Retail Next, l'evoluzione delle concessionarie Bmw e Mini

®
Çok Okunanlar

MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi

MAN, dünyanın en büyük uluslararası otobüs fuarı Busworld Europe 2025’te sürdürülebilir mobilite çözümleri ve yenilikçi teknolojileriyle göz doldurdu. Yeni...

Tekaydınlar Busworld 2025 Brüksel Fuarı’nda Dünya Sahnesinde

TEKAYDINLAR, BUSWORLD 2025 BRÜKSEL FUARI’NDA DÜNYA SAHNESİNDE.... Ticari araç endüstrisinin en prestijli organizasyonlarından biri olan Busworld 2025 Brüksel Fuarı, bu...

TAİD: Ağır Ticari Araç Pazarı, 2025’in ilk 9 ayında dengeli bir seyir izliyor

Ağır Ticari Araçlar Derneği (TAİD), 2025 yılının Ocak-Eylül dönemine ilişkin pazar verilerini ve sektörel gelişmeleri değerlendirdi.  TAİD verilerine göre, 2025’in...

Goodyear’dan kış mevsiminde sürüş güvenliği için ipuçları

Lastik teknolojisi değişen mevsimlerde sizi nasıl güvende tutar? Kış mevsimi yaklaşırken lastik teknolojisi, zorlu yol koşullarında seyreden sürücülerin güvenliği ve...

Uşak’ta Zirve Mücadelesi Parmak Isırttı

2025 MOTUL Türkiye Karting Şampiyonası, İzmir Karting Kulübü (İKK) Spor Kulübü tarafından 11-12 Ekim 2025 tarihlerinde Uşak Karting Pisti’nde...

FORD TRUCKS YENİ F-MAX İLE TÜRKİYE TURUNA ÇIKIYOR

Ford Trucks, ağır ticari araç pazarındaki referans modeli F-MAX'in yeni yüzü ile 20 Ekim-17 Kasım 2025 tarihleri arasında gerçekleşecek...

iCAUR V23 Bilutu Zirvesi’ni Aşarak Guinness Dünya Rekoru’nu Kırdı

Sınırları aşan teknolojilerle yollara çıkan iCAUR V23, i-AWD Akıllı Elektrikli Dört Çeker Sürüş Sistemi ile“Çölün Everest’i” olarak bilinenve birbirinden...

Con l’obiettivo di 70 outlet implementati con i nuovi standard entro fine 2025 (cioè il 70% della rete) si sta completando l’innovativa operazione Retail Next con cui Bmw Group Italia sta ridefinendo, assieme ai suoi partner, le regole dell’esperienza cliente nel settore automotive.

Questo progetto, partito nel 2023, mira a creare nelle concessionarie un’atmosfera più accogliente e coinvolgente – simile a quella di un loft o di uno showroom di moda – dove l’esperienza di brand gioca un ruolo centrale e ogni dettaglio è curato alla perfezione.
    Basato su quattro pilastri fondamentali – centralità del cliente, flessibilità, sostenibilità ed esperienza premium di livello superiore – Retail Next punta a trasferire questi principi fondanti nell’architettura moderna, nel design accattivante e nella digitalizzazione avanzata degli showroom.
    Questo per ottenere un ambiente di vendita immersivo e tecnologicamente avanzato che corrisponde perfettamente alla evoluzione del brand Bmw e Mini.
    L’approccio olistico di Retail Next non si limita al design degli spazi, ma include anche la revisione dei processi, l’introduzione di nuovi strumenti digitali e la definizione di nuovi ruoli all’interno dei punti vendita.
    Questo approccio integrato fisico-digitale pone i clienti e i prodotti al centro dell’esperienza, riflettendo lo status iconico di Bmw e Mini in un ambiente che promuove l’accoglienza.
    “Non più dunque showroom classici dove vendere automobili, ma vere e proprie case” ha spiegato Massimiliano Di Silvestre ad e presidente di Bmw Italia, alludendo alla positiva esperienza delle House of Bmw dove “Il cliente è un ospite”.
    Questa nuova visione della Customer Experience Premium è completamente diversa rispetto agli showroom tradizionali del passato. Lo dimostrano gli arredi curati in ogni dettaglio che rendono l’atmosfera calda ed accogliente. Ma anche i sistemi interattivi che consentono all’ospite di ricevere una consulenza digitale oltre che fisica. 
   

Italia

Diğer Haberler

PETRONAS, Selenia’yı Modern Mobilite İçin Yeniledi

PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), 26-28 Eylül tarihleri arasında düzenlenen 2025 Torino Otomobil Fuarı'na Piazza Castello'da (Via Garibaldi) bir stantla yer aldı. Ziyaretçileri, meraklıları ve profesyonelleri...

TAİD: Ağır Ticari Araç Pazarı, 2025’in ilk 9 ayında dengeli bir seyir izliyor

Ağır Ticari Araçlar Derneği (TAİD), 2025 yılının Ocak-Eylül dönemine ilişkin pazar verilerini ve sektörel gelişmeleri değerlendirdi.  TAİD verilerine göre, 2025’in ilk 9 ayında ağır ticari...

FORD TRUCKS YENİ F-MAX İLE TÜRKİYE TURUNA ÇIKIYOR

Ford Trucks, ağır ticari araç pazarındaki referans modeli F-MAX'in yeni yüzü ile 20 Ekim-17 Kasım 2025 tarihleri arasında gerçekleşecek Türkiye turuna çıkıyor. Ford Trucks, ağır...

OMODA-JAECOO Eylül Ayını Güçlü Bir Satış Performansıyla Tamamladı

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA ve JAECOO markaları, eylül ayına 32 bin 840 adetlik küresel satış rakamıyla...

Goodyear’dan kış mevsiminde sürüş güvenliği için ipuçları

Lastik teknolojisi değişen mevsimlerde sizi nasıl güvende tutar? Kış mevsimi yaklaşırken lastik teknolojisi, zorlu yol koşullarında seyreden sürücülerin güvenliği ve kontrolü sağlamalarında kilit öneme sahip....

iCAUR V23 Bilutu Zirvesi’ni Aşarak Guinness Dünya Rekoru’nu Kırdı

Sınırları aşan teknolojilerle yollara çıkan iCAUR V23, i-AWD Akıllı Elektrikli Dört Çeker Sürüş Sistemi ile“Çölün Everest’i” olarak bilinenve birbirinden zorlu kum zeminlerine sahip Bilutu...

OSS Derneği, 2025’in Üçüncü Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in üçüncü çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının üçüncü çeyreğinde satış, ihracat ve istihdamda yatay seyrini...