ZF Aftermarket – yarının tarım teknolojisi hizmetleri için bugünden çalışıyor

®
Çok Okunanlar

Volkswagen ID.7 Tourer ile station wagon elektrikli

Volkswagen'in ID.7 ailesi genişliyor, daha doğrusu uzuyor. Alman şirket, elektrikli modelin spor vagon versiyonunu ve Volkswagen'in yeni Passat ile de...

AB’de elektrikli otomobilin pazar payı dizeli geçti…

Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği (ACEA) verilerine göre, AB otomobil pazarı, 2022 yılına kıyasla geçen yıl yüzde 13,9'luk büyüme kaydederek...

Citroën Türkiye, 2024 yılı için hedef büyüttü…

2024’TE SATILAN 4 BİNEK CITROËN’DEN BİRİ ELEKTRİKLİ OLACAK! Türkiye pazarının hızlı büyüyen markalarından Citroën, 2024 yılı için hedef büyüttü. Geçtiğimiz...

ABD, Çin’in batısındaki Sincan’dan yapılan ithalatın çoğunu yasakladı.

Alman otomobil üreticisi Volkswagen Çarşamba günü yaptığı açıklamada, Çin yapımı bir bileşenin iş yasalarını ihlal etmiş olabileceği ortaya çıktıktan...

ZF Aftermarket, Hannover – Almanya’da düzenlenendünyanın önde gelen tarım makineleri fuarı Agritechnica 2019’da, geleceğe yönelik OtoyolServis hizmet yelpazesini sunarken tarımekipmanlarında gitgide artan dijitalleşmenin daha iyi hizmetler sunmaya yönelik çok sayıda imkanı beraberinde getirdiğini gösterdi. ZF Aftermarket, teknolojik gelişmeleri akıllıca kullanarak, klasik tamirhane ve yedek parça sektörünün ötesinde müşteri hizmetleri sunuyor.

ZF Aftermarket, araçları yeni dijital gelişmelerle bağlantılı kılan hizmetler üzerinde çalışıyor. Buna paralel olarak, gelecekte sunulacakservis hizmetleri daha kapsamlı; mekana ve zamana ise daha az bağımlıolacak. Bulut tabanlı ve ağ bağlantılı çözümlerle, spesifik durumlarda gerekli bilgi birikimine sahip ZF uzmanları, dünyanın her yerinde aktif bir şekildesorunlarla ilgilenebiliyor ve hızlı çözümler sunabiliyorlar. Tüm bu imkanlar, araçlar tarafından sağlanan verideki hacim artışı sayesinde geliştiriliyor. Bu bilgi zenginliği; veri kullanıcılarının, üreticilerinin ve servis sağlayıcılarınınhizmetlerini planlarken veya filo yönetimi gibi işlemleri otomatize ederken daha stratejik bir şekilde çalışmalarını sağlıyor.

Openmaticsile optimum filo yönetimi Genel iş değerlendirmesini ve süreç kontrolünü optimize etmek, özellikle çok sayıda makinenin bulunduğu büyük çiftlikler açısından önemlidir. Bu amaçla, ZF kendi geliştirdiği telematik platformu Openmatics’i bulut ile bağlantılı hale getirdi. Bu bağlamda telematik donanımını uzaktan güncellenebilir olarak sunuyor. Bu yaklaşım, makine filolarının (parkurlarının) optimum bir şekilde yönetilmesini, izlenmesini, kullanımını ve tahsisini sağlamaktadır. Örnek olarak, makine üstlenicileri tahsis işlemlerine ve fatura belgelerine ilişkin kayıtları kolayca ve basitçe oluşturabiliyorlar.

Hızlı, dijital ve konumdan bağımsız yardım ZF Aftermarket, aynı zamanda belgelendirmeye yönelik akıllı bir çözüm üzerinde çalışıyor: Tech Docu 4.0 portalı, bir servis talebi için gerekli tüm teknik bilgileri istediğiniz zaman, istediğiniz yerde ve yapılandırılmış dijital formda sağlayan bir sistem. TechDocu 4.0; kullanıcıya özel erişim, hızlı ve ücretsiz metin araması, sezgisel arama filtreleri ve sürekli güncellenen içerikler gibi özellikleri net ve özgünbir şekilde sunuyor.

ZF Aftermarket, sahadaki bir servis teknisyenin bireysel desteğe ihtiyaç duyduğu durumda video aracılığıyla uzaktan destek sağlayabiliyor. Uzman servis mühendisleri, görüntülü telefon konuşması üzerinden iletişim kurup teknik sorun çözümlerini gerçek zamanlı olarak, pahalı ve zaman alan iş seyahatlerine gerek kalmadan yapabiliyorlar. Bir kamera ileuzaktan görüşme bağlantısı yardımıyla dünyanın herhangi bir yerinde ve herhangi bir anında etkili destek sağlayabiliyorlar.

Uzun süreli akıllı diyagnostik ve durum gözetimi ZF Aftermarket aralıklarla meydana gelen ve servis noktalarındatekrarlanamayan arızaların veya hataların nedenlerini belirlemek üzere dijital bir çözüm sunuyor. Bir veri kaydedici, aracı günlük kullanımı için uzun süre izliyor. Daha sonra değerlendirme ve kök neden analizi gerçekleştirmek için ilgili verileri kaydediyor. Bu çözüm, gereksiz kesinti sürelerini ve servis noktalarındauzun kontroller yapılmasını önlüyor.

Durum İzleme ve Tahmini/Önleyici Bakım gibi akıllı analiz araçları ve bulut teknolojisi yardımıyla filo operatörleri, şanzıman yağı veya debriyaj diskleri gibi önemli münferit aksamların mevcut durumunuizleyebiliyor. Sonuç olarak bakım, öngörüye dayalı planlanabiliyor. Araçlarınyolda kalma süreleri kısaltılabiliyor ve arızaların önüne geçilebiliyor. Bu yaklaşım maliyetleri düşürürken güç aktarma organı aksamlarının kullanım ömrü uzuyor. Durum izleme; aşınma, yıpranma ve tüketimi minimize etmek amacıyla sürüş davranışını optimize etmek için de kullanılabiliyor.

Benzersiz teklif ZF Aftermarket, bu akıllı hizmetleri ZF ürün portföyüyle birleştirdi. Hızlı ve orijinal parça tedariğinden teknik servis, danışmanlık ve eğitime kadar hızlı, doğrudan ve güvenilir hizmet sunuluyor.

Son Haberler

MG, IM 2024 Cenevre fuarı’nda ilk kez…

IM L6 küresel bir çıkış yapacak... Tüm yeni MG3 Hibridinin dünya prömiyerinin yanı sıra, ım'den 2024 Cenevre şovunda başka bir...
- Advertisement -

Diğer Haberler