Yeni Renault Austral “Yılın Basın Lansmanı” seçildi

®
Çok Okunanlar

İspanya İle Ticaret Rekor Kırdı, Ares Logistics

İSPANYA İLE TİCARET REKOR KIRDI, ARES LOGISTICS BÖLGEYE YATIRIMLARINI ARTIRIYOR Uluslararası entegre lojisitik şirketi Ares Logistics, yeni yatırımlarıyla İspanya taşımalarındaki...

Akıllı Trafik Sistemleri Fiziksel Düzenlemeler Olmadan Etkili Olmaz

Akıllı kavşak uygulamaları ile dikkat çeken ISSD Yönetim Kurulu Başkanı Çağrı Yüzbaşıoğlu, Büyükşehirlerde  trafik sorunlarının arttığına dikkat çekerek kavşaklardaki...

Eksper Raporları Artık e-Devlet Üzerinden Görüntülenebiliyor

Değerli Sigortalılar ve Tüketiciler, Hak sahibi ve/veya vekillerinin ekspertiz rapor örneğinin eksperlerden taleplerine ilişkin   İcra Komitemiz ilgili merciler nezdinde gerekli...

FIAT ve Voltify’dan İş Birliği

FIAT ve Voltify’dan Sürdürülebilir Mobilite Yolunda İş Birliği Ülkemizde, Mikromobilite Alanında Bir İlk: FIAT, Voltify iş birliğiyle, Çevre Dostu ve Kompakt...

Yeni Renault Austral’ın tanıtıldığı basın toplantısı, gazetecilerin 2023 yılında katıldıkları etkinlikleri değerlendirdikleri özel kategoride ‘Yılın Basın Lansmanı’ seçildi.

Renault Mais açıklamasına göre, Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneğinin (ODMD) markaların satış ve iletişim başarılarını ödüllendirmek amacıyla organize ettiği ODMD Satış ve İletişim Ödülleri’nin on dördüncüsü gerçekleşti.

Renault, basın mensuplarının 2023 yılında katıldıkları marka ve modellerin test sürüşü ya da tanıtım organizasyonlarını oyladığı ‘Yılın Basın Lansmanı’ ödülünü, Yeni Austral Lansmanı ile kazanarak başarısını taçlandırdı.

Geçen sene Dacia Jogger lansmanıyla da ODMD 2022 Satış ve İletişim Ödülleri’nde ‘Yılın Basın Lansmanı’ seçilen MAİS, üst üste ikinci kez bu ödüle layık görüldü.

Törende ayrıca Renault Clio, ‘B Segmentinde En Çok İlgi Gören 2. El Araç’, Renault Megane ise ‘C Segmentinde En Çok İlgi Gören 2. El Araç’ olarak, ‘sahibinden.com Özel Ödülü’ne sahip oldu.

– Yeni Renault Austral ile ‘Her Anı Fark Et’ konsepti

Türkiye’nin en batı ucu Gökçeada’da gerçekleştirilen yeni Renault Austral Lansmanı için öncelikle etkinlik konsepti ve etkinliğin tamamen üzerine kurgulanacağı fikir için bir manifesto ve hashtag yaratıldı. Önemli olanın bir yerden bir yere varmanın değil, bu yolculukta yaşananlar olduğunu hatırlamak için her anı yeni ve unutulmaz deneyimlerle dolu bir tanıtım planlandı. #HerAnıFarket sloganından ilham alınan tanıtımda ‘bugüne kadarki en iyi Renault’ deneyiminin sunulması hedeflendi.

Son Haberler

The all-new G-Class electrifies Los Angeles

MERCEDES-BENZ ALL-NEW ELECTRIC G-CLASS WORLD PREMIERE LA_Kendall Jenner

Diğer Haberler