Stellantis takes full control of eDCT transmission production activities in France and Italy

®
Çok Okunanlar

Mercedes-Benz, hava yastıkları nedeniyle CLA araçlarının yeni geri çağrılmasını duyurdu

Mercedes endişe verici bir şekilde rapor ediyor: sağlık riskleri nedeniyle CLA'nın acil geri çağırılması... Alman otomobil üreticisi Mercedes-Benz, geri çağırma işlemini...

VW ID.4’te olası batarya kusuru: 2023–2024 için geri çağırma

Volkswagen ID.4’ün 2023-2024 modelleri, yüksek gerilimli bataryada olası üretim kusuru nedeniyle geri çağırılıyor. Volkswagen Group of America, 2023 ve...

Ferrari’nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica

Ferrari'nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica, markanın tarihinde önemli bir anı temsil ediyor. Maranello, içten yanmalı motorlara onlarca yıl...

İngiltere, elektrikli araçlar için mil başına ödeme geleceğini belirliyor

Birleşik Krallık, elektrikli ve hibrit  araçlar için mil başına vergilendirmeye geçişi onayladı. Maliye Bakanı Rachel Reeves, Sonbahar Bütçesi'nde, eVED olarak bilinen  Elektrikli...

Toyota RAV4 modellerinde karşılaşılan sorunlar…

Toyota RAV4’ün beşinci nesli 2019 yılında piyasaya sürüldüğünde, büyük tasarım ve altyapı değişiklikleriyle dikkat çekti. Ancak bu yenilikler bazı...

Karting Şampiyonlarını Körfez Belirleyecek

2025 Türkiye Karting Şampiyonası’nın son ayağı olan NİMOSK Karting Yarışı, 13-14 Aralık tarihlerinde TOSFED Körfez Yarış Pisti’nde düzenleniyor. Nimara...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor....

Stellantis has announced that it has acquired all the shares in the joint venture created in 2018 with the Belgian multinational Punch Powertrain, an OEM specialized in the production of transmission and propulsion systems in the automotive sector.

The decision directly affects the plants in Metz, France, and at the Mirafiori complex in Turin, Italy, where the joint venture’s activities  are ongoing with the production of eDCT transmissions, an advanced hybrid technology that integrates a 21-kW electric motor into a dual-clutch transmission. The motor provides electric propulsion when less torque is needed, such as when driving in the city or at constant speeds, allowing the internal combustion engine to remain off for 50% of the time in urban cycles. Consequently, the eDCT transmission – structurally characterized by significant weight reduction and production cost optimization – also stands out for its positive effects on fuel savings and reductions in harmful emissions.

The Stellantis decision to directly manage the development and production process of the eDCT transmission aligns with the strategic plan to expand and renew the MHEV and PHEV range.

Diğer Haberler

Binek Araçları Aratmayan Donanımlarıyla Yerli Üretim Opel Zafira ve Vivaro

Alman otomobil üreticisi Opel, hafif ticari ürün gamını yerli üretime geçişle daha da güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda markanın iddialı ticari modelleri Zafira ve...

Ferrari’nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica

Ferrari'nin ilk tamamen elektrikli otomobili Elettrica, markanın tarihinde önemli bir anı temsil ediyor. Maranello, içten yanmalı motorlara onlarca yıl taptıktan sonra, Ferrari'yi heyecan verici...

VW ID.3, 160,000 km testinde pil kapasitesinin %91’ini korudu

Avrupa'nın en büyük otomotiv kulübünün dört yıllık dayanıklılık testi, Volkswagen ID.3'ün bataryasının dikkat çekici derecede dayanıklı olduğunu ortaya koydu. Bu durum, elektrikli araçların ömrüyle...

Renault CEO’sundan Avrupa’da Çin’in elektrikli araç hakimiyetine karşı öneri

Renault CEO'su, Avrupa'da elektrikli araçların daha uygun fiyatlı olmasını sağlamak için yeni bir 'E-Araba' kategorisi ve düzenleyici reformlar savunuyor. Bu sayede artan maliyetler ve...

İngiltere, elektrikli araçlar için mil başına ödeme geleceğini belirliyor

Birleşik Krallık, elektrikli ve hibrit  araçlar için mil başına vergilendirmeye geçişi onayladı. Maliye Bakanı Rachel Reeves, Sonbahar Bütçesi'nde, eVED olarak bilinen  Elektrikli Araç ÖTV'sinin Nisan 2028'de başlayacağını duyurdu.  Elektrikli...

BAE’de kişiye özel ultra lüks otomobil patlaması

BAE'nin ultra lüks otomobil pazarı, zengin genç alıcılar ve profesyonel kadınlar giderek daha fazla kişiselleştirilmiş araçlar talep ettikçe hızla gelişiyor. Küresel çevre dostu eğilimlere...

YEO Teknoloji Reap Battery fabrikası üretime başladı

Yıllık 5 GWh kapasiteye sahip enerji depolama sistemleri üretecek olan YEO Teknoloji, tüm dünyaya İstanbul’dan ihracat yapacak. Reap Battery tesisi, enerji depolamanın yanı sıra...
Mercedes-Benz puts luxury S-Class robotaxis on the streets of Abu Dhabi

Mercedes-Benz puts luxury S-Class robotaxis on the streets of Abu Dhabi

The future of transportation is coming, and it's arriving in the plush, leather-clad comfort of...
2027 Kia Seltos Debuts as Sportage-EV5 Mashup, New Hybrid Variant to Follow

2027 Kia Seltos Debuts as Sportage-EV5 Mashup, New Hybrid Variant to Follow

Kia is getting into a higher gear for its second-generation Seltos. The popular subcompact SUV...
Xiaomi plans a trio of new EVs

Xiaomi plans a trio of new EVs

Xiaomi auto is not waiting around for the next big thing, according to recent reports....
Renault will make two affordable Ford EVs for Europe

Renault will make two affordable Ford EVs for Europe

Ford will be using renault's electric platform to make two affordable EVs for the European...
Citroen revives the minivan era with the electric ELO Concept

Citroen revives the minivan era with the electric ELO Concept

We spent the last decade watching the minivan slowly vanish as most automakers decided the...
Mercedes-Benz places billion-dollar EV battery bet on LG

Mercedes-Benz places billion-dollar EV battery bet on LG

The world's biggest car companies are revealing their long-term vision for the road ahead, and...