüm pazarlarında uygulanacak ve sonrasında tüm ürün ambalajlarında, hizmet ortaklığı programlarında, tesislerinde, çevrimiçi ve çevrimdışı pazarlamasında ve küresel sponsorluk varlıklarında görünür hale gelecek. Onur Dede “Gerçekleşen değişiklikler sonucunda hedef kitlelerimiz daha ilgi çekici, akılda kalıcı ve etkili bir marka deneyimi yaşayacaklar” dedi.

GlobalData’nın 2023 yılında en çok satış yapan 20 araç üreticisinin (toplam yeni araç satışı) raporuna dayanmaktadır. Araç üreticileri tarafından elektrikli araçların ilk dolumunun bir parçası olarak kullanılıyor.

Diğer Haberler

Kulaklık, trafikte hayati sesleri engelliyor!

Trafikte sağ ve sağlıklı kalmak için gözlerimizi ve kulaklarımızı dört açmalıyız! Kulaklıkla yüksek sesle müzik dinleyerek trafikte yürürken karşı karşıya kalınan riskleri değerlendiren Yol ve...

“2025 Yılının Otomobili” olarak seçildi…

Alpine için ise ilk ve çok önemli bir başarı elde edilmiş oldu. Renault 5 E-Tech Elektrikli, bu unvanı kazanan sekizinci Renault modeli oldu. Bu...

Volvo Cars Stratejik İş Ortağı Dassault Systèmes’in 3DEXPERIENCE

Dassault Systèmes (Euronext Paris: FR0014003TT8, DSY.PA) Volvo Cars’ın araç geliştirme süreçlerinde Dassault Systèmes’in 3DEXPERIENCE platformunu kullanma kararı aldığını duyurdu. Elektrikli, bağlantılı ve otonom mobiliteye doğru sürekli...

adidas ve Mercedes-AMG PETRONAS Güçlerini Birleştirdi

adidas, dünyanın en hızlı büyüyen sporlarından biri olan Formula 1®’de Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı ile yaptığı ortaklıkla motor sporlarına geri dönüyor. Bu iş birliği,...

ABD’nin ticari ham petrol stokları azaldı

ABD Enerji Enformasyon İdaresi (EIA), ülkedeki ticari ham petrol stoklarının geçen hafta yaklaşık 1 milyon varil azalışla 414 milyon 600 bin varil seviyesine gerilediğini...

OPET ve Fenerbahçe’nin “kadın gücü”potaya damgasını vuracak

Akaryakıt sektörünün en sevilen markası OPET, Türk sporuna desteğini sürdürüyor. 2018 yılından 2023-2024 sezon sonuna kadar Fenerbahçe Kadın Voleybol Takımı’nın sponsoru olan OPET ile...

Anadolu Sigorta, Kasko Sigortalılarına Birçok Avantaj Sunuyor

Anadolu Sigorta, AS+ Yetkili Servisleri aracılığıyla kasko sigortalılarının hasarsızlık kademelerinin etkilenmemesini sağlarken, araç sahiplerine farklı risklere karşı kapsamlı bir güvence ve onarım paketlerini içeren...

Country News Categories - UK

Powering into space: Škoda confirms UK specification and price for all-new Kodiaq vRS seven-seater

Škoda is set to open order books for the latest member of the all-new Kodiaq family – the vRS. The sporting flagship of the...

All-new Mazda6e unveiled at Brussels Motor Show

Mazda has revealed its new BEV for the European market today at the Brussels Motor Show. A stylish electric hatchback with a fastback saloon...

USA

Wards names the Kia EV9 one of the most impactful models of 2024

The 2024 EV9 has been recognized as one of the most impactful models of 2024 by WardsAuto, earning its place on WardsAuto’s top 10...

Automobili Lamborghini celebrates a record year with 10,687 cars delivered

 With a total of 10,687 cars delivered during 2024, equivalent to an increase of 6% compared to 2023, Automobili Lamborghini scores the best annual...

DE

Alfa Romeo stellt neue INTENSA-Sondermodelle vor

Alfa Romeo erweitert sein Angebot um die neuen Sondermodelle INTENSA, die für die Modellreihen Junior, Tonale, Giulia und Stelvio zur Verfügung stehen. Zu den...

Raphaële Carreau leitet den Bereich Versicherungen bei Stellantis Financial Services

Stellantis Financial Services Europe SA hat heute bekannt gegeben, dass Raphaële Carreau mit Wirkung zum 19. August 2024 zum Head of Insurance ernannt wurde....

IT

La seconda tappa dell’ABB FIA Formula E World Championship

Partita all'inizio di dicembre in Brasile, l'undicesima stagione del Campionato del Mondo ABB FIA di Formula E ha ospitato la seconda tappa sabato all'Autodromo...

Opel Omega.com: ritorno al futuro

Venticinque anni fa, al Salone Francoforte del 1999, Opel faceva sfoggio di avanguardia tecnologica equipaggiando una normale station wagon Omega-B V6 con una serie...

FR

Opel Movano HYDROGEN : “Pour une offre encore plus forte”

Au niveau mondial, nous avons vendu plus de 125 000 véhicules utilitaires légers l'année dernière et nous avons réussi à augmenter considérablement nos ventes...

Jeep affiche la plus forte progression du marché français en octobre

Avec une augmentation des immatriculations de 31 % par rapport au mois d’octobre 2023, Jeep® surperforme le marché français en octobre 2024. Jeep affiche la...