ADAC Opel e-Rally Cup üçüncü sezona giriyor

®
Çok Okunanlar

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Petrol Fiyatları Pazartesi günü geriledi…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki ateşkes umutları ve ABD Merkez Bankası'nın (Fed) faiz indirimlerinin zamanlamasına ilişkin artan belirsizlikler nedeniyle Pazartesi...

TotalEnergies, yaklaşık 5,7 milyar dolar kar bildirdi

Fransız petrol devi TotalEnergies, Cuma günü yayınlanan mali sonuç açıklamasına göre, yüksek petrol fiyatlarına ve rafineri marjlarına rağmen 2024'ün...

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Opel, ilkbahardan itibaren motorsporlarına yeniden ilham verecek. Mayıs 2023’te ADAC Opel e-Rally Cup üçüncü sezonu başlayacak. Yaklaşan yarış için hazırlıklar tüm hızıyla devam ediyor ve Opel, başarılı geçen 2022 sezonunu tekrarlamayı umuyor. Dünya çapında ilk ve bugüne kadarki tek elektrikli tek marka ralli kupasının programı, önümüzdeki sezon için yeniden güncellenecek. Opel Corsa-e Rally, ilk iki yılda tamamladığı yedi etkinliğin ardından 2023’te dört ülkede sekiz ralli etkinliği tamamlayacak.

Çok yakında: GSe alt markası ana sahneye çıkıyor

Opel’in yeni dinamik alt markası Gse (Grand Sport Electric), sportif geleceğe ışık tutuyor. Elektrikli üst modeller Opel Astra GSe, Opel Astra Sports Tourer GSe ve Opel Grandland GSe yakında Avrupa’da siparişe açılacak.

Yeni Astra GSe ve Astra Sports Tourer GSe, 165 kW/225 HP güç ve 360 Nm tork değeriyle (WLTP normuna göre yakıt tüketimi: 1,2-1,1 lt/ 100 km, CO2 emisyonları 26-25 gr/km; her ikisi için de ortalama, geçici değerler) kendi sınıfında oyunun kurallarını yeniden yazacak nitelikler ortaya koyuyor. Böylece hızlı kalkışlar kadar sportif maksimum hız da elde ediliyor. Astra ürün gamındaki GSe versiyonları aynı zamanda yüksek geri bildirim ve üstün sürüş dinamikleri sağlıyor. Direksiyon, süspansiyon ve frenler, sürücü komutlarına anında cevap veriyor. KONI FSD süspansiyon teknolojisi, hassas kullanım ve yüksek konfor özellikleri için sürüş koşullarına bağlı olarak farklı sönümleme özellikleri sağlıyor.

Bu aynı zamanda yeni Grandland GSe için de geçerli. Yüksek performanslı SUV, performans noktasında bir adım daha ileriye gidiyor. Grandland GSe’de, 1,6 litrelik turbo beslemeli benzinli motoru her aksta birer tane olmak üzere iki elektrik motoru destekliyor. Böylece ortaya 221 kW/300 HP (WLTP normuna göre yakıt tüketimi: 1,3 lt/100 km, CO2 emisyonları 31-29 gr/km; her koşulda ortalama, ağırlıklı, geçici değerler) sistem gücü çıkıyor. Şarj edilebilir hibrit güç-aktarma sistemi, Grandland GSe’yi sürekli elektrikli dört tekerlekten çekişe sahip sportif bir SUV yapıyor ve sınıfının en iyi hızlanma değerlerini sağlıyor. Grandland GSe, 0-100 km/s hızlanmasını sadece 6,1 saniyede tamamlıyor ve 235 km/s (135 km/s tamamen elektrikli) maksimum hıza olanak sağlıyor.

Son Haberler

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Diğer Haberler