Başbakan Giorgia Meloni: o zaman o arabanın İtalya’da üretilmesi gerekiyor

®
Çok Okunanlar

PHEV satışlarında ABD’nin bir numarası!

Küresel BEV (batarya elektrikli araç) satışları bir önceki yıla göre yüzde 21 yükselirken LEV (yakıt hücreli elektrikli araçları içeren...

e-ATA’yı Türkiye’de İlk Kez Gaziantepliler Test Etti…

Avrupa’da elektrikli ve otonom toplu ulaşımın dönüşümünde öncü rol oynayan Karsan, Türkiye’deki faaliyetlerine de aralıksız devam ediyor. Japonya’dan ABD’ye...

Škoda’nın Enyaq ailesi 200.000 üretim kilometre taşını aştı

Škoda Auto, 200.000 adet Enyaq ve Enyaq Coupé modelinin üretimine işaret ederek e-mobilite stratejisini geliştirmede önemli bir kilometre taşına...

VavaServis, Tesla Onaylı Hasar Onarım Merkezi oldu

Türkiye’nin en büyük araç ekspertiz ve yenileme merkezi VavaServis’te, araçların hem 250 ayrı noktasını inceleyip ekspertiz yapan hem de tüm araç...
Özel Haber / İtalya, Roma – Başbakan Giorgia Meloni, Temsilciler Meclisi’nde Demokrat Parti liderinin ilgili bir sorusuna yanıt olarak; 

“Fiat grubu ve onunla ilişkili İtalyan markaları, istihdam ve üretilen zenginlik açısından ulusal sanayi tarihinin çok önemli bir bölümünü temsil ediyor, azami ilgiyi hak eden bir ekonomik miras ve bu aynı zamanda, benim yaptığım gibi, İtalyan çıkarlarından uzak olduklarında yönetimin ve grubun bazı seçimlerini eleştirme cesaretine sahip olmak anlamına geliyor. Başbakan, Azione-Per-Renew Europe’un grup lideri Matteo Richetti’nin Stellantis hakkındaki sorusuna yanıt vererek, “genellikle genel kayıtsızlık içinde” dedi.

Meloni, “Hukuk ve vergi merkezinin İtalya dışına taşınmasını veya tarihi İtalyan grubunun Fransız tarafından satın alınmasını gizleyen birleşmeyi düşünüyorum: o kadar ki bugün Fransız hükümetinin bir üyesi FCA’nın Yönetim Kurulu’nda yer alıyor, grubun endüstriyel seçimlerinin Fransız örneklerini İtalyan örneklerinden daha fazla dikkate alması tesadüf değil” dedi.

ÖZELLEŞTİRMELER

“Bu, özelleştirme, elden çıkarma veya satma uğruna özelleştirme meselesi değil, dediğim gibi, bu hükümetin yaklaşımı, özelleştirmelerin” “serbest piyasayla hiçbir ilgisi olmayan, daha ziyade” “Sovyetler Birliği dağıldığında Rus oligarklarıyla olan” iyi bağlantıları olan ve şanslı bir girişimciye milyarder hediyeleri olduğu geçmişte ne yazık ki gerçekleştiğini gördüğümüzden ışık yılı uzaktadır. Meloni, hükümetin özelleştirmeleri “sanayi politikasının” bir aracı olarak kullanmayı hedeflediğini vurguladı.

“Tarihi İtalyan mükemmelliğine gerçekten yatırım yapmak isteyenlerle yılda bir milyon araç üretmeye geri dönmek istiyoruz. Meloni, “Bir İtalyan mücevheri olarak reklamını yaparak uluslararası pazarda araba satmak istiyorsanız, o zaman o arabanın İtalya’da üretilmesi gerekiyor, sormamız gereken soru bu” dedi.

“Bu, özelleştirme, elden çıkarma ya da satma uğruna özelleştirme meselesi değil, dediğim gibi, bu hükümetin yaklaşımı, özelleştirmelerin” “serbest piyasayla hiçbir ilgisi olmayan, daha ziyade” Sovyetler Birliği dağıldığında Rus oligarklarıyla olanlarla “iyi bağlantıları olan ve şanslı bir girişimciye milyarder hediyeleri” olduğu geçmişte ne yazık ki gerçekleştiğini gördüğümüzden ışık yılı uzakta. Meloni, hükümetin özelleştirmeleri “sanayi politikasının” bir aracı olarak kullanmayı hedeflediğini vurguluyor.

ORTADOĞU’DAKI SAVAŞ

Meloni, “İtalya her zaman bir Filistin devletinden yana olmuştur, bu yüzden İsrail başbakanının konuyla ilgili ifade ettiği tutumu paylaşmıyorum” dedi.

“Gazze’ye ilk yardım gönderen bizdik. Bu vesileyle, Filistinli küçükleri hastanelerimizde tedavi edilmek üzere İtalya’ya getirmek için çalıştığımızı duyurmak istiyorum” dedi.

Son Haberler

MG, IM 2024 Cenevre fuarı’nda ilk kez…

IM L6 küresel bir çıkış yapacak... Tüm yeni MG3 Hibridinin dünya prömiyerinin yanı sıra, ım'den 2024 Cenevre şovunda başka bir...
- Advertisement -

Diğer Haberler