Awards’tan BMW’ye Bir Mükemmellik Ödülü Daha

®
Çok Okunanlar

Turbo Akü laboratuvarı uluslararası akreditasyon ile tescillendi

AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Turbo Akü’nün, alanında birçok test olanağına sahip laboratuvarları Türk Akreditasyon Kurumu (TÜRKAK) tarafından gerçekleştirilen...

Automechanika Istanbul 2024 için geri sayım başladı

Otomotiv sektörü, üretim ve ihracat hacmini her geçen gün artırarak Türkiye’nin dış ticaretinin gelişmesine ve ekonomik büyümesine katkıda bulunurken,...

Yeni Sayımız Yayınlandı…

2024 Mayıs sayımız dergilik sitemizde online olarak yayına alınmıştır. Yeni sayımızı online olarak tüm cihazlardan ipad, iphone, android, apple,...

Araba Lastiklerinin Püf Noktaları: Doğru Seçimden Bakıma Kadar Her Şey

Araba lastikleri, bir aracın performansı ve güvenliği üzerinde belirleyici bir rol oynar. Doğru lastik seçimi, her sürücünün bilmesi gereken...

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu BMW, Türkiye’nin ilk ve tek müşteri memnuniyetini ölçen platformu Sikayetvar.com tarafından dördüncü kez ‘Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü’ne layık görüldü. Sikayetvar.com tarafından bu yıl 4.’sü düzenlenen ve bir yıl boyunca elde edilen 400 bin verinin incelenmesiyle belirlenen Achievement in Customer Excellence 2019 (A.C.E Awards) ödüllerinde BMW bir kez daha “Otomotiv Üst Segment Sektör Birinciliği” ödülünün sahibi oldu.

Şikayetvar.com tarafından Ankara’da düzenlenen, 21 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası 38 markanın temsilcileriyle hazır bulunduğu törende BMW, kendi alanında ödül alan marka olmayı başardı. Her yıl kullanıcıların katıldığı anketler üzerinden elde edilen veriler doğrultusunda ‘Müşteri Deneyim Endeksi’ adını verdiği ve en iyi müşteri deneyimi sağlayan firmaları belirleyen Sikayetvar.com, A.C.E Awards ile markaların başarılarını tescilliyor.

 “En İyi Müşteri Deneyimini Yaşatan Firmaları” belirlemeyi amaçlayan araştırma, şikayetlerden elde edilen veriler ışığında, firmaların müşterilere dönüş hızı, şikayet çözüm süreci, çözüm hızı, sonuçtan memnuniyet ve teşekkür oranlarını esas alarak bir değerlendirme yapıyor.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler