Yepyeni bir otomobil, estetik çekiciliğin ve gücün sembolü BMW, markanın ilklerini büyük bir ihtişamla sunan BMW 218i Active Tourer, nedir bu ilk, BMW tarihinde ilk defa önden çeker bir araç piyasaya sürdü, arkadan itişli otomobiller üreten BMW’de bu araçla yeni bir devir başlamış oldu. Automobile Magazine olarak bu günlerde biz de bu harika aracı test ettik. Bu yazımızda siz değerli okurlarımıza BMW 218i Active Tourer ile yaşamış olduğum izlenimlerimi paylaşacağım.
DIŞ TASARIM
BMW 218i Active Tourer marka kimliğini açıkça belli ediyor, ilk bakışta sürekli hareket halinde olmak istediğini açık açık belli ediyor diyebilirim, ön kısımda ayırt edici ikiz yuvarlak farlar ile çevrili ön ucunda hafifçe öne doğru eğimli parlak siyah BMW böbrek ızgara çubukları, modele özgü tampon yan kısımlarında bulunan hava girişleri gibi marka özelliklerini ortaya çıkartmış, özellikle kısa ön çıkıntısı önden çekişli araç için oldukça sıradışı Hofmeister eğimi, aracı saran krom detaylar premium kompakt sınıfta bir araç olduğunu ifade ediyor. Genişletilmiş, yükselen çizgiler, otomobile güçlendirilmiş dinamik bir karakter kazandırarak otomobili görsel olarak daha uzun gösteriyor. Bi-xenon far yapısı ile fark edilmeyi sağlayan aynı zamanda insanı kışkırtan ön bakışlara sahip olması onu eşsiz kılıyor. Gündüz sürüş farları ve her iki tarafında gamzeli gülümseyen ifadeli geniş hava girişi 218i’ye ayrı bir dostane ve çekici görünüm katıyor. Arka kısmına baktığımızda ise hava direncini düşüren ve aracın aerodinamisine katkı sağlamak için özel olarak tasarlanmış arka spoyler, mükemmel yol tutuşunu ve klasik BMW sürüş dinamiklerini sağlamak için, hızınız arttıkça otomobilin arkasındaki hava akışını en iyi düzeye getirir. Dikkat çekici Led destekli arka lambalar, orta kısımda ise markanın logosunu, alt kısımda ise krom detayları farkediliyor.



















































































